Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan jättänyt mitään skeneä koska et jaksanut sitä enää?

Vierailija
06.08.2026 |

Itse jätin BM-skenen vuosituhannen vaihteessa, koska ne tyypit oli kunnon typeryksiä, eikä minua huvitellut enää kumarrella skenen johtajille, ja totella niitä "sääntöjä", joita he asettivat hännystelijöille. Musaa kuuntelen edelleen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkin skenepoliisit vaikutti minulle. Mitä se niille kuuluu syönkö lihaa. Itse vetivät piriä. 

Vierailija
2/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on BM-skene?

Mä en oo koskaan ollut syvällä missään skenessä. Ne on aina olleet mun mielestä jotenkin ahdistavia. Ajattelin ennen, että vika oli mussa, mutta nyttemmin olen ymmärtänyt, että mulle ei vain sovi se, että uskotaan yhdessä johonkin juttuun, vaikka kysymyksiä herää. Ehkä ihan hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on BM-skene?

Mä en oo koskaan ollut syvällä missään skenessä. Ne on aina olleet mun mielestä jotenkin ahdistavia. Ajattelin ennen, että vika oli mussa, mutta nyttemmin olen ymmärtänyt, että mulle ei vain sovi se, että uskotaan yhdessä johonkin juttuun, vaikka kysymyksiä herää. Ehkä ihan hyvä näin.

Black metal

Vierailija
4/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi-skenen olen jättänyt jo useasti ja ollutkin kuukausia aina pois. Sitten palannut taas joksikin aikaa, valitettavasti koukuttuen.

Vierailija
5/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on BM-skene?

Black metal

Ok, kiitos. Joo, en tykkää just tuosta, että pitäis jotenkin kumarrella joitain tyyppejä tai vertailla sitä, kuka on katu-uskottavin. Ajatuskin oksettaa. 

Vierailija
6/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäin Underground skenen,koska paikan kuhisi ylimielisiä narsisteja!Samaa musiikkia kuuntelen kuitenkin edelleen!

Vierailija
7/7 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en ole etelän vetelä skene kaiffari duunaan ihan täysillä ja tsillaan hanuria jos näkyisi häppärit ja suuret tisut .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi