Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset joutuvat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana đ€ą Uimahallissakin
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset joutuvat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana đ€ą
Uimahallissakin
Kommentit (25)
Opettele kirjoittamaan. Aikaa ainakin nÀyttÀisi olevan.
Ap, miksi kirjoitat suoraan sanoen paskaa?
Kiitos Kalervo Kummola! Seuraava Tampereen presidentti, bile-Ilmari, pakottikin sitten uimahousut miesten puolella jalkaan saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on
Ettet vaan olisi kÀsittÀnyt vÀÀrin.
Jos totta, niin mun uimahallikĂ€ynnit muuttuu pĂ€ivittĂ€isiksiđđ
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan olisi kÀsittÀnyt vÀÀrin.
Lue uutinen nÀnnit tanssii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on
Ei ole. Puhdasta paskaa. MenepÀ sinÀkin pellon reunalle juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen kaupungilta oli ensin vaikeaa saada selvÀÀ vastausta kysymykseen, mutta lopulta vastaus oli selvÀ.
Rinnat voivat... pitÀÀ olla paljaana uimarannoilla ja uimahalleissa, vahvistaa seisova liikuntaohjaaja.
Uimahallissa naiset joutuu olemaan uimassa rinnat paljaina, mutta saunassa on pakko olla uimapuku tai mielummin kokovartaloburkini pÀÀllÀ. TÀmÀ siis onneksi only in Tampere.
IL: Tampere sallii naisten paljaat rinnat uimarannoilla ja -halleissa. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a784b4a3-77c6-4dbd-aac3-634ebb3e8fe5âŠ
Vierailija kirjoitti:
Totta se on
No eihÀn joudu. Opettele lukemaan.
Tampereella uimahallissa nyt aina olla rinnat paljaana nykyÀÀn.
Isot rinnat nÀyttÀvÀt siltÀ kuin nainen imettÀisi. HedelmÀllisyyden merkki. Isot rinnat ja kapea vyötörö viittaa taaperon imettÀmiseen. Oikea aika pistÀÀ uusi vauva alulle.
Siksi ne isot rinnat ovat saaneet niin suuren symboliarvon, ja nimenomaan yhdistettynÀ kapeaan vyötÀröön. Laihan naisen rinnat ovat pienet, paitsi jos hÀn imettÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta se on
Niin mikÀ on totta? Ap:n typeryyden ohella.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella uimahallissa nyt aina olla rinnat paljaana nykyÀÀn.
Isot rinnat nÀyttÀvÀt siltÀ kuin nainen imettÀisi. HedelmÀllisyyden merkki. Isot rinnat ja kapea vyötörö viittaa taaperon imettÀmiseen. Oikea aika pistÀÀ uusi vauva alulle.
Siksi ne isot rinnat ovat saaneet niin suuren symboliarvon, ja nimenomaan yhdistettynÀ kapeaan vyötÀröön. Laihan naisen rinnat ovat pienet, paitsi jos hÀn imettÀÀ.
Miksi kiiruhdit kirjoittamaan tÀmÀn biologisen arvion?
Nyt on Mansessa probleemi pitÀÀkö miellyttÀÀ tissienvilauttelijoita vai maamuja.
Vierailija kirjoitti:
No eihÀn joudu. Opettele lukemaan.
Kerro rohkeasti, se voi auttaa jotain tuntematonta ihmistÀ
Oh hoh