Kuvaile tavallinen elämäntyyli, jota et missään nimessä voisi viettää!
Esim. minä:
-Jääkiekkomatseissa käyminen
- festareilla käyminen
- nakkikastikkeen syöminen
- marjojen pakastaminen
- dokaaminen.
Entä te?
Kommentit (156)
Jossain pikkukeskustassa tai lähiössä omakotialueella asuminen ja siihen kuuluvat asiat. Naapurit kummassakin iholla vaikka muka omakotitalo.
Mieluummin joko isossa kaupungissa keskustassa tai sitten oikeasti maalla.
- Kaupungissa asuminen. Kaupungeissa on kauniita vanhoja rakennuksia ja esim. Helsingissä elokuva-arkisto ja muunlaisia kivoja paikkoja, mutta en enää jaksa kaupungin melua, ihmispaljoutta, ruuhkia ja varsinkaan nykyisellään myös turvattomuutta.
- Se, että pitäisi vaikkapa uralla edetäkseen joko omaksua tietyt arvot tai esittää omaksuneensa ne.
- Keskiluokkainen sisäsiistiys.
Kotiäitiys
Narkin tai tämän läheisen elämä
Joku sellainen, jossa koko ura/toimeentulo perustuu somenäkyvyyteen
Matalapalkka-alan duuni esim. Kaupan kassa 40h/vko, velkainen koti kerrostalolähiössä ja pari lasta joiden diagnoosit vaatisivat hoitoa, johon ei ole varaa.
Kiireinen. Lapsia, niitä viemässä milloin päiväkotiin, milloin harrastuksiin, milloin minnekin, joka päivän elämistä aikataulutettuna, aina suhaamassa jonnekin, pitää tehdä tehdä tehdä koko ajan... Pelkästä tämän ajattelusta saati näkemisestä tulee sellainen olo, että haluaisin päättää päiväni. Onneksi sai valita oman rauhan, hiljaisuuden ja elämäntahdin.
P:n jauhaminen, peilailu, julkkisten seuraaminen, naapurin kyttääminen ja kilpailu naapurin kanssa. Tylsä elämä, ei kiitos.
En haluaisi olla sinkku, joka vikittelee ja hoitelee muiden miehiä. Sellainen elämä olis toooodella hirveää.
Sellainen elämä, jossa ei ole mitään uusia elämyksiä ja kokemuksia. Ei matkustella, ei käydä ravintolassa, ei edes kotona kokata uusia ruokalajeja, ei haluta oppia mitään uutta, ei kuunnella mitään uutta musiikkia, ei lueta monipuolisesti kirjallisuutta, ei tutustuta uusiin ihmisiin, ei käydä konserteissa, ...
Rakastan puhtautta niin likaisessa kodissa asuminen olisi kyllä yksi pahimmista.
Vierailija kirjoitti:
Joutilas elämäntapatyötön.
Mä olen pirun kiireinen elämäntapatyötön 😂 Kiusatkoon jotakuta muuta, kuin mua.
Näitä tavallisia asioita en haluaisi omaan elämääni:
-puoliso ja lapset
-omakotitalo/rivitalo
-maalla asuminen
Päihdehuuruinen lähiöelämä jossain Keravalla tai radan varrella, pienessä asunnossa liikaa lemmikkejä, lapsia, säännöllisinä vieraina kalluja, narkkeja ja muita elämän nurjaa puolta kulkeneita.
Varmaan joku sellainen, jossa ei ole muita harrastuksia kuin työpäivään jälkeen sohva ja telkkari/netflix/muu suoratoisto
Elin avioliitossa (melkein 30 vuotta) ollessani vamaan aika keskiluokan oppikirjan mukaan, ja exmies, joka on duunaritaustainen, oli oikein tyytyväinen kulisseihin, mutta mä puolestani himmenin vuosi vuodelta. Lopulta pidin nenästä kiinni ja hyppäsin mustaan veteen. Nyt voin elää kuten haluan ja se on jotain ihan muuta, kuin työpaikan, mökin, lasten harrastusten ja veneen välillä ajamista, joskin lapset on jo aikuisia.
Syrjäseudulla asuminen jossain talorähjässä, jonne huonekalut hankittu kirpputorilta tai annetaan palstalta, elämä ilman ystäviä, perhettä, liikuntaa, eläminen ilman kirjoja, eläminen alistavan puolison kanssa.
Ap, eihän nuo sinun esimerkkisi ole mitään elämäntyylejä. Ne ovay vain yksittäisiä, irtallisia asioita joita jotkut tekevät.
Lasten harrastusten tukijoukoissa oleminen omana harrastuksena. Kerran pari viikossa (jos ei ole viikonloppuna aikaisin aamusta) voisin kuskata, mutta futis- tai kiekkomutsia minusta ei saisi.
Nuorena opiskelijana perheen perustaminen niin että asutaan vuokralla, ollaan minimituloilla eikä tietoa mihin tulee työllistymään.
Jokaviikkoinen perjantaikänni.