Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän vielä kerran apua elämäni sotkuihin. Joku jolla lahja nähdä, auttaisitko?

Vierailija
24.05.2007 |

Olen miljoonassa ketjussa pyytänyt apua ja aina minun yli joko hypätään tai sitten olen niin lopussa ettei kukaan vastaile sinne asti.

Elämäni on solmussa, en näe mitään positiivista tulevaisuudessa tällä hetkellä. Tein vast' ikää omasta mielestäni elämäni suurimman virheen ja en usko että selviän tästä syyllisyydestä koskaan. Oliko tällä virheellä jokin tarkoitus, oliko ratkaisuni väärä? Löydänkö koskaan rinnalleni ihmistä joka on ja pysyy ja johon minä olisin vihdoin tyytyväinen vai onko se ihminen jo lähelläni?

Kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin olet itse kokonainen ja tiedät kuka olet, on turha käyttää toista kainalosauvana.

Etsi itsesi niin löydät oikein oven matkallasi minuuteen.

Vierailija
2/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko virheeni tarkoitettu elämääni, rikoinko jotain mikä olisi ollut minua varten kumminkin? ap...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit silloin kuin parhaaksi näit. Et olisi voinut toimia toisin. Sitä on turha enää miettiä. Enää on suru jäljellä. Sen parantaa aika.

Osaatko elää miehesi rinnalla itsenäisenä yksikkönä? Voitko löytää itsesi hänen rinnallaan?

Sinun täytyy itsenäistyä. Muuten et löydä oveasi ulos. Matkalla tapahtuu jotain odottamatonta.

Vierailija
4/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä haluisin vastauksen siihen että olisi virheelläni tarkoitus vai oliko se vain minun omaa tyhmyyttäni päästää elämä siihen pisteeseen jossa menetin kaiken tärkeän.. Ex mieheni tunteet kalvaa minua, hän näyttää pääseneen eteenpäin, esittääkö hän vain vai oliko kyse siitä ettei hän koskaan minua edes rakastanut? Voiko tämä tän hetkinen mies olla minulle se oikea, tuntuu niin toivottomalta, mutta kai hänellä jokin tarkoitus on kerta elämääni tuli? kiitos vielä. ap...

Vierailija
5/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että olet armollinen itsellesi ja annat itsellesi anteeksi.

Exälläsi oli paljon tunteita sinua kohtaan, mutta hän löysi majakkansa, jota kohtaan suunnata. Hän suree omalla tavallaan. Sen paljastaminen sinulle, olisi hänestä liian paljastavaa.

Elät muiden tunteista ja muiden armoilla. Tarvitset oman majakkasi.

Uusi mies tuli elämääsi tarkoituksella, mutta älä käytä häntä kainalosauvana. Yritä seisoa omilla jaloillasi. En kuitenkaan näe yhteistä matkaanne pitkänä tai ehkä tienne eroavat hetkeksi.

Näen majakkasi, mutta et ole itse vielä löytänyt sitä. Etsi hitaasti.

Vierailija
6/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin tietää vain että mikä merkitys tällä nykyisellä miehellä on elämässäni jos hän ei ole se oikea? Miksi meille lapsi suodaan jos tämäkään ei ole pysyvää.. Mihin suuntaan minun tulisi kulkea ja miksi exäni on niin katkera? Näihin en saa itse vastausta vaikka kuinka asioita pyöritän mielessäni miten päin! ap...

Vierailija
7/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otappas nyt luuri kauniiseen käteesi ja soita lääkäri aika. Tai soita lähimpään kriisikeskukseen tms minne voit mennä juttelemaan asioista. Tuskin näkijät tms muut hörhöt sulle osaa vastauksia antaa.

Vierailija
8/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oppinut? Mitä olet oppinut? Miten korjaat virheen? Voiko sitä korjata? Jos ei voi, miten elät asian kanssa? Oletko pyytänyt anteeksi? Anna itsellesi anteeksi. Aika parantaa haavat.

Vierailija
9/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei psykologit annan vastauksia, en käskevät kuuntelemaan itseään.. Olen kuunnellut itseäni, mutta syyllisyys kalvaa.. Hajoon näihin ajatuksiin ja tähän tunteeseen että tulevaisuudella ei ole minulle enää mitään annettavaa. Tein niin ison virheen elämässäni taannoin että luulen että se oli minun elämäni päätepiste. Lasten takia on kai jaksattava. ap...

Vierailija
10/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen sen kristallipallostani selvästi

Vierailija
11/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle mieleni taas kertoo tulevista levottomista kausista vai onko ne jo alkaneet. Miehesi kokee työssä jonkun pettymyksen ja taloudellinen tilanteenne vaikeutuu, varaudu epävakaaseen elämään hetkellisesti. Tuleva raskautesi on vaikea, mutta päättyy onnellisesti. Kodissanne vallitsee välillä kireä ilmapiiri, helpotuksen tuo joku sinun ystävistäsi. Puhu hänelle.

Näin sanoo minun kristallipalloni sinulle.. ap... =)

Vierailija
12/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota vastuu elämästäsi.

Vierailija
13/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan itse näe enää tulevaisuuteen, en näe mitään ulospääsyä. Olen taas loukussa tässä elämän tilanteessa. Jos ajattelen lapsiani ja tulevaa lastani en voi päästää irti tästä miehestä, mutta kumminkaan en tunne että hän olisi minua varten vaikka hyvältä välillä tuntuu. Mies tuntuu olevan hyvinkin tosissaan kanssani, mutta hänellä on itsellään paljon ongelmia jotka häiritsevät meidän tulevaisuutta. Onko lasten paikka minulla parempi vai ex miehelläni? Millon helpottaa tai millon näen selkeesti elämäni? ap...

Vierailija
14/14 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda haihattelut ja höpöhöpöt. Olet itse oman onnesi seppä. Ainoastaan sinä pystyt muuttamaan omaa elämääsi, jos olet tyytymätön. Kaikkea ei ole ennalta määrätty. Terve järki hoi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi