Tunnen olevani pohjasakkaa tässä yhteiskunnassa 😕
Nykyisen hallituksen leikkaukset ja vastakkainasettelu aiheuttaa masennusta. Olen joutunut työkyvyttömyyseläkkeelle jo reilu 30-vuotiaana masennuksen takia. Nykyiset leikkaukset ja ihmisten viha työttömiä kohtaan on nykyään vain pahentanut henkisiä oireitani. Kuljen häpeän leima otsassani, kun en pysty töitä tekemään ja jotenkin pitäis pystyä elämään ja elättämään yksinhuoltajana lapsenikin...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Aloittajalla on kuitenkin lapsi. Eikö hän tuo iloa elämääsi?
Ei.
Onneksi tyttö, niin voi pilkulla tienata
Ap
Oot sairas! Et ole Ap. Mun lapsi on mulle koko elämä ja tuo kyllä iloa ja tarkoitusta elämääni. Ilman sitä en täällä olis.
T. Ap
Toivon todella, että ilmapiiri paranee, kunhan hallitus vaihtuu. En halua elää tällaisessa yhteiskunnassa. Työssäkäyvänä keskituloisena naisena maksan niin järkyttävän paljon veroja kaikessa, että minimi olisi, että sillä voidaan tukea edes suomalaista työkyvytöntä vanhempaa tai hoitaa sairaita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki Suomalaiset olemme pohjasakkaa vasemmiston silmissä.
Etpä paljon ihmisiä tunne, kyllä se on poroporvari, joka sinua halveksii, jos jossakin asiassa epäonnistut.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinä oieasti olet pohjasakkaa?
Eikö tuo ole jo itsessään selvyys, masentunut työtä vieroksuva alkoholia litkivä yh.
Työttömällä yh:lla ei ole varaa alkoon ja ap kuulosti tosi fiksulta ihmiseltä, toisin kuin moni kommentoija täällä.
Eihän ne ole valintoja, vaan kuka tahansa voi joutua työttömäksi tai sairastua ja ne vain on hyväksyttävä, eikä ole pysyä olotila vaan huomenna voi olla jo paremmin.
iItse ajattelen, elämässä on myös paljon hyvää ja niistä pienistä asioistakin voi nauttia, kuten luonto, läheiset jne.
Vierailija kirjoitti:
Olet pelkkä pskatahra, loinen joka kuppaa muoden rahat. Miksi olet elossa?
kys
Miksi sinä olet elossa? Mikä tarkoitus sinulla on tässä maailmassa? Annatko tänne mitään? Sinulla tuskin on lapsia onneksi. Vaikutat tosi ilkeältä ja välinpitämättömältä ihmiseltä...
Älä huoli, vietä vain hetki tällä nettisivulla niin näet vielä pohjasakkaisempaa porukkaa
Tarkoitin Kokoomuksen. Tuli ajatusvirhe