Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun toiset tulevat raskaaksi vaika eivät haluaisikaan ja meillä ei tärppää ei sitten millään....

Vierailija
24.05.2007 |

Serkkutyttökin tuossa tuli raskaaksi varatulle miehelle... vahingossa... ja aikoo pitää vauvan....

meille ei vauvaa taas kuulu vaikka kuinka yritetään... myönnän olen kateellinen ja katkera.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttunii pykännyt kaksi lasta eri miehille (joista eronnut kummastakin) siinä ajassa, kun me ollaan yritetty yhtä. Vahinkoja kuulemma kumpikin.

No olen minäkin tehnyt abortin nuorena...

Vierailija
2/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin ehdottomasti rööki ja sen lisäksi turha stressaaminen pois. Sitten seksiä joka toinen päivä ja jos ei puoleen vuoteen (tai vuoteen jos olette alle 30-vuotiaita) tärppää, tutkimuksiin, jotta saadaan selville, onko taustalla jotain hormonaalista tms. häikkää, jolle voidaan tehdä jotain.

Tsemppiä, me " teimme" esikoista noin vuoden, toinen tärppäsikin sitten kertalaakista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No olen minäkin tehnyt abortin nuorena...

Vierailija
4/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu hakemaan! Meillä neljä lasta, joista kaksi saaneet alkunsa ehkäisystä huolimatta. Ei se ole kivaa näinkään päin...

Vierailija
5/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksoset vaikka söin e-pillereitä. Mutta minä taas en saa työtä millään! Pakko kai ruveta lehtimyyjäksi.. Teillä on varmasti molemmilla ihanat työpaikat!

Vierailija
6/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla hormonikierukka,jos tulen raskaaksi vielä niin teen abortin!

Vierailija
7/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kohta 2,5 vuotta jo yritelty; ollaan molemmat noin kolmekymppisiä, hoikkia, ei polteta, ei (mielestäni) stressatakaan. Ollaan hyvissä työpaikoissa molemmat ja ok-talo odottelee jälkikasvua, mutta ei vaan, vaikka kuinka lapsi olisi tervetullut, niin ei tapahdu mitään! Ja joo, tutkimukset on tehty ja kummassakaan ei vikaa. Sinä aikana kun ollaan yritetty niin osa kavereista tehnyt jo pari lasta, kyllä ***tuttaa ja ankarasti välillä. Nyt yritänkin purkaa turhautuneisuutta urheiluun, ja olen tosi timmissä kunnossa! Toivottavasti edes joku näistä tuntemistani mammoista edes vähän kadehtii minuakin ; )

Vierailija
8/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tutkimuksiin, niin tiedätte onko mies tuhkamuna, silloin ainakin pumppaatte ihan turhaan.

Vierailija
9/9 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritettiin lasta vuoden ja sitten hoitoihin, ei mitään vikaa kummassakaan ja sitten yksityiseltä saatiin ivf:nä poika ja sen jälkeen parin vuoden päästä taas toinen " pakasteesta" .

Nyt sitten on lapsiluku täynnä jos ei tule sitten itsestään.

Ohjeena: positiivisuus, kyllä se toivon mukaan teilläkin vielä tärppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi