* * * Kesäkuisten TORSTAI * * *
Huomenta!
Eilinen pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10381284&p=&mpage=1&tmode…
Minä olen ollut niin huono pinoilija viimeaikoina, että otanpa välillä vastuun tästä aloitukseseta kun kerran olen jo hereillä. Näissä minun yöunissa on ihan ihmeellinen rytmi. Kymmenen jälkeen illalla väsytää aina ihan hirveästi. Välillä annan periksi ja menen nukkumaan, mutta välillä taas yritän sinnitellä vähän myöhempään että saisin nukuttua pitempään. Joka tapauksessa noin 4 h unien jälkeen herään, ja yleensä on vielä kauhea nälkä :) Pari tuntia kun valvoo, niin taas uni maistuu. Eilinen päivä meinasi mennä ihan pipariksi kun sain uudelleen unen vasta kuuden jälkeen ja heräsin vasta klo 10.15!!! Ruoka piti olla miehelle valmiina klo 11. Vähän tuli kiire, enkä edes ehtinyt torille vaikka olin hehkuttanut koko viikon että ke aamuna lähdenkin torille kun aina herään niin aikaisin. Ennustukset tälle päivälle näyttää myöskin huonolta. Pitäisiköhän tehdä ruoka miehelle jo nyt :) Pitäisi varmaan ihan hulluna :D Mies herää noin tunnin kuluttua... Ehkä käyn " pienillä" aamun nokkaunilla ja palaan sitten puolilta päivin lukemaan mitä teille muille kuuluu.
Marikki_P liittynee Kiinan-Pöpön ja Tuuli@n kanssa samalle VHRAKL-listalle... siis " Vauvan-Haku-Reissulle-Aivan-Kohta-Lähtevät" -lista
Cana & kirppu 36+3
Kommentit (25)
Siihen kuvalinkkiin oli tullut loppupiste mukaan, joten oikea siis: http://www.aijaa.com/v.php?i=594302.jpg
Taitaa mennä sinne aamuun mun lähtö kun näin maatessa ei tuu yhtään pahoja supistuksia. Toivottavasti saan yöllä nukuttua!
-satu-
No niin....lapset sängyssä ja eka yh-päivä alkaa olemaan lopuillaan ; )
Käytiin tyttöjen kanssa vähän kävelyllä tuossa iltasella ja meinasin jäädä välille. Kaivertaa kyllä ihan törkeesti alapäässä, välillä tuntuu että sieltä jotain tulee housuihin... nyt sitten särkee joka paikkaa.
Täällä kyllä alkaa kohta tapahtumaan, jippii!!! Ihana kuulla vauvauutisia! Kaikille vaan kovasti tsemppiä, KP:lle ja Tuuli@:lle lähinnä.......
Itse toivon että menis samaan tyyliin kuin edellinen, helposti ja suht nopeasti ; ) Niin kait kaikki toivoo...
Eipä mulla mitään asiaa ole joten palaillaan huomenissa! Öitä!
Tiina
Jännä seurata teidän tilannetta jotka ootte jo päivien ja viikkojen ajan olleet melkein synnyttämässä mutta ei ihan kuitenkaan:)
25.5. on varmaan oikein mainio syntymäpäivä! Paljon tsemiä ja voimia kiinan-pöpölle. Kiva oli nähdä kuvannekin:)
Ja tsemppiä kaikille muillekin, kyllä me täältä perästä tullaan, aivan varmasti!
Oikeasti melkein parempaa kuin Teho-osasto. Ja tietty ku itellä ei oo mitään aikeita vielä synnyttää, niin kiva et jollain muulla tuo hetki on jo ihan " nurkan takana" .
Samahan tuo et mikä vauvan syntymäpäivä on, kaikki ne on yhtä hyviä :) Tosin eilisiltana kaverin kanssa puhuessa tajusin, että tällä vauvalla olis mahdollista saada syntymäpäiväksi 050607 :D
Tsemppiä KP:lle huomiseks ja Tuulialle kans edelleen vauhtia!
Nyt pisulle, pesulle ja nukkumaan! Vauvauutisia odotellen...
On ollut nin paljon hommia ja sutinaa ja töitäkin, että mies vaan pyörittelee päätään ja varmaan kahlitsee mut kohta sänkyyn lepäämään.
Tänään alavatsa aivan sairaan kipee kun jätkä käänsi pepeun puolelta toiselle ja samalla koko päivän punkesi kalloa tuonne kohti nivusia. Huoh.
Kävin tänään jalkahoidossa ja värjäyttämässä kulmat ja ripset, ihanaa oli. Ihanaa on myös se että monella on kohta nyytit kainalossa, vaan ei minulla... KP saa siis varmasti nyyttinsä jo huomenna ;)
Mun mies lähtee huomenna viikonlopuksi polttarireissulle (on siis bestmanin virassa) ja mulla ei kyllä suurempaa huolta siitä että tämä päätäisi sillä aikaa syntyä. Ei niitä supistuksia vielä ole ollut ainuttakaan... Ja onhan tuolta vain reilun tunnin ajomatka tänne jos jotain ilmenee.
Mulla on kauheesti puuhaa suunniteltuna, pesänrakennus ja siivousvimme on edelleen huipussaan, mutta ei siis mitään mielenkiinoista omaanapaa täällä!!
Tsemppiä kaikille synnytystä jo aavisteleville,
Rouvaii