Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat kesävaatteet?

Vierailija
05.08.2026 |

Kauheimpia on 

miehillä: hihattomat paidat, sandaalit / varvastossut (rumat varpaat ja kuivat kantapäät), liian lyhyet shortsit, paita solmittu olkapäille, haalarit missä toinen henkseli auki....

naisilla: kireät ja liian pienet trikoo-asut (selluliitti hyllyy laihoillakin), minihameet, sandaalit/varvastossut (rumat varpaat ja kuivat kantapäät), jos ei käytä rintaliivejä, läpikuultavat paidat....

PUKEUTUKAA  KUNNON  VAATTEISIIN !!!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kieltämättä aika masentavalta näyttää, kun päällä on kauhtunut ja virttynyt 3xl trikootunika, kauhtuneet lökätrikoot ja crocksit.

Vetelen kotona ja koiralenkillä vähän miten sattuu, mutta kyllä kauppareissulle ja kaupunkiin sentään jotakin vähän siistimpää päälle, puhtaat hiukset ja väriä naamaan.

Valitettavasti tänä kesänä ei ole oikein päässyt ulkoiluttamaan kesämekkoja.

Miksi ei ole päässyt kesämekkoja käyttämään? Minä olen mennyt lähes koko kesän mekoissa.

Vierailija
42/42 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kieltämättä aika masentavalta näyttää, kun päällä on kauhtunut ja virttynyt 3xl trikootunika, kauhtuneet lökätrikoot ja crocksit.

Vetelen kotona ja koiralenkillä vähän miten sattuu, mutta kyllä kauppareissulle ja kaupunkiin sentään jotakin vähän siistimpää päälle, puhtaat hiukset ja väriä naamaan.

Valitettavasti tänä kesänä ei ole oikein päässyt ulkoiluttamaan kesämekkoja.

Miksi ei ole päässyt kesämekkoja käyttämään? Minä olen mennyt lähes koko kesän mekoissa.

Koska vaatekaapissa pelkästään kokoa 46 eikä ne enää mahdu päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan