Onko kiisselit puoli-ilmaista jälkiruokaa?
Tein kyllä lapsille, kun nämä oli alle kouluikäisiä mut sit siirryttiin muuhun.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan suurustettu vesi-sokeriseos voisi ollakaan?
mitä horiset, perunajauhoja, vettä, marjoja, missä sä sokeria näet?
Se vasta ankean makuista on, jos ei laita sokeria.
Ei siihen erikseen tarvitse sokeria laittaa, on ilmankin makeaa.
Jos tekee herukoista, raparperista tai puolukoista, niin tarvitsee sokeria. Mansikat, vadelmat tai mustikat ehkä menee ilman.
Toiset tarvii, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoremehusta vedellä jatkettuna kiisseli, sokeria vähän lisäksi ja sitten viipaloidaan banaania kiiselivadin pohjalle ja kaadetaan kuuma kiisseli jäähtymään päälle.
Onpahan varsinainen sokeripommi. :D
Tuoremehua, sokeria, banaania, viikon sokerikiintiö yhdessä kiisselissä.
Ei meillä mitään sokerikiintiöitä ole, kun ei ole minkään tyypin diabetestä.
Diabeetikkokin saa käyttää nykyisin sokeria. Se on lisäksi terveellisempi makeute kuin hedelmäsokeri, se rassaa maksaa.
Suomessa diabeetikko todella SAA syödä sokeria tai yleensä kaikkea makeaa ja makeutettua.
Diabeetikon hoidossa se on typerää. Jokainen tietty ratkaisee itse, miten sairauttaan hoitaa.
En tiedä kiisseleistä, mutta ranskalaiset perunat ovat lähes ilmaisia! Jos otat vaikka Hesen kerrosaterian eli burgeri, ranut ja juoma, niin hinta on 9,50 euroa. Jos tyydyt kuitenkin vain burgeriin ja juomaan, hinta on 8,95.
Sikahalpaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoremehusta vedellä jatkettuna kiisseli, sokeria vähän lisäksi ja sitten viipaloidaan banaania kiiselivadin pohjalle ja kaadetaan kuuma kiisseli jäähtymään päälle.
Onpahan varsinainen sokeripommi. :D
Tuoremehua, sokeria, banaania, viikon sokerikiintiö yhdessä kiisselissä.
Ei meillä mitään sokerikiintiöitä ole, kun ei ole minkään tyypin diabetestä.
Diabeetikkokin saa käyttää nykyisin sokeria. Se on lisäksi terveellisempi makeute kuin hedelmäsokeri, se rassaa maksaa.
Suomessa diabeetikko todella SAA syödä sokeria tai yleensä kaikkea makeaa ja makeutettua.
Diabeetikon hoidossa se on typerää. Jokainen tietty ratkaisee itse, miten sairauttaan hoitaa.
Aina se sokeri on terveellisempää kuin lisäainesotku nimeltä makeutusaine, aspartaamikin muurahaishappoa. Sitäpaitsi monipistoshoitoisilla on käytössä pikainsuliinit. Älä vänise, kun et näytä tietävän asiasta kumminkaan yhtään mitään.
Kerroskiisseliä. Sitä herkkua saa harvoin. Minä olen syönyt sitä viimeksi vuonna 2013.