Kestääkö sinun vartalo lenkkeilyn ihonmyötäisissä vaatteissa?
Esim. tiukat trikoot ja trikoopaita
Harvoin käytän muuten ihan noin slimmiä koko vartalolla mutta lenkillä kyllä
Kommentit (20)
Kestää toki. Usein käytän painoliiviäkin.
Tottakai. Kukaan ei tosin näe kun polkujuoksen omassa metsässä.
Talkkia laita ettei tule hiertymiä.
Kestäisi, mutta en halua minkäänlaista ylimääräistä tuijottelua ja kehoni tutkailua.
Kestäisi, mutta en tykkää käyttää.
Kestäisi, mutta tänäänkin lenkillä paikalle ilmaantui joku vaanija, vaikka oli trikoopaidan kaverina löysät housut.
Vartalo kestää, mutta sen näkevien silmät ovat vaarassa.
Käytän juoksutrikoita vaikkei kroppa sitä kestäisikään. Se on voi voi jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisi, mutta tänäänkin lenkillä paikalle ilmaantui joku vaanija, vaikka oli trikoopaidan kaverina löysät housut.
Tää on niin surullista, kun lenkkeillessäkin joutuu pukeutumaan mahdollisimman peittävästi, ettei kukaan vaan saa mitään mielikuvia.
Näin viime viikolla 180cm nuoren vaalean naisen yllään valkoiset lenkkarit, mustat trikoohousut ja sininen vartalonmyötäinen urheilupaita. Meinasin ajaa polkupyörällä ojaan kun oli niin tyrmäävä näky! Saattoi olla kaupunkimme lentopallojoukkueen pelaaja 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin surullista, kun lenkkeillessäkin joutuu pukeutumaan mahdollisimman peittävästi, ettei kukaan vaan saa mitään mielikuvia.
Itsehän pistän aina ison sukan pullottamaan toiseen lahkeeseen. Hyvin tulee naisiin vauhtia kun pullottaen lähestyy läähättäen takaapäin. t. mies
Toki. Penikseni on todella massiivinen ja se näkyykin aina erittäin selvästi kun käytän ihonmyötäisiä vaatteita. Siksi naiset aina suorastaan kuolaavat kun näkevät minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta on yritetty ostaa seksiä, kun palasin juoksulenkiltä väljässä t-paidassa ja polveen asti ulottuvissa, väljissä shortseissa. Kaikkea ei vain voi estää.
Kyllä minun vartalo kestää lenkkeilyn ihonmyötäissä vaatteissa.
Ongelma on vain siinä kestävätkö muiden lenkkipolulla liikkuvien silmät.
Kyllä. Mulla on juoksutrikoita kaikkiin säihin kaksi kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta on yritetty ostaa seksiä, kun palasin juoksulenkiltä väljässä t-paidassa ja polveen asti ulottuvissa, väljissä shortseissa. Kaikkea ei vain voi estää.
Mulle huudeltiin parvekkeelta jotain "hei kaunis nainen siellä" -juttuja, kun olin vastaavassa varustuksessa ja jopa silmälasit päässä.
Kyllä mun vartalo sen kestää. Vastaantulijoiden mielenterveys ei välttämättä kestä.
Valitettavasti vartaloni ei kestä lenkkeilyä ollenkaan.
Kyllä. Painoindeksini on 15 ja päänympärys 20.