Näin eilen Lidlissä kun vaimo pakotti miehen kaivamaan maito yllyllä tuotteita takaan ja tihrustamaan niiden päivämäärät
Ja akka kiroili kun olivat ihan samaa päivämäärää (niin kuin aina) että 👵🏻: Miksei ole tuoreempaa!!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi shoppaillaan parhaita päiväyksiä.
Siinä vaiheessa, kun kun otat jääkaapistasi eilen täydellä hinnalla ostetun jogurtin ja huomaat sen päiväyksen menneen jo vanhaksi.
Osa kaupoista laittaa eturiviin täydellä hinnalla joko ostopäivänä tai seuraavana päivänä vanhaksi meneviä tuotteita. Innostaa kummasti kaivelemaan niitä hyllyjä.
Kannattaa varmaan syödä ne jugurtit.
Miksi vaimo ei itse ottanut maitoja??
Valkkaan aina tuotteet päivämäärän mukaan. Kun syön vain itse, niin ei ole järkeä ostaa tänään tai huomenna merkinnällä. Ja jos ei löydy 3-4 päivää eteenpäin, jätän ostamatta.
Kesällä varsinkin ostetaan ruokaa vaikka purjehdukselle tai saarimökille. Silloin päiväys on olennainen.
Jos tiedän käyttäväni ruoan nopeasti ja jos luotan kaupan säilytystiloihin ja kylmäketjuun, voin ostaa vanhempaakin ruokaa ympäristösyistä.
Kaivan aina tuoreimman tuotteen, jos en ole sitä varmuudella syömässä samana päivänä.
Miksi minä kantaisin varastointiriskin kaupan puolesta.