Miksi naiset valitsevat mieluummin kaulatatuoidun jännämiehen?
Miksi kaulatatuoitu, ryyppäävä, väkivaltainen ja narkkaava jännämies kelpaa? Miksei sen sijaan valita kunnollista ja kilttiä kunnollista miestä joka on raitis eikä sekoile?
Kommentit (27)
Koska naiset eivät toimi järjellä vaan kivikautisilla liskovaistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska se aiheuttaa edes jotain tunteita eikä ole täysin ennalta-arvattava robotti ja olmi kuten joku teekkari tai espoolainen insinööri jonka koko elämänpolun voi arvata ennalta kuka tahansa ohikulkija pelkällä loogisella päättelyllä.
-Insinörtti
Tästähän se on kiinni. En ymmärrä mikä juttu naisilla on jatkuvaan draamaan, impulsiivisuuteen ja epävarmuuteen. Miksi on kivempi tulla kotiin, jossa täytyy arpoa mitä mies tekee viinaspäissään kuin kotiin, jossa mies on kokannut?
En tiedä missä piireissä sinä ap liikut, mutta mun tuttavissa ei ole yhtäainuttakaan kaulatatuoitua miestä. Ja muutenkin pariskunnat ovat ihan tuikitavallisen näköisiä.
Noh, kuka sen komean miehen käskee juoda narkata ja ottaa liikaa tatuointeja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se aiheuttaa edes jotain tunteita eikä ole täysin ennalta-arvattava robotti ja olmi kuten joku teekkari tai espoolainen insinööri jonka koko elämänpolun voi arvata ennalta kuka tahansa ohikulkija pelkällä loogisella päättelyllä.
-Insinörtti
Tästähän se on kiinni. En ymmärrä mikä juttu naisilla on jatkuvaan draamaan, impulsiivisuuteen ja epävarmuuteen. Miksi on kivempi tulla kotiin, jossa täytyy arpoa mitä mies tekee viinaspäissään kuin kotiin, jossa mies on kokannut?
Kyllä minä mieluummin tulen kotiin, jossa myös mies käy töissä eikä ole mikään kotona vetelehtivä kodinhoitaja. Ruokaa osaan tehdä ihan itse siinä missä mieskin.
Koska ne jännät miehet uskaltaa mennä juttelemaan naisille.
Sä piileskelet kellarissasi etkä ota mitään kontaktia naisiin.
Onhan se kaulatatuointi nyt joillakin ihan hvtin seksikäs. Sitäpaitsi olen lukenut liikaa smuttia😂