Onko kenelläkään tullut veronpalautus vielä Osuuspankkiin
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy, ei kuulu. Just katsoin.
Ilmoitus oli joistain häiriöistä maksuissa. Ei mainittu veronpalautuksia erikseen.
Eläkkeiden maksuissa joku ongelma osalla ihmisiä. Mukava sekin.
Ja palkoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy, ei kuulu. Just katsoin.
Ilmoitus oli joistain häiriöistä maksuissa. Ei mainittu veronpalautuksia erikseen.
Pankkiautomaati oli suljettu, kun halusin nostaa vähän rahaa. Automaatti oli sujettu aamupäivällä, kun yritin nostaa rahaa. Ehkä rahat olivat jo loppuneet. Käytän eri pankkia, mutta automaattihan palvelee kaikkia.
On se Op:ssa mutta ottavat vähän korkoa vetkuttelulla ennekuin laskevat tileille !
Niin verot kyllä pitää maksaa tasan silloin, kun on eräpäivä. Näköjään palautuksen kanssa ei sitten mene niin. Verottaja kyllä saa hidastella miten huvittaa.
VEROHALLINNON menettelypäällikön Mari Kleemolan mukaan hitaus maksun siirtymisessä johtuu pankeista.
Verohallinto on siirtänyt veronpalautustiedostot yöllä Danske Bankille ja Nordealle, jotka ovat valtion maksuliikennevälittäjiä. Maksut lähtevät eteenpäin näistä pankeista.
”Heillä on tietyt slotit [ajat], jolloin maksuja välitetään muille pankeille. Siinä on tällaista tietoliikenteeseen liittyvää syytä”, Kleemola sanoo.
Dansken ja Nordean asiakkaille veronpalautukset saattavat Kleemolan arvion mukaan tulla hieman muiden pankkien asiakkaita nopeammin.
-HS
Miehelleni tuli aamupvällä n. klo 10, op.
Ei vieläkään. Nyt kuumottaa kun laskin sen varaan vuokranmaksun.
Ei ole tullut mitään.
Tosin en ole saamassa veronpalautusta eikä ole tiliä op:ssa, mutta...
Kello 15 ja mitään ei ole tilille tullut. Aika uskomatonta, kun tämä päivä on maksupäiväksi ilmoitettu. (Olen myös tarkistanut Omaverosta, että mitään muutoksia ei ole tullut.)
Mätkyt pitää ihmisten kuitenkin maksaa heti, tai alkaa viivästyskorko juosta välittömästi, mutta palautukset voi kyllä tulla miten sattuu. Katsotaan nyt sitten minä päivänä sattuu tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kello 15 ja mitään ei ole tilille tullut. Aika uskomatonta, kun tämä päivä on maksupäiväksi ilmoitettu. (Olen myös tarkistanut Omaverosta, että mitään muutoksia ei ole tullut.)
Mätkyt pitää ihmisten kuitenkin maksaa heti, tai alkaa viivästyskorko juosta välittömästi, mutta palautukset voi kyllä tulla miten sattuu. Katsotaan nyt sitten minä päivänä sattuu tulemaan.
Perkele verottaja saisi maksaa viivästyskorkoa!
Itse luotan kyllä että tulossa, mutta voisi tosiaan vaikka jakaa muutamalle päivälle suoraan kun hidasta on.
Ap