Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautuksiin liittyen, voiko pitää paikkansa. Minun piti saada veronpalautukseni tänään, mutta kun mieheni teki verotukseensa muutoksia

Vierailija
03.08.2026 |

veronpalautukseni siirtyi. Tämä on ymmärrettävää. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, kun mies sanoi että hän saa kuitenkin veronpalautuksensa ajallaan muutoksista huolimatta, mutta vain minulla siirtyi hänen muutostensa takia. Olen itse maksanut kiinteistöverotkin jo pois, mutta mies ei omiaan. Miten tällainen tilanne voi olla mahdollinen? Vai onko mies nyt ymmärtänyt jotain väärin palautusten suhteen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin että tässä on jotain outoa kun muille ei ole tällaista tapahtunut.

Vierailija
2/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla mahdollinen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko enää nykyään mahdollista, mutta ennen sai laittaa rastin ruutuun jos halusi, että oma palautus menee puolison rästeihin.

Vierailija
4/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita verotoimistoon ja kysy. Jonotusaika on tänään varmaan tunteja, joten kannattaa liittää kännykkään kuulokkeet ja puuhailla kaikkea muuta odotellessa.

Vierailija
5/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi tehdä muutoksia sun veroihin. Kannattaisi ehkä soittaa verotoimistoon.

Vierailija
6/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pisti jonkin rastin että sun palautukset menee hänen tililleen. Käy omaverossa tarkistamassa asia.  

Vierailija
7/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkyykö sulla verotiedoissa, että varmasti siirtyy?

Se, ettei vielä ole tullut ei tarkoita, etteikö ne tule tänään. Joillain ne voi ilmestyä vasta iltapäivällä.

Mulle ei vieläkään ole tullut vaikka pitäisi tänään tulla

Vierailija
8/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee muutoksia omaan veroehdotukseen, sekä oma että puolison veronpalautus siirtyy kuukaudella eteenpäin.

Vierailija
9/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee muutoksia omaan veroehdotukseen, sekä oma että puolison veronpalautus siirtyy kuukaudella eteenpäin.

Tämä. Minulle kävi näin viime vuonna. Tänävuonna patistin miehen tarkistamaan verotietonsa ajoissa.

Vierailija
10/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pisti jonkin rastin että sun palautukset menee hänen tililleen. Käy omaverossa tarkistamassa asia.  

Ei tätä voi toisen puolesta tehdä. Minä en ole rastinut kohtaa jossa palautukseni saisi mennä hänelle. Eikä hänellekään rästejä tullut vaan palautusta. 

Vierailija
11/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näkyykö sulla verotiedoissa, että varmasti siirtyy?

Se, ettei vielä ole tullut ei tarkoita, etteikö ne tule tänään. Joillain ne voi ilmestyä vasta iltapäivällä.

Mulle ei vieläkään ole tullut vaikka pitäisi tänään tulla

Kyllä, kuukaudella siirtyi.

Vierailija
12/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on, googlamallakin löytyy. Liitossa kaikki tehdään samaan aikaan. Onnea sinulle!

Vierailija
13/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä aloituksessa jo sanoin. Kyse olikin siitä, että vain minun palautukseni siirtyi miehen omaan verotukseen tekemiensä muutosten vuoksi. Hän kertoi saavansa palautuksensa tänään jolloin minunkin alunperin piti palautus saada.

Vierailija
14/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yleensä henkivakuutus edunsaaja miehesi niin elinaikasi lyhenee hetkessä. 

Vierailija
15/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näin on, googlamallakin löytyy. Liitossa kaikki tehdään samaan aikaan. Onnea sinulle!

Ainiin että vaimon palautukset siirtyy miehen vuoksi ja mies saa omansa ajallaan. 

Vierailija
16/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä aloituksessa jo sanoin. Kyse olikin siitä, että vain minun palautukseni siirtyi miehen omaan verotukseen tekemiensä muutosten vuoksi. Hän kertoi saavansa palautuksensa tänään jolloin minunkin alunperin piti palautus saada.

Oikeesti ollaan tyhmyyden asialla taas . 

Vierailija
17/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tienaa ENEMMÄN KUIN MIES VOIT LAITTAA MIEHESI ulkoruokintaan leipä jonoon , verovähennykseen että SINÄ SAAT VERONPALAUTUKSET .   

Vierailija
18/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ottaa henkivakuutuksen lapsen tai puolison eduksi elinaika odote pienenee nopeasti. 

Vierailija
19/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan noin mene. Jos teen muutoksia omaan veroehdotukseen, voin varsin hyvin saada palautukset aikanaan, mutta puoliso ei, vaikka hän ei tee mitään muutosta.

Vierailija
20/21 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nainen voi rastia samoin että miehen paluut hänen tilille .  Kuin että puoliso vähennys naisen tilille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän