Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisitko koskaan että mies kiihkoissaan ottaisi sinut mitään kyselemättä ja pyytelemättä ja käyttäisi vartaloasi hyväkseen miten haluaa?

Vierailija
06.08.2026 |

Ensin muna suuhusi kostutettavaksi ja sitten lämpimään pilluun. Välillä takaa, välillä edestä. Hellästi ja välillä rajusti läiske vaan kuuluen.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin haluaisin!! Ei tuu tapahtuu ainakaan oman miehen kanssa.

Miehesi ymmärtää siis suostumuksellisen seksin määritelmän

Tai sit se on joku ihime vässykkä. Joka ei osaa toteuttaa naisen fantasioita.

Mies puristaisi naista takaa pakarasta.

Nainen vastaisi himokkaan syleilyn

No tossa nyt ei oo pätkääkään sitä tunnetta, mitä tässä haettiin. Miehet on niin yksinkertaisia, Että jos haluaa himokkaan miehen, joka ottaa ns väkisin, niin toi vaan ärsyttäis, jos toi olis miehen ajatus, miten se toteutetaan. Sori nyt vaan.

Sua panettais niin himokkaasti seinää vasten..

Just näin😉

Vierailija
22/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua tulla raiskatuksi.

Ja tutkimusten mukaan naisten suosituin seksihaave on tulla raiskatuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä olisi kyllä kuumaa tunnetta..

Naisen ehdoilla

No eihän siinä sitten mitään kyselemättä ottamista ole jos aletaan ehtoja latelemaan.  Kyllä tällaista pitäisi voida harrastaa luotettavan kumppanin kanssa ettei tarvitse pelätä.

Näimpä, eihän sitä nyt mitään piiskaa anneta tai kuristaan aleta eikä muutakaan väkivaltaista, jos ei sitä muutenkaan harrasteta. Mies vain ottaa naisensa kyselemättä. 

Vierailija
24/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ymmärtää siis suostumuksellisen seksin määritelmän

Tai sit se on joku ihime vässykkä. Joka ei osaa toteuttaa naisen fantasioita.

Mies puristaisi naista takaa pakarasta.

Nainen vastaisi himokkaan syleilyn

No tossa nyt ei oo pätkääkään sitä tunnetta, mitä tässä haettiin. Miehet on niin yksinkertaisia, Että jos haluaa himokkaan miehen, joka ottaa ns väkisin, niin toi vaan ärsyttäis, jos toi olis miehen ajatus, miten se toteutetaan. Sori nyt vaan.

Sua panettais niin himokkaasti seinää vasten..

Just näin😉

Nostan reittäsi ja tunnen sun kostean piksusi

Vierailija
25/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiat on tietysti ihan eri kuin oikeasti. Mutta oman miehen kanssa taas täysin eri kun joku puskaraiskaus. Voi kun teillä miehillä olis vähän enemmän kanttia olla joskus kunnon äijiä kotona.

Vierailija
26/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasiat on tietysti ihan eri kuin oikeasti. Mutta oman miehen kanssa taas täysin eri kun joku puskaraiskaus. Voi kun teillä miehillä olis vähän enemmän kanttia olla joskus kunnon äijiä kotona.

Se, että parinvalintasi kohdistui matalatestoiseen kilttiin mieheen, ei päde meihin jokaiseen.

Vierailija
27/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisessa tilanteessa tuollainen ei vaadi kuin määrätietoista koskettelua niskan ja kaulan alueelta, kiihkeitä suudelmia, kaula-alueen ja korvan kohdalta näykkimistä ja suutelemista.. Siihen vielä kun lisää sen että ottaa vartalosta kiinni, käyttää käsiä alapäässä niin mun nainen sanoo suoraan: pane mua..

Vierailija
28/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaisessa tilanteessa tuollainen ei vaadi kuin määrätietoista koskettelua niskan ja kaulan alueelta, kiihkeitä suudelmia, kaula-alueen ja korvan kohdalta näykkimistä ja suutelemista.. Siihen vielä kun lisää sen että ottaa vartalosta kiinni, käyttää käsiä alapäässä niin mun nainen sanoo suoraan: pane mua..

ja minähän sitten panen.. 

Naiseni on hieman ujo ja estelee fistausta vaikka todellakin tykkää siitä.. Saa rajun o:n sillä.

Sinne ei mahdu kuin sormet rystysiin asti, peukalo hyväilee klitorista..

Tämä pitää siis tehdä tietylla tavalla väkisin mutta on ok vaikka väkisin teenkin sen.

Vierailija
29/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä. Kyllä jotkut säännöt pitää olla sovittuna etukäteen. Ei se niin mene että lupaa kysymättä tehdään mitä vaan itse halutaan.

Vierailija
30/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensin munaa suuhun vaan määrätietoista koskettelua samalla suudellen kiimaisesti mua. Painat nojaamaan seinään niin kuin mies ja suutelet kädet joka puolella vartaloani ja kulli vasten mua tiukasti pukkien mua seinään. Näykit kaulaa peukalo korvani takana. Just niin, että mulle tulee tunne etten hallitse mitään ja toinen on niin paljon vahvempi. Tule päälle, herranjestas tule jo päälle saat mut anelemaan. Makaan vaikka matolla, lattialla, ei väliä. Silloin saat panna kuumasti ja annat mulle välillä helliä syviä työntöjä ja sitten taas nait kiimassa. Koko ajan mua silmillä ja suulla ahmien. Olen outo, mua ei tarvi nuolla, saat jos haluat ja saat panna jos osaat kuumentaa mut. Voin ottaa sut suuhun, mutta haluan että panet kuin huomista ei ole.

Vierailija
31/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ensin munaa suuhun vaan määrätietoista koskettelua samalla suudellen kiimaisesti mua. Painat nojaamaan seinään niin kuin mies ja suutelet kädet joka puolella vartaloani ja kulli vasten mua tiukasti pukkien mua seinään. Näykit kaulaa peukalo korvani takana. Just niin, että mulle tulee tunne etten hallitse mitään ja toinen on niin paljon vahvempi. Tule päälle, herranjestas tule jo päälle saat mut anelemaan. Makaan vaikka matolla, lattialla, ei väliä. Silloin saat panna kuumasti ja annat mulle välillä helliä syviä työntöjä ja sitten taas nait kiimassa. Koko ajan mua silmillä ja suulla ahmien. Olen outo, mua ei tarvi nuolla, saat jos haluat ja saat panna jos osaat kuumentaa mut. Voin ottaa sut suuhun, mutta haluan että panet kuin huomista ei ole.

ÖÖ. Eiks tää oo niinku ihan normitoimintaa, ainaki meillä.

32/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos kyseinen mies pitäisi minua ja minä häntä oikeasti haluttavana.. Eikä mitään paremman puutteessa panisin

Vierailija
33/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En helvetissä. Kyllä jotkut säännöt pitää olla sovittuna etukäteen. Ei se niin mene että lupaa kysymättä tehdään mitä vaan itse halutaan.

No ei tietenkään mene, älä ole tyhmä.

Vierailija
34/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki maskuliinisuus on demonisoitu, ja miehistä/pojista/maskuliinisuudesta puhutaan lähinnä siitä lähtökohdasta, että se on toksista/vaarallista/ongelma, aika vaikea yhtälö samaan aikaan toivoa raavasta äijämiestä, joka ottaa rajusti ja kyselemättä.

Jos valtamedian miesideaali on joku tunteistaan jatkuvasti puhuva muunsukupuioliseksi identifioituva mikälie, ja tilassa oleva poika/mies on uhka, joka tulee poistaa ks. tilasta, voipi käydä niin, että meillä on kohta miesten sijasta lähinnä  pelkkiä lettutaikinoita, jotka eivät pane yhtään ketään missään. Sellaisia harmittomia ameeboita, jotka tekevät radiokuunnelmia Ylelle penetratiivisen seksin ja ylipäätään penisten toksisuudesta ja heteronormatiivisuudesta.

Selvyyden vuoksi lisään vielä, että en kaipaa 50-luvulle, ja kannatan kaikkien oikeuksia. Terve maskuliinisuus ei mielestäni ole muita alustavaa, ja mieskin saa epäonnistua ja näyttää tunteitaan. Tuntuu, että nykyään tasapainoisia, normaaleja perheenisän malleja on kovin vähän, ja kaikki maskuliinisuus on joko toksista öyhötystä (Andrew Tate & co), tai sitten sitä ei pitäisi olla olemassa (wokevassari-intersektionaalit). 

Sitä saa, mitä tilaa. 

Vierailija
35/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sekoitit FANTASIAN ja haaveen. Jos et ymmärrä näiden eroa niin en voi auttaa.

Vierailija
36/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että parinvalintasi kohdistui matalatestoiseen kilttiin mieheen, ei päde meihin jokaiseen.

Mutta, eiväthän naiset ikinä koskaan tahdo mitään kilttiä miestä! Aina vaan niitä jänniä, yhyy!

Nyt ei ne jännätkään tunnu olevan oikein iskussa.

Vierailija
37/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on lupa tällaiseen ja sitä käytetään säännöllisesti. Kummatkin ovat hyvin tyytyväisiä järjestelyyn. 

Vierailija
38/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, eiväthän naiset ikinä koskaan tahdo mitään kilttiä miestä! Aina vaan niitä jänniä, yhyy!

Nyt ei ne jännätkään tunnu olevan oikein iskussa.

Tuossa "kiltin" ja "jännän" välillä on aika paljon kaikkea. Iso, fyysisesti vahva mies voi olla aivan ovimatto, ja pieni/heiveröinen mies voi olla todella aggressiivinen ja kunnianhimoinen. Tai toksinen persreikä, joka kyykyttää muita silkasta kyykyttämisen ilosta.

Näin sivusta katsoen, incel-tyypeille voisi olla hyvä huomata ihmistä muitakin attribuutteja kuin sen, onko mies "kilttimies" vai "jännämies". Ei siksi, että selibaatissa ja sinkkuudessa olisi jotain vikaa, vaan ainoastaan aisteja ja maalaisjärkeä käyttämällä. 

Vierailija
39/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin mukavaa hellyyden osoitusta

Mikä hellyyden osoitus on tyydyttää tarpeensa toiseen kyselemättä? Eihän se eroa raiskauksesta mitenkään.

Vierailija
40/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tartte nykyisen kanssa toivoa vaan noin käy aika useasti. Saattaa yllättää minut käsikahleiden tai -rautojen kanssa kesken kotipuuhien, työntää pöytää vasten, kiinnittää nilkkani pöydänjalkoihin ja tekee mitä haluaa 😍 Välillä olen kädet kahlittuna silmät peitettynä polvillaan hänen edessään ottanassa suihin. Ihanan yllätyksellistä, mutta ei tietty aina. Saan minäkin toivoa miten homma hoidetaan 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän