Miehellä on exän puhelinnumero kännyssä vaikka heillä ei ole lapsia?
Ja erostakin on jo yli vuosi aikaa, onko normaalia?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on KAIKKI kontakteihin koskaan lisätyt numerot puhelimessa, alkaen ehkä jostain 90-luvulta.
Ei ole koskaan tullut siivottua, aina vaan uusi puhelin ja vanhojen migrointi sellaisenaan. Sama homma sähköpostien kanssa.
Sulla on sitten vielä sama nokia 90-luvulta? Silloinhan numerot olivat tallessa vain sim-kortilla. Jos vaihtoi puhelinta niin oli kauhea työ kopioida yhteystiedot.
Tä? Mitä ihmettä sekoilet tai olet sekoillut? Kun puhelin vaihtui, niin SIM-kortti siirrettiin vanhasta uuteen puhelimeen ja - simsalabim - numerot olivat siellä uudessa puhelimessa myös.
Joo siis olikin niin päin että kun liittymää vaihtoi. Ensimmäisissä puhelimissa ei ollut omaa muistia mihin olisi voinut tallentaa.
Lapsi tuli täysi-ikäiseksi 2 v sitten ja muutti omilleen vuosi sitten. En ole ollut exän kanssa yhteyksissä sen jälkeen. Eikä kiinnostakaan. Numero on silti, tiedän kuka soittaa.
En minä edes tiedä keiden numeroita mieheni puhelimessa on. Ei kuulu minulle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minäkään.
Ei todellakaan ole normaalia stalkata toisen puhelinta. Mene hoitoon ap!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on puhelimessa parin sadan ihmisen numerot vaikka lapsia vain kahden kanssa.
;D
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän keiden numeroita on sun miehes puhelimessa :)
T. Urpo
Mä olen edelleen hyvissä väleissä parin eksän/hoidon kanssa, joten en todellakaan ole poistanut heidän numeroitansa. En mä silti niitä mitenkään takaisin haikaile - suhteiden kuivahtamiselle oli syynsä ja todettiin, että parempi vain pysyä kavereina, ei mitään sen suurempaa draamaa.
Minulla on puhelimessa vielä yli 15 vuotta sitten kuolleen mummoni numero, sekä ihmisten joihin en ole kymmeniseen vuoteen enää pitänyt mitään yhteyttä...
Kuka sekoboltsi tutkii toisen puhelinta? Ei tulisi edes mieleeni tehdä noin.
Sen exä on stalkkeri. Pitää numeroa koska toisaalta on kiinnostunut kun exä haikailee sen perään ja toisaalta kun numero on siellä niin voi laittaa eston päälle kun siltä tuntuu. M. O. T.