Mitä muistat kesästä 1986?
Kommentit (29)
Paljonkin. Challenger, Palme, Queenin Magic tour
Taisi olla Lahdessa panttivankidraama. Ilpo Larha?
Muutettiin ekaan omaan taloon. Kahden vuoden vuokra rivari kurjimuksen jälkeen.
Jalkapallon MM-kisat ja Maradonan. Ja tietysti ne purkkapelikortit, joita kaikki pikkupojat keräsivät.
Olin teini, menossa lukioon. Tulisen rakastunut samalla luokalla olleeseen poikaan.
Etsin itselleni asuntoa. Päädyin todella oudon vuokraemännän kämppään. Onneksi sain sopimuksen purettua ja löysin sitten paremman asunnon.
Steiner-koulusta tai esikoulusta oli kesäloma. Oltiin kotimaassa tai Kanarialla. Vanhat valokuvat kertoisi mitä puuhattiin.
Tshernobyl räjähti ja olin äidin masussa, synnyin 30.7.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla Lahdessa panttivankidraama. Ilpo Larha?
Se olikin Mikkelin panttivankidraama.
Hatarat muistikuvat, joten saatoin olla pilvessä, ruohossa tai vedessä. En vielä ollut ehtinyt isäni silmäkulmaan, koska olen syntynyt vasta pari vuotta myöhemmin.
Olin pilke isäni silmäkulmassa ja synnyin pari vuotta tuon jälkeen. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Steiner-koulusta tai esikoulusta oli kesäloma. Oltiin kotimaassa tai Kanarialla. Vanhat valokuvat kertoisi mitä puuhattiin.
Ne samanlaiset mahdollisuudet elämässä.
Se oli niin kaunista, nuoruutta raikasta.
Se oli elämäni paraskesä, jota en unohda koskaan. Kesän alussa olin riparilla ja sen jälkeen ensimmäisessä kesätyöpaikassa. Palkka oli kerrassaan huima viikkorahaan verrattuna. Aloin seurustelemaan työkaverini kanssa. Kavereiden kanssa oli ensimmäinen kesä, kun onnistuttiin saamaan kaljaa kaupasta ja oli hurjia bileitä, kun jonkun vanhemmat olivat poissa.
Aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maradona
Ja Jumalan käsi,kesä 86,86,86..laulellell.
Odotin toista lasta.