En pysty osallistumaan yhteenkään keskusteluun yhtä viestiä enempää
Kun kommenttini on yllättäen jonoutettu tarkistamista varten eli sitä ei koskaan julkaista. Mitään kiellettyä tai asiatonta en ole kirjoittanut eli näköjään minulle on sallittu vain 1 kommentti per ketju. Samaan jotkut häiriköt kirjoittelee vaikka mitä.
Kommentit (7)
Monia normaaleja sanoja joutuu pätkimään tai muuttamaan muuten tulee "Jonotettu tarkastusta varten".
Flooding-esto. Ei saa laittaa liian nopeasti uutta kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että täällä on joku aikarajoitus. Jos laittaa pari viestiä putkeen niin toinen menee tarkastukseen eli ei ikinä tule.
Viimeksi bannattu sana oli "yksiö" :D
Ihme mesta.
Tuskin oli tuo sana, ennemmin aikaraja
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että täällä on joku aikarajoitus. Jos laittaa pari viestiä putkeen niin toinen menee tarkastukseen eli ei ikinä tule.
Ihme mesta.
Se aikaraja on sen takia koska täällä on niin paljon häiriköitä ja yksinpuhelijoita ketjuissa että se hidastaa niiden toimintaa. Toki senkin voi kiertää mutta ainakin se spämmi vaikeutuu pikkasen. Ihan keskustelijoiden omaa vikaa
Minulla ei onnistu kuin yhden viestin lainaus. Mutta jos joku vastaa kommenttiini, niin en pysty enää lainaamaan koko viestiketjua, vaan minun pitää kirjoittaauusi kommentti.
Jos vastaa viestiin jossa on jo pari lainausta niin ei mene viestit enää läpi. Monesti menee läpi kun painan taaksepäin ja muutan tekstistä yhtä random sanaa. Tän palstan sensuuribotit on ihan sekasin.
Ihme mesta.