Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sielukkuus ihmissuhteissa

Vierailija
03.08.2026 |

Olen alkanut huomata että elämästäni puuttuu sielukkuutta. Semmoista syvällistä herkkyyttä. Kun katsot toista silmiin ja tunnet sen sydämessä asti. Näet ja tulet nähdyksi

Miten teillä muilla sielukkuus näkyy ihmissuhteissa, erityisesti parisuhteessa? Onko kukaan muu huomannut kaipaavansa sitä elämään ja saanutkin sitten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi puhua mistään oikeasta 

Vierailija
2/7 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä voi puhua mistään oikeasta 

No ei niin. Pelkästään vasemmasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on ihanat sielut - ja terhakat silmät.

Vierailija
4/7 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onni olla parisuhteessa, jossa syvä yhteys. Lisäksi on pari ystävää,kotka täyttää nämä kriteerit. 

Toisaalta kun itse pyrkii kohtaamaan toisen kokonaan, antaa se toisellekin mahdollisuuden avautua ja tämä.puoli voi tulla esiin yllättävistäkin tyypeistä. 

Vierailija
5/7 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielukkuus ja romantiikka kateissa. Parisuhde on pano nykyisin. Onneksi tapaan päivittäin pitkäaikaispareja. 

Vierailija
6/7 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielukkuus 

Romantiikka

Hengellisyys

Mihin ne jäivät? Joillakin reliikeillä on niitä vieläkin. 

Vierailija
7/7 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onni olla parisuhteessa, jossa syvä yhteys. Lisäksi on pari ystävää,kotka täyttää nämä kriteerit. 

Toisaalta kun itse pyrkii kohtaamaan toisen kokonaan, antaa se toisellekin mahdollisuuden avautua ja tämä.puoli voi tulla esiin yllättävistäkin tyypeistä. 

Olisin kiinnostunut kuuleman miten kohtaat ihmiset ja miten löydät heistä näitä puolia? Olen herännyt tähän asiaan kirjaimellisesti eilen enkä oikein tiedä miten edetä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme