Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kotivaimoksi. Ruutumekko ja hapanjuuritaikina

Vierailija
05.08.2026 |

Usassa ja meillä leviävät tradwife'en blogit joissa kotivaimo elää miehen apuna tämän rahoilla ja johdatuksessa. Vaimo vääntää .1950 luvun ruutumekossa ja esiliinassa HAPANJUURItaikinaa. Perhekuvaukset ovat auvoisia. Lapset leikkii sovussa. Mies lukee Raamattua ja munavoikarjalanpiirakat tuoksuvat. Äiti menee vielä lisäunille uuden raskauden kanssa. Toisessa kuvassa perhoset lentää ja kukat tuoksuu. Äiti astelee huivi päässsä pitkässä karjakonmekossa. Mutta tämä vaatii HYVÄPALKKSISEN miehen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nyt oikein selvillä, miten tuommoiset tarinat päättyvät. Keski-iän kynnyksellä ne ukot kyllästyvät ja viisari alkaa sojottaa kohti uusia seikkailuja. Sitten se puhtoinen ja hyveellinen vaimoke päätyy jälkikasvuineen kodittomaksi ja joutuu kuitenkin hankkimaan ammatin, mutta nyt vaan vaikeissa olosuhteissa.

Vierailija
22/23 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin olla The Leidin kotivaimo. Kyl mä oppisin hapanjuurileipää tekeen ja voisin vetää sen ruutumekonkin päälle jos se siit on kiinni. Raamatun mä skippaisin.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyvät unelmaa perhe-elämästä, joka on haitallinen naisille ja jolla ei ole muutoinkaan mitään katetta. Ainoa kiinnostava tradwifey on yliviritetty Nara Smith, joka kokkaa couture-asuissa kuin Morticia Addams yhdistellen asmr-jutskia videoihinsa, tienaa enemmän kuin miehensä ja työskentelee mallina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän