Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketin vanhan mallinen light rainset vaaleanpunaisena?!

24.05.2007 |

Te joilla on tästä puvusta kokemuksia... Väri on aika vaalea. Kuinka lianarka asu on? Saako olla jatkuvasti pesemässä? Meillä on tällä hetkellä käytössä tuo asu ruskeana. Olen ollut niin tyytyväinen, että ajattelin ostaa kokoa suuremman varastoon ensi keväälle. Mietin nyt, että ostaisinko taas tuon ruskean vaiko vaaleanpunaisen? Vaaleanpunainen toisi vaihtelua, mutta mietityttäätuo vaalea väri...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan suositella, että pysyt jatkossakin siinä ruskeassa= ) En tiedä onko vika minun koneessa/jauheessa/pesun tieheydessä, mutta meillä tuossa vaaleanpunaisessa housujen sisäsaumat jäävät aivan hirveän näköiseksi. Vaikka puku muuten puhdistuisi, sisäsaumassa on sellainen ruskea kerros. Aivan kuin se hiekka olisi siellä sisällä.

Emilia

Vierailija
2/7 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen etsinyt ruskean ohelle toiseksi puvuksi vaaleanpunaista koossa 98 tai 104. Oletko koukku-neiti mistä omasi ostanut ja tiedätkö, onko niitä enää hakemaani kokoa jäljellä? Käytettykin hyväkuntoinen meille kyllä kävisi. Vaaleansininen myös koossa 86 tai 92 hakusessa. Ja nimenomaan tuota vanhempaa, tuulipukukankaista mallia. Kiitos jo etukäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko sähköpostiosoitteesi niin voisin laittaa sinulle mailia.

-Koukku-neiti-

Vierailija
4/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koukkuneiti, että mistä olet tuota vielä löytänyt :)

anna.saloma @ taloverkot.fi (poista välit)

Vierailija
5/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusessa tytölle ja pojalle vanha light rainset... lutu78@hotmail.com

Vierailija
6/7 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....no eikö sitä voi ihan julkisesti kertoa, missä näitä ' vanhoja' settejä vielä on myynnissä? Monia muitakin varmasti kiinnostaa.

Vierailija
7/7 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostiosoitteeni on minna.kosonen@telemail.fi

Kiitos jo etukäteen!