Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihnettelettekö koskaan tätä hullua aikaa missä elämme?

Vierailija
06.08.2026 |

Trump on varmaan tämän hulluuden keskeisin ilmentymä. 

Eikä kotimaassakaan kovin hyvin mene. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin ihmiset olisi tyhmentyneet. 

Koronan jättämä kollektiivinen aivosumu. Itse vältin tartunnan etäilyn ja huolellisen maskinpidon ansiosta. Kauhufilmeissä saatetaan kuvata tuhoisan epidemian leviämistä ja esimerkiksi zombeiksi muuttumista, mutta todellisuudessa kaikki tapahtui lähes huomaamatta. Olen yksi harvoja viimeisiä normaaleja, mutta turvallisuuteni vuoksi joudun teeskentelemään yhtä hullua kuin ympärilläni olevan ihmiset ovat. Sen vuoksi kuljen kaupungilla silmiä pyöritellen ja suu auki ja julistan äänestäväni persuja, vaikka mikä olisi.

Elokuva Invasion of body snatchers, Ihmispaholaiset 

Vierailija
22/25 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Historiaa riittävästi lukeneelle selviää, että hulluja aikoja on ollut läpi ihmiskunnan historian. Hullua on nyt, mutta vielä hullumpiakin aikoja on ollut. Ei mitään uutta auringon alla, siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden vuoksi: Trump on vastaus vielä sitäkin pahempaan liberaalihulluuteen.

Vierailija
24/25 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samaa mieltä otsikossa mutta en niele Trumpismia, antisellaista missään enkä milloinkaan - hullujenhommaa hulluille ja oma huvinsa sille sakille.

Vierailija
25/25 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta trump oli aikoinaan vaan loinen ja myöhemmin vuosikymmeniä idiot tyypit nosti orangin valtaan, no minä en oikeastaan välitä koska aika ja paikka muuttuu ja maailmaan tulee rauha ehkä 2........................?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi