Millaisessa tilanteessa olet saanut elämäsi parhaan orgasmin (EV)
Kommentit (14)
et kiusataan ja kiusataan toista äärimmilleen ja vihdoinkin kun " saa" laueta niin se on aivan fantastista....
Joskus se vaan kertakaikkiaan onnistuuuuhh... ahhh.. niin täydellisesti : )
Unessa siis. Ravisutti henkisesti ja fyysisesti eniten, ja oli muutenkin ihan paras.
Jännä juttu, kun en ole miehen kanssa saanut koko elämäni aikana yhdynnässä orkkuja, enkä kunnolla suuhoidonkaan aikana...
Mussa taitaa olla jotain pahasti vialla..
Nähnyt unta, että mieheni paras kaveri panee mua. Herännyt (ja herättänyt...) isoääniseen huutoon.
Oli siinä selittelemistä... ;D
Mussa sitä vikaa vasta onkin, kun en kunnolla saa orkkua edes unessa. Jos nään ' sellaista' unta, herään aina just ennen, ja oon sit tosi turhautunut. Joku lapsuuden solmu varmaan, jota en itse saa auki. Nautin seksistä ja kiihotun välillä mieheni kanssa tosi paljon, mutten laukea, vaan kiihotus vaan jotenkin lopahtaa kesken kaiken :-(.
oltiin vasta tavattu miehen kanssa. Mentiin upeelle biitsille keskiyöllä. Tähdet tuikki, meri kohisi. Rantatuolilla kaikessa rauhassa...aaah.
Se auttaa saamaan paremman, kun itse yrittää olla kiihottumatta ja pitkittää mahdollisimman pitkälle. Saa vaan olla tarkkana ettei mene ohi. Sekin kun on mahdollista...
ja vaikka silloin oli kuukautisetkin niin sain parhaan orkun ikinä.
harrastin ns. kakkosta. Sen jälkeen ei ole enää tuntunutkaan samalla tavalla..
suuseksiä vibraattori mukana antamassa lisämaustetta. Ei ole ennen ollut seksileluja, vasta vasta hankin tuon vehkeen ja fantastinen on!
olin niin lähellä monta kertaa ja kun lopulta sain oli upeaa..
Oltiin erottu exän kanssa pari viikkoa aikaisemmin. Pakattiin asunnolla tavaroita muuttokuormaan ja jotenkin mentiin vielä sänkyyn..kaiken stressin, surun yms keskellä sitten sain ensimmäisen ison emätinorgasmin ..yllättävää kyllä se on jäänyt päällimmäisenä mieleen tuosta muuten ahdistavasta ajasta.