Mitä lautasella?
Kommentit (30)
Juuri söin ranskanperunia ja bbq-broileria. Oli ihan omnomnom-nom!
Söin juuri valkoista Alba-tryffeliä aidon Beluga-kaviaarin kanssa ja hummeria. Ruokajuomaksi otin Domaine de la Romanée-Conti viiniä, vuosikertaa 1990.
Söin äsken eilen tekemääni intialaista linssi-perunapataa raejuustolla, lisäksi hapankaalia. Nyt jälkiruoaksi tummaa suklaata.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Savulohta, porkkanaraastetta, kurkkua, säilöttyä punakaalta ja kaksi keitettyä kananmunaa.
Aiemmin tänään olen syönyt kahvin kanssa suklaata ja muuten vaan karkkia, joten en ole terveysfanaatikko. En vaan jaksanut alkaa tekemään mitään sen kummempaa, vaan haluan vain syödä koska jotain pitää syödä.
Söin just bulgarian jugurttia jossa granolaa, herukoita, banaania, nektariinia ja mustikoita. Aina sama iltapala, joskus vaihtelua bulgarian jugurttiin niin teen chiavanukasta.
Salaattia ja ruisleipää, jälkiruuaksi mansikoita.
Kaalikeittoa. Hyvä laihdutusruoka
Viikko sitten söin koko viikon lihaversiota siitä, nyt maitokaalia. Paino tippunut kilon viikkoa kohden😇
Lohkoperunoita ja munakoisoa+kesäkurpitsaa+paprikaa, olivat öljyn ja yrttien kanssa uunissa. Tomaattinen kastike ja "spicy peanut sauce", osa perheestä söi tätä itse marinoidun tofun kanssa ja toisilla oli savustettua kalkkunaa proteiiniksi.
Meillä on perheessä sekä vegaaneja että sekasyöjiä että eri asteisesti ruoka-aine-allergikkoja /-yliherkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Söin just bulgarian jugurttia jossa granolaa, herukoita, banaania, nektariinia ja mustikoita. Aina sama iltapala, joskus vaihtelua bulgarian jugurttiin niin teen chiavanukasta.
Aiak aikaisin syöt iltapalan. Minun pitää jotain syödä myöhemmin illalla
Mieheni penis. Nyt alkaa herkuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Lohkoperunoita ja munakoisoa+kesäkurpitsaa+paprikaa, olivat öljyn ja yrttien kanssa uunissa. Tomaattinen kastike ja "spicy peanut sauce", osa perheestä söi tätä itse marinoidun tofun kanssa ja toisilla oli savustettua kalkkunaa proteiiniksi.
Meillä on perheessä sekä vegaaneja että sekasyöjiä että eri asteisesti ruoka-aine-allergikkoja /-yliherkkiä.
No onpa soppa teillä🙄
Kermamunkki x 2, karkkia ja vadelmia.
Lohta ja keitettyjä perunoita kohta. 😛
Juuri uunista otettuja pullaa. Huomenna teen raparperipiirakkaa oman pihan raparpereista toscahuntukuorrutuksella.
Broileria ja wokkivegejä kookoscurrykastikkeessa. Riisiä. Helppoa ja hyvää.