Kävin Mammuttimarkkinoilla ja siellä oli tarjoustuote kalliimpi kuin normaalihintain vastaava tuote Prismassa
Noi jatkuvat Cittarin Mammuttikampanjat on NIIN säälittäviä, mitä sitten jos jotkut banaanit on 99snt/kg kun kalliimmissa tuoteissa niitä hyviä alennuksia ei vaan löydy!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tuote?
melkein mikä vaan Prisman kokonaishintataso on 20-30 prosenttia edukkaampi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tuote?
Kokonaissäästö sittariin nähden on liki neljäkymppiä, prisman eduksi!
Saman huomannut kun tulee K-mobiilin "omat tarjoukset", usein on kalliimmat kuin S-Market/Prisma. Ja todella usein muuten niissä omatarjouksissa on sellaisia tuotteita joita en ole ikinä ostanut, vaikka niihinhän noiden tarjousten pitäis muka perustua.
Jos sinulla ei ole varaa, ap, niin sinulla ei ole varaa.
Olen jo useampaan kertonut pyytänyt Prismaan erästä ruisjauhoa… ei vaan onnistu. Paikalliseen Cittariin se luvattiin hankkia muutama minuutti sen jälkeen kun olin lähettänyt viestin. Ja sieltä olen sitä säännöllisesti ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tuote?
Jos ostat Coop-paskaa, johon verrattuna Pirkka on ylellinen tuote.
Muuhun en ota kantaa, mutta cm jatkuvat tarjouspäivät ovat noloja.
S ryhmällä istohinta on halvempi kun k ryhmällä. Muisran kun olin k kaupas töissä, niin heitettiin vaan niitä hintoja sen mukaan mikä kate haluttiim :D
Halpahallissa katsoin yhta mukia maksoi 15 euroa. Sen jälkeen menin Cittariin ja sama muki oli poistokorissa 20 euroa.
WC- ja talouspaperi on Cittarissa nyt halpaa.
Prismassa kolme pakettia Kulta Katriinaa 23 euroa, Citymarketissa 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
ylivoimaisesti huonointa kahvia juhlamokan jälkeen, meidän Prismassa Löfbergsin Kharisma 6,99
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylivoimaisesti huonointa kahvia juhlamokan jälkeen, meidän Prismassa Löfbergsin Kharisma 6,99
Niin?
Tässä oli kyse hintavertailusta, ei sun makumieltymyksistä. Jestas sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parasta. -eri-
Lihat ja varsinkin kalat tuoreempia ja halvempia K supermarketissa ja cittarissa kuin prismassa, S ryhmässä. Valmisruoista en tiedä koska niitä en todellakaan syö-mautonta sontaa... Emäntä 60
Vierailija kirjoitti:
Lihat ja varsinkin kalat tuoreempia ja halvempia K supermarketissa ja cittarissa kuin prismassa, S ryhmässä. Valmisruoista en tiedä koska niitä en todellakaan syö-mautonta sontaa... Emäntä 60
Hahahhaaaa se sama norjalainen kassilohi tulee molemmille ketjuille samoilla rekkakuljetuksilla, joten se siitä toisen paremmuudesta ja tuoreudesta
isäntä 50
Eihän noita ole kuin 12 kertaa vuodessa
Joo, ja Prismassa ja muissa s-ryhmän kaupoissa leipä jota tykkään syyä on noin 40 senttiä kalliimpaa kuin cittarissa. Samoin kuin muutama muukin mun käyttämä vakkarituote.