Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kovasti että naisellani olisi timmi ja terhakka pylly. Miten voisin saada hänet treenaamaan loukkaamatta häntä nykyisestä muodosta

Vierailija
03.08.2026 |

Haluaisin saada hänet treenaamaan pyllyään ja hieman reisiä jotta siitä tulisi sellainen joita ihannoin, mutta en halua loukata häntä sanomalla siitä. Eikö kumppanin vuoksi voisi kehittyä?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis luulitko itse olevasi tasan sellainen, jota vaimosi IHANNOI?

Aika harva taitaa olla sellaisen miehen/naisen kanssa, jonka jokainen kohta on sellainen jota IHANNOI....

Itse jos pitäisi olla tasan ihannoimani miehen kanssa, niin eihän se mies saisi edes vanheta. Ei kovin realistista! Tosielämässä monilla pakenee hiusrajakin jo alle kolmikymppisenä, vaikka olisi hyvässä kunnossa jne. Ja harvalla on jokainen kehonosa tismalleen jonkun "ihanteen" mukainen.

Aloitus on lapsellinen provoilunakin.

Vierailija
62/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät koneesi selaushistorian poistamatta. Utelias nainen kun sen kumminkin katsoo.

Luulisi jokaisen älyävän, että jos oma mies kuolaa toisia naisia, se ei johda oman naisen puolelta panostamiseen. Se johtaa ärsyyntymiseen, loukkaantumiseen, riitoihin, etääntymiseen jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat hänelle O*n kolmesti viikossa hänen toivomallaan tavalla. Jo puolessa vuodessa huomaat muutoksen. 

Vierailija
64/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä palstiksilla on taas herne syvällä. 

Vierailija
65/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee komeidenkin suomalaisten miehen tyytyneen lehmään. Miten heillä voi edes ottaa eteen tuollainen? Onkohan se totta,että mies etsii äidin tai sisaren näköistä tyttöystävää.. jos ollut riippatissi,harmaaponnari matami/emäntä,tällaista poika haluaa laittaa isona. Sairasta kyllä,vaikka itse olisi lihaksikas hunks. Ihan epäsuhta pari.

Vierailija
66/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on jo surullista, kun joillakuilla elämä pyörii oman perseen ympärillä. Tähän ei ole enää edes sanoja.

Vierailija
67/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vuoden PT  laadukkaaseen kuntosaliin.

Vierailija
68/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäkin haluaisin ,että sinulla ap olis sixback. Revi siitä sit. Olet tommonen nössykkä. Muutu myös itse, jos vaadit sitä minulta.

Minulla on sixpack.

ap

Ei muuten ole, älä kuvittele.

Ei ole pakko uskoa. En ala tämän enempää käymään mitään juupas-eipäs väittelyä tuntemattoman kanssa internetissä.

ap

Mutta aloitit silti keskustelun tuntemattomien kanssa internetissä, voidaksesi arvostella puolison ulkonäköä ja vaatia häneltä esineellistymistä sinun mieliksesi. Jos väittely ahdistaa niin älä tee tänne aloituksia.

Mitä väiteltävää tai keskusteltavaa tuossa edes mielestäsi on? Sanoin että minulla on sixpack, ja sinä sanoit että ei ole. The end.

Kuten sanoin, ei ole pakko uskoa.

ap

Vierailija
69/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätät koneesi selaushistorian poistamatta. Utelias nainen kun sen kumminkin katsoo.

Luulisi jokaisen älyävän, että jos oma mies kuolaa toisia naisia, se ei johda oman naisen puolelta panostamiseen. Se johtaa ärsyyntymiseen, loukkaantumiseen, riitoihin, etääntymiseen jne. 

Tai vaan etääntymiseen.

Itse en jaksa riidellä, mutta jos huomaan miehen kuolaavan muita, niin sehän voi johtaa vaan sellaiseen etääntymiseen ja kelpaamattomuuden tunteeseen, että "ihan sama antaa olla". Keskityn sellaiseen, joka haluaa minua. En sellaiseen, joka haluaa lähinnä kaikkia muita.

Ja joo, maailma on täynnä kauniita naisia ja on ihan normaalia huomata ne, mutta tarkoitan nyt sellaista erityistä kuolaamista

Vierailija
70/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap olet?

38v

ap

Siis 18 vai 38 v? 38-vuotias on keski-ikäinen. Ei ole normia tuon ikäisenä haaveilla kumppanin timmistä pepusta. Et ole enää siinä iässä. Oletko katsonut liikaa ruutua? Tavanomaisesti keski-ikäiset ovat lasten vanhempia ja päässä on jotain muuta kuin kumppanin ruumiinosan muoto. Kropat ovat jo keski-ikäisten, eivät parikymppisten.

Onpa kummallinen ajatusmaailma että sitä vaan rupsahdetaan, eikä itse voida tehdä asialle mitään.
Kyllähän sitä varmasti nelikymppisenä onkin huonossa kunnossa jos on aina vain istunut vapaa-ajan sohvalla

Vierailija
71/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin ihan ...n lujaa toiseen suuntaan, jos aikuinen mies käyttäisi sanaa terhakka muusta kuin korkeintaan koiranpennusta.

Ymmärrän suuttumuksesi. Mun pian 45 vaimolla on kyllä aika terhakkaat rinnat. Eikä ole lähtenyt eri suuntaan. Tietää nimittäin itsekin rintojensa kauneuden. Sulla kaiketi eri tilanne omien kanssa.

"Ymmärrän suuttumuksesi. Mun pian 45 vaimolla on kyllä aika terhakkaat rinnat. Eikä ole lähtenyt eri suuntaan. Tietää nimittäin itsekin rintojensa kauneuden. Sulla kaiketi eri tilanne omien kanssa."

Olisit nyt edes sen verran lojaali toiselle miehelle, ettet ala puhua rinnoista, kun kollega tuskailee huonon perseen parissa.  Mikään ei ole pahempaa kuin vaimon väärän muotoinen perse. Nyt keskitytään siihen!

Vierailija
72/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäkin haluaisin ,että sinulla ap olis sixback. Revi siitä sit. Olet tommonen nössykkä. Muutu myös itse, jos vaadit sitä minulta.

Minulla on sixpack.

ap

Ei muuten ole, älä kuvittele.

Ei ole pakko uskoa. En ala tämän enempää käymään mitään juupas-eipäs väittelyä tuntemattoman kanssa internetissä.

ap

Mutta aloitit silti keskustelun tuntemattomien kanssa internetissä, voidaksesi arvostella puolison ulkonäköä ja vaatia häneltä esineellistymistä sinun mieliksesi. Jos väittely ahdistaa niin älä tee tänne aloituksia.

Mitä väiteltävää tai keskusteltavaa tuossa edes mielestäsi on? Sanoin että minulla on sixpack, ja sinä sanoit että ei ole. The end.

Kuten sanoin, ei ole pakko uskoa.

ap

No aloitko sellasen kanssa, jolla on samankaltaiset elintavat?

Itse tykkään pitää ulkonäköni kunnossa, enkä tietenkään alkaisi miehen kanssa, jolla on eriävä ajatus ja elintavat tämän suhteen. Ei tarvi olla sixpackia, mutta perus timmi ja solakka, ryhdikäs kroppa kyllä. Itsekin pidän ryhdin kunnossa ja ettei mikään tursuile. 

Vierailija
73/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet varmaan täydellinen?

En ole, mutta hyvässä fyysisessä kunnossa ja treenattu olen.

Ap

On se kumma, miten kuntosalityypeillä on useimmiten pieni muna, jos on hiukankin lihasta. Ja naisilla litteä rintakehä, jos persettä on turvotettu kuntosaleilla. Yäk.

Mitä väärää siis nyt tarkalleen ottaen näet siinä että on nähty vaivaa ja treenattu itseä kuntoon, sen sijaan että mentäisiin vain niillä mitä nyt on syntymästä saatu?

Vierailija
74/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet varmaan täydellinen?

Tää on hyvä. Nyt kundit tämä muistiin. Aina kun nainen toivoo, vaatii tai ehdottaa jotain, niin tässä teille vastaus. 

Vierailija
75/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat sen hylkeen ja jätät hänet keitiöön touhuamaan. Sillä aikaa voit käydä ammattilaisella, jolla on ammattitaitoa ja usein myös aika timmi ulkonäkö.

Vierailija
76/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallat hieman enemmän ilmaa siihen "naiseesi"?

Vierailija
77/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki kaikille miehille: Jos kumppanin ulkonäkö ahdistaa, niin älkää ehdotella mitään kuntosalijuttuja. Muija vaihtoon vain. 

Vierailija
78/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatkaa yhdessä! Esimerkiksi metsässä kävely sopii tuohon hyvin - kehittää hyvin jalkoja. Samalla voi bongailla vaikka sieniä. 

Vierailija
79/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näkee komeidenkin suomalaisten miehen tyytyneen lehmään. Miten heillä voi edes ottaa eteen tuollainen? Onkohan se totta,että mies etsii äidin tai sisaren näköistä tyttöystävää.. jos ollut riippatissi,harmaaponnari matami/emäntä,tällaista poika haluaa laittaa isona. Sairasta kyllä,vaikka itse olisi lihaksikas hunks. Ihan epäsuhta pari.

No sulla tässä on kirjoitustaidon lisäksi surkealla tolalla myös mieli.

Siinä, että naisen rinnat niin sanotusti roikkuu, tai siinä, että naisen hiukset harmaantuu, ei ole normaaleille ihmisille/miehille mitään vikaa.

Sulla tässä on lähinnä sairastunut mieli, jos kuvittelet roikkuvien rintojen tai harmaan poninhännän olevan joku kamala asia ja tekevän naisesta "eri tasoisen" kuin miehestä jolla on lihasta. :D Sitäpaitsi sillä roikkotissisellä harmaaponnarisella naisella voi olla myös timmi treenattu kroppa ;D

Vierailija
80/128 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naista.

Miksi hankit alunperin itsellesi tuollaisen naisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi