Noin 15% aikuisväestöstä on älykkyydeltään "rajatasoisia"
Melko järkyttävän iso lukema, että noin joka seitsemäs (!!!!) aikuinen on älykkyydeltään rajatasoinen, joka tarkoittaa ns. "normaalijärkisen" ja kehitysvammaisen välimuotoa.
Tällainen ihminen on siis selkeästi heikkolahjainen, mutta ei niin paljoa että voisi diagnosoida olevan älyllisesti kehitysvammainen, joka edellyttää sitten jo todella merkittävää älyllistä toimintakyvyn alenemaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalijakauman mukaan 98% suomalaisista on älykkäämpi kuin Tere Sammallahti. Hän on julkaissut tuon tutkimustuloksen internetissä.
Negroilla on kaikista roduista alhaisin älykkyysosamäärä.
Sen näköinen Tere kyllä onkin.
Ei hän miltään lakunaamalta näytä.
Anteeksi, tarkoitin kurdia tai jotain paimentolaista.
Et ole gaussin käyrää koskaan nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Korreloi suoraan vasemmiston kannatuksen kanssa
Ei, vaan täydellisesti persujen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sen käyrän nähnyt ja olen erittäin tyytyväinen; sillä:
Laajojen tieteellisten tutkimusten ja tilastollisten jakaumien (kuten kansainvälisten kliinisten katsausten, mm. BJU International -lehdessä julkaistun laajojen mittausten meta-analyysin) mukaan noin 95–97 % eurooppalaisista ja kansainvälisistä miehistä on erektiotilassa lyhempiä kuin 16,5 cm.
Kyllä se aika selväksi on käynyt, jos ihmisten kanssa on yhtään tekemisissä. Osalla ei liiku päässä oikeastaan mitään. Toisaalta koitan ajatella että ei kukaan valitse syntyä heikolla älykapasiteetilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika selväksi on käynyt, jos ihmisten kanssa on yhtään tekemisissä. Osalla ei liiku päässä oikeastaan mitään. Toisaalta koitan ajatella että ei kukaan valitse syntyä heikolla älykapasiteetilla.
Terveellä heteromiehellä liikkuu päässä kuva pilluista, tutkitusti kymmeniä kertoja tunnissa.
miehet ajattelivat seksiä keskimäärin noin 19 kertaa TUNNISSA. Samassa tutkimuksessa todettiin, että miehet ajattelevat usein myös muita perustarpeita, kuten ruokaa noin 18 kertaa PÄIVÄSSÄ.
Se on juuri noin. Älä siis pane niekeriä vaan äkkiä blondisöpöliini Jenna Simulaa.