Moringin äiti
Vaikuttaa hyväuskoiselta ja vähän toisaikaiselta.
Poikansa on koko ajan vedättänyt häntä.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiparka. On varmaan jo kasikymppinen ja niin tyhmä että on kaikki nämä vuosikymmenet suostunut poikasensa kusettamaksi.
Äiti ei aina uskalla haastaa lastaan. Kuka auttaa ellei äiti? Äiti ei ole psykiatri, hän on vain äiti. Missään tämän perheen miehen tuki? Myöhässä ainakin on.
Kun itse olen hoivannut kolmea lasta ilman miehen tukea, tiedän mitä pitää kysyä. Miehestä ei ole apua edes taloudellisella puolella. Missä on suomalainen mies? Minun lapsilla oli isä, mutta ei käytännössä ollut.
Miksi nalkutit niin paljon? Vaikka miten kovasti tein töitä ja toin lahjoja kotiin, niin kaikki osasit kääntää negatiiviseksi ja mihinkään et ollut tyytyväinen.
Henkisesti jälkeenjäänyt se on, se nyt on ainakin selvää.
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikkauksen tilalle voitte katkaista kiveksistä siittiö johtimet loppuu lisääntyminen .
Ei hullumpi idea. Otetaan siittiöt talteen ja pakastetaan kun jantteri on 16-vuotias. Sen jälkeen nips naps. Kun ja jos haluaa joskus lapsia, on todistettava olevansa kykenevä vanhemmaksi ja jos läpäisee seulan niin saa lisääntymisluvan. Sitten keinohedelmöitys sille kumppanille.
Voi niitä vempuloita sittenkin syntyä. Geenit on vekkuli ja monimutkainen juttu.
Taitaa olla sama kuin Trumpilla. Silläkin on äkäinen ilme niissä presidenttikuvissa ja tykkää vähätellä ja alistaa naisia.