Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoikistunut ja aloin harrastamaan liikuntaa (juoksua). Välillä katselen mun kropan muutosta peilistä ihan ihmeissäni

Vierailija
08.08.2026 |

Mun lapaluut erottuu. Maha ei pömpötä. Reidet ei enää hitsaa yhteen. Emännänkyhmy niskasta on melkein kokonaan hävinnyt. Mulle on ilmestynyt jopa jonkinlainen vyötärö. Eroa entiseen ei ole kumminkaan kuin seitsemän kiloa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet onnistunut kadottamaan 7kg rasvaa niin kyllä se näkyy. 70kg ihmiselle tuo vastaisi jo 10% painon pudotusta. Usein jo 5% alkaa näkyä. Onnittelut tervehtymisestä ja paremmasta voinnista.

Vierailija
2/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu on perseestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Eikö olekkin ihana, oma painonpudotus 11kg, nåkyy ja ennen kaikkea tunuu olossa ja jaksamisessa!

Vierailija
4/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet onnistunut kadottamaan 7kg rasvaa niin kyllä se näkyy. 70kg ihmiselle tuo vastaisi jo 10% painon pudotusta. Usein jo 5% alkaa näkyä. Onnittelut tervehtymisestä ja paremmasta voinnista.

Kiitos! Karvan alle 70kg oli lähtöpaino. 

Vierailija
5/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hyvistä geeneistä. 

Olen aina ollut hoikka ja liikunnallinen, mutta ei mulla ole vyötäröä ja vatsa on löllyvä pömppö.

Vierailija
6/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Itsekin just katsoin sixpackia peilistä. 3,5 vuotta sitten oli 30 kg enemmän painoa.

Vierailija
7/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laihdu liikunnasta, juuri tuli myheritage geenitestistä tulokset. Siskokin sanoo, että silloin lihoo kun harrastaa paljon liikuntaa, koska silloin vasta ruokahalu herää. Noh olen kuitenkin itse normaalipainossa.

Vierailija
8/8 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti läski. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi