Sain ensimmäisen eläkkeen
3.8 ja se on2145€(netto)
Kuinka paljon on teidän Eläke?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on brutto ja kauanko olit töissä?
3500 eur ja 40v olin töissä. Ap
Sulla on ollut hyvä palkka, keskimäärin kuutisen tonnia nykyrahassa per kk työurasi aikana.
hahahahahahhaah varmana joku jolla on ollu moinen palkka, kirjoittelee täällä!
No miksi ei voisi kirjoitella joku jolla on ollut korkea palkka ja joka on ollut hyväosainen työurallaan ja on sitä vieläkin?
Miten niin? Mikä muka estää hyvin fyrkkaa tehnyttä kirjoittelemasta tälle (tai mille tahansa) palstalle?
Ei tuollaisen noin lyhyen, enintäänkin parin rivin naputteluun mene kuin minuutti enintään, ja sekin vain jos on huono laite jolla kirjoittaa tai huono näkö.
Ja hänhän on nyt lisäksi eläkkeelläkin, joten siksikin hänellä on aikaa.
Kerrassaan erikoinen ajattelumalli tuolla "Hahahahahahhaah" -kirjoittajalla: tekeväthän monet kokonaisen akateemisen tutkinnonkin aivan normaalin työelämänsä ohessa.
Tuo Hahhahhaan köyhyysolettama kylläkin pitää paikkansa minun tapauksessani, olen köyhä ja syrjäytynyt, mutta moni muu tälle palstalle kirjoittava ei ole.
Jouto-Enska Takuueläkeläinen Ikiperrsauki
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla tulee alin työeläkeikä täyteen. Eläke brutto 2214, uusi verokortti laskettuna 32%. Työelämää vajaat 40 vuotta takana, joiden eläkekertymästä napsaistiin pois kahdeksan vuoden eläkemaksut. Opiskeltu kaksi tutkintoa. Kasvatettu kaksi lasta. Ei paljon naurata.
En usko veroprosenttiin.
erittäin kohtuullinen eläke sulla. Itse saan muutaman euron alle pari tonnia nettona ja riittää hyvin, kun ei velkoja eikä enää elätettäviäkään....Tein pitkän ja raskaan työuran, ei kannata kadehtia tosiaan kenenkään...hiellä ansaittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla tulee alin työeläkeikä täyteen. Eläke brutto 2214, uusi verokortti laskettuna 32%. Työelämää vajaat 40 vuotta takana, joiden eläkekertymästä napsaistiin pois kahdeksan vuoden eläkemaksut. Opiskeltu kaksi tutkintoa. Kasvatettu kaksi lasta. Ei paljon naurata.
En usko veroprosenttiin.
laskikohan verokortin oikein ja huomioi mahdollisen palkkatulon muuttumisen?