Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ruskeat talvigoret koossa 29-30? tai nämä Eccot?

01.10.2008 |

Nyt on vaan saatava 4v:lle talveksi ruskeat goretex kengät. ;)

Onko siis kellään havaintoja ruskeista goreista ja missä?, koko pitäisi olla 29 tai 30. Superfitillä oli jotain, mutta niissä sinistä lisänä ja sinistä en halua. Mieluiten siis lähes koko ruskeat tai sitten vaan vähän toista väriä seurana.

Nämä molemmat Eccot olisi juuri mieleiset;

http://www.ecco.com/fi/fi/mallisto/lapset/boys/78522/54900/detail.do

tai

http://www.ecco.com/fi/fi/mallisto/lapset/infants/73261/54001/detail.do

Laittaa siis vinkkejä kehiin!. =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI! Minä etsin viime keväänä Eccon beigejä sandaaleita. Sellaiset löytyivätkin tuolta www.ecco.com-sivuilta. Soitin heille ja he kävivät läpi jällenmyyjänsä, että kuka ottanut myyntiin niitä. Yksi ainoa liike Suomesta oli tilannut niitä. Soitin siihen liikkeeseen ja he lähettivät sandaalit postiennakolla meille toiselle puolelle Suomea. Erinomaista palvelua molemmilta osapuolilta!

Muistelen, että Jyväskylän Eccon liikkeessä oli joku malli ruskeana, mutta nyt en muista oliko se juuri tuo, mitä etsit. Itse kun ostimme violetit ja mustat tänä vuonna.

t: Mini

Vierailija
2/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni Sokoksella on noita ensimmäisiä eccoja. Olivat syyskuussa kanta-asiakastarjouksessakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nimittäin ne meidän vajaa 1v:lle. ;)

Muuten olisin ne ostanut tälle isommallekin, mutta koot loppui 27. Harmi!.

tajolu: Kumpia oli Stockmannilla?, muistatko kokoja?.

Vierailija
4/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistäpäin Suomea etsit kenkiä, mutta tän päivän Aamulehdessa oli K-Kengän mainoksessa Plussa- kortilla tarjouksessa nuo ekat Eccot eli Ice Breakerit 79,90 norm. 95 euroa. Ruskeana oli kyllä vasta koosta 30. Tämä tarjous oli siis Tampereen Koskikeskuksessa ja Lempäälän Ideaparkissa. Mutta kait löytynee muualtakin päin Suomea, kun ainakin K-Kengän nettisivuillakin tämä tarjous on.

Vierailija
5/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti vain harmaana ja punaisena (lehtisessä ainakin noista kuva). Itse mietinkin, että mistäköhän ovat kengissä tinkineet jotta ovat saaneet ne halvemmalla hulluille päiville myyntiin? Yleensä on säästetty kengän sisältä lämpimyydessä tms. Luulen, että ostan ne K-kengät niin ovat varmasti ykkösluokkaa. Ovat muuten tosi hyvät jalassa kun sovitin myös omaan jalkaan. Ekaluokkalaisellani on melkein sama kengännumero kuin mulla :)

Vierailija
6/6 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pojalle luvannut siniset talvikengät. Olen miettinyt Eccon Husky-kenkiä.

Kannattaako ne ostaa Ecco shopista, Stockalta vai mistä?