Hei Op:n asiakas - saitko veronpalautuksen jo tilillesi?
Onko teillä muilla Op:n asiakkailla tullut veronpalautus jo tilille?
Mulla ei näy vielä mitään.
OmaVeron mukaan kaikki ok ja tänään olis pitänyt maksaa.
Op:ssa oli joku häiriö, mutta väittävät, että se olisi jo korjattu.
Kommentit (56)
Oli tullut kun katsoin noin tunti sitten, aamulla ei vielä ollut.
Oliks tilinro myös oikein siel OmaVerossa?
Veronpalautuksia maksetaan tilille pitkin maksupäivää päivän loppuun mennessä.
Jos rahoja ei kuulu vielä iltapäivällä tai illalla, kannattaa kirjautua OmaVeroon ja tarkistaa maksupäivä ja tilinumero.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole vieläkään näkynyt.
Ei itselläkään.
Ihme temppuilua. Ei edellisinä vuosina ollu tälläista op:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tilinro myös oikein siel OmaVerossa?
Juu varmasti on kaikilla osuuspankin asiakkailla vaan väärä tilinumero ilmoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Pitkin päivää niitä maksavat. En tiedä onko ihan sattumanvarainen se maksujärjestys vai miten valitsevat sen, kenelle maksetaan aamulla, kenellä myöhemmin.
Karmeaa tämmöinen odotus. Olen itse turvannut siihen, että saa ne palautukset tänään. Toivottavasti siis myös tulevat.
Niin, tuleeks ne maakuntien verotstoista... jos silläkin merkitystä mikä maakunta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut. Vuokra pitäisi saada maksettua. Alkaa jo vapisuttaa.
Millä sä olet aiemmat kuukaudet maksanut??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkin päivää niitä maksavat. En tiedä onko ihan sattumanvarainen se maksujärjestys vai miten valitsevat sen, kenelle maksetaan aamulla, kenellä myöhemmin.
Karmeaa tämmöinen odotus. Olen itse turvannut siihen, että saa ne palautukset tänään. Toivottavasti siis myös tulevat.
Niin, tuleeks ne maakuntien verotstoista... jos silläkin merkitystä mikä maakunta.
Ei tule. Käsittelyt voi olla missä vaan mutta maksut tulee keskitetysti.
ei tarvi jos ne oikein eikä mene ulosottoon,15 min päästä on viimeinen PANKKIAJO,muut kirjautuvat aamulla klo 8.00
Ei oo tullut vielä, tilinumero on oikein. Luotan, että tulee päivän loppuun mennessä. Myös viime vuonna sain vasta 17-18 aikaan.
Ei oo tullut vielä mut eiköhän ne sieltä tule. Ei oo hoppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut. Vuokra pitäisi saada maksettua. Alkaa jo vapisuttaa.
Millä sä olet aiemmat kuukaudet maksanut??
Toimeentulotuella, jota nyt ei tule, kun tulee veronpalautukset.
Vierailija kirjoitti:
ei tarvi jos ne oikein eikä mene ulosottoon,15 min päästä on viimeinen PANKKIAJO,muut kirjautuvat aamulla klo 8.00
Ei tuota kuulu tietää.
Jos palautukset ei ole tilillä, kannattaa tarkistaa maksupäivä. Niitä on useampi, esim. syyskuussa.
On mainittu pankkiajot.