Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi moni luulee että meikkaamisen ja laittautumisen ainoa tavoite on olla kaunis

Vierailija
05.08.2026 |

Moni kommentoi tyyliin ”olisit kauniimpi jos meikkaisit eri tavalla tai vähemmän” tai ”lisäkkeet ei näytä hyvältä” ”tuo vaate ei imartele” yms yms

Käykö teillä KOSKAAN mielessä että aina kauneus/tyylikkyys/tahdikkuus/sovinnaisuus ei ole tavoite alun perinkään? Vaan joku ihan muu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei käsitä miten vähän naiset pukeutuu heitä varten. Kyllä naiset tietää että miehet tykkää luonnollisen näköisistä naapurintytöistä. Mutta usein naista ei voisi vähempää kiinnostaa olla sellainen 

Vierailija
22/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ripsiväriä jos koen oloni nuutuneeksi ja väsyneeksi. Se piristää kun katsoo itseä peilistä sitten. Ei sillä väliä miten muut mut näkee, mutta jos oma mieli on parempi niin hyvä juttu. Mun puolisohan ei ymmärrä meikkaamista lainkaan. On aina sanomassa että olen kaikista kaunein ilman meikkiä ja se on kyllä vähentänyt mun meikkaamista vuosien varrella paljon kun ei tartte toisen takia meikata. Ex puolestaan tykkäsi kun käytin runsasta silmämeikkiä ja huulipunaa. Mutta oli se tosi epäkäytännöllistä esim. lähteä ulos syömään ja jatkuvasti käydä korjailemassa sitä huulimeikkiä vessassa. Mikään kestopuna ei kestä syömistä ja juomista koko iltaa. 

Musta se että ei meikata toisen takia on puoliksi totta ja puoliksi valetta. Asialla on kaksi puolta ja ollaan sosiaalisia otuksia ja laumaeläimiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai että se tehdään just jollekkin kokoajan. Jos esim ihminen treenaa, ni tottakai se haluaa pitää vaatteita mitkä myötäilee sitä sen kroppaa, koska se luo sille itselleen vahvan ja hyvän olon. Ei se tarkoita että niitä pidetään siksi että joku voisi kuolata

Miksi vartalonmyötäisistä vaatteista tulee vahva ja hyvä olo? Miksei löysistä vaatteista tule vahva olo? Kulkeeko ajatus niin, että lihasten tulee näkyä muillekin, jotta voi kokea olevansa vahva?

Pieni kompressio vaatteissa tukee vartaloa ja silottaa ongelmakohtia. Mekko laskeutuu kauniimmin jne.

Vierailija
24/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän ripsiväriä jos koen oloni nuutuneeksi ja väsyneeksi. Se piristää kun katsoo itseä peilistä sitten. Ei sillä väliä miten muut mut näkee, mutta jos oma mieli on parempi niin hyvä juttu. Mun puolisohan ei ymmärrä meikkaamista lainkaan. On aina sanomassa että olen kaikista kaunein ilman meikkiä ja se on kyllä vähentänyt mun meikkaamista vuosien varrella paljon kun ei tartte toisen takia meikata. Ex puolestaan tykkäsi kun käytin runsasta silmämeikkiä ja huulipunaa. Mutta oli se tosi epäkäytännöllistä esim. lähteä ulos syömään ja jatkuvasti käydä korjailemassa sitä huulimeikkiä vessassa. Mikään kestopuna ei kestä syömistä ja juomista koko iltaa. 

Musta se että ei meikata toisen takia on puoliksi totta ja puoliksi valetta. Asialla on kaksi puolta ja ollaan sosiaalisia otuksia ja laumaeläimiä. 

Mitä tahansa meikkiä pitää aina korjata välillä, kuten myös hiuksia ja vaatteita. On olemassa huulipunia jotka ei lähde liikkeelle jos et syö rasvaista pizzaa joka valuu huulille. Ruoka pitää osata syödä oikein ettei se koske huuliin

Mun nykyinen on vaatimattoman tyylinen ja maanläheinen mies jolla on näyttävä teknogoottivaimo

Vierailija
25/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunan laitto on nopeaa ja piristää harmaata varpusta, värejä on laaja skaala, halpa huvi ja ilo naiselle.

Vierailija
26/26 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen mattapintainen huulipuna esim NYXiltä puhtaisiin huuliin. Tämän jälkeen juot juomat pillillä ja jätät rasvaiset ruuat syömättä. Tai opettelet syömään ja juomaan niin ettei ruoka tai juoma kosketa huulia. Tarkista huulipuna ja korjaa tarvittaessa vessakäynnin yhteydessä. Pidä pieni peili laukussa ja tarkista huulipuna aina kun olet laittanut jotain suuhun.

Huulipunien pysyvyydessä on valtavia eroja. Myös merkin sisällä riippuen pigmenteistä yms. Etsi omasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi