Seksi ei enää kiinnosta.
Jotenkin kiinnostus lopahtanut kokonaan. Mieheni on ihana ja huomaavainen, mutta silti vaan seksi ei kiinnosta.
Eletään elämän ruuhkavuosia ja iltaisin kun on saatu lapset nukkumaan niin haluaisin vaan lukea kirjaa tai katsoa telkkaria mieheni vieressä. Pitää vaikka kädestä kiinni ja olla lähellä mutta seksi tuntuu jotenkin liian vaivalloiselta kun sitä omaa aikaa on muutenkin nykyään niin vähän.
Mies taas haluaisi vaikka joka ilta ja on tietysti pettynyt kun seksiä on nykyään niin harvoin.
Tuntuu pahalta. Ihan kuin mussa olisi jotain vikaa kun en enää halua.
Olenko yksin?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Sääli että tämäkin oli tarinatädin aloitus eikä aito. Nämä tunnistaa siitä että AP ei aloituksen jälkeen kommentoi enää mitään tai jos kommentoi niin esittää olevansa joku muu.
Voihan aiheesta silti keskustella, vaikka aloitus ei olisikaan aito. Ja ei, en ole aapee.
Halua on niin monenlaista. Itse kun en ole koskaan tuntenut spontaania halua (ns. panetusta) niin enpä ole koskaan osannut sitä kaivata seksiä harrastaakseni. Minulle seksi parisuhteessa on rakkaudenosoitus siinä missä moni muukin asia. Seksi myös itselleni lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Minulla on kokemusta myös suhteesta jossa oli valtavasti kaikkea läheisyyttä paitsi seksuaalista (vastapuoli ei halunnut sitä) niin itselleni ainakin kävi siinä niin että lopulta se kaikki muu läheisyys alkoi vain tuntua pahalta. Ja kun se muukin läheisyys loppui, sitten loppui parisuhdekin.
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti ole yksin. Miehet ja naiset on tässä suhteessa aika erilaisia. Miehet haluavat yksinkertaisesti aina. Naisilla taas haluihin vaikuttaa monet asiat, kuten vaikka mainitsemasi hektinen elämänvaihe. Miehet eivät tätä ymmärrä, joten ei kannata edes yrittää selittää.
Meillä on tuotettu paljon feminististä lainsäädäntöä joka estää miehiä saamasta seksuaalista tyydytystä.
Feministit puhuvat moraalisäännöistä, joiden johdosta monet varsinkin hiljaisemmat ja vaatimattomat miehet eivät voi tavoittaa minkäänlaisia naiskontakteja ennen 30 ikävuotta. Miehen elimistö kuitenkin tuottaa koko ajan siitiyötä jotka purkautuvat hänen elimistöstään ulos eri muodoissaan. Pitkänä seksittömän kautenaan miehet joutuvat sopeutumaan elämään ilman naista ja heidän kiinnostuksensa vakavaa naisuhteeseen katoaa.
Nykyisen feministisen toiminnan seurauksena 35% miehestä ei koskaan tavoita parisuhdetta. Tämän seurauksena naiset ovat perustanut tällaisen vihreän puolueen tai vihreän liikkeen jonka ainoana tarkoituksena on haalia maahan Afrikasta ja lähi-idästä nuoria miehiä heidän seksuaalisia tarpeidensa tyydyttämiseksi. Vihreä puolue on todellisuudessa feministinen puolue, jolla ei käytännössä ole paljonkaan tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Kun viimeinen ydinvoimalamme valmistui Suomen päästöt putosivat 13% kukaan vihreä ei ollut kiinnostunut koko asiasta pätkääkään, tämäkin kertoo siitä että vihreät eivät todellisuudessa välitä luonnosta pätkääkään vaan koko liike on perustettu seksuaalisia tavoitteita varten.
Vierailija kirjoitti:
No miksi haluaisit paritella miehen kanssa miljoona kertaa. Parittelu tehtiin jo ja lapset ovat tehty. Nyt on kaikki hyvin. Mies sen kun jatkaa alkeellista ohjelmaansa siittäjäkuhnurina.
Mehiläisyhdyskunnissa on tapana ajaa siittäjäkuhnurit hankeen kuolemaan aina talven tullen. Jos ei tee muuta kuin siittää ja kuhnuroi sellaisilla yksilöillä ei ole yhdyskunnassa käyttöä. Miehellä valinnan paikka kasvaako korkea-aistisemmaksi, humaaniksi ihmiseksi joka osaa nauttia myös hengen tuotoksista vai onko pelkkä turhake siittäjä-kuhnuri.
#miesvihanäkyväksi
Mene nyt saunan taakse tuon miesviha itkusi kanssa. Mitä jos ottaisit itse vastuun itsestäsi sen sijaan että syytät naisia ja lopetat tuollaisen incel valituksen. Hyväkäytöksiset miehet saavat edelleen naisen. Tuollainen ulina taas ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti ole yksin. Miehet ja naiset on tässä suhteessa aika erilaisia. Miehet haluavat yksinkertaisesti aina. Naisilla taas haluihin vaikuttaa monet asiat, kuten vaikka mainitsemasi hektinen elämänvaihe. Miehet eivät tätä ymmärrä, joten ei kannata edes yrittää selittää.
Meillä on tuotettu paljon feminististä lainsäädäntöä joka estää miehiä saamasta seksuaalista tyydytystä.
Feministit puhuvat moraalisäännöistä, joiden johdosta monet varsinkin hiljaisemmat ja vaatimattomat miehet eivät voi tavoittaa minkäänlaisia naiskontakteja ennen 30 ikävuotta. Miehen elimistö kuitenkin tuottaa koko ajan siitiyötä jotka purkautuvat hänen elimistöstään ulos eri muodoissaan. Pitkänä seksittömän kautenaan miehet joutuvat sopeutumaan elämään ilman naista ja heidän kiinnostuksensa vakavaa naisuhteeseen katoaa.
Nykyisen feministisen toiminnan seurauksena 35% miehestä ei koskaan tavoita parisuhdetta. Tämän seurauksena naiset ovat perustanut tällaisen vihreän puolueen tai vihreän liikkeen jonka ainoana tarkoituksena on haalia maahan Afrikasta ja lähi-idästä nuoria miehiä heidän seksuaalisia tarpeidensa tyydyttämiseksi. Vihreä puolue on todellisuudessa feministinen puolue, jolla ei käytännössä ole paljonkaan tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Kun viimeinen ydinvoimalamme valmistui Suomen päästöt putosivat 13% kukaan vihreä ei ollut kiinnostunut koko asiasta pätkääkään, tämäkin kertoo siitä että vihreät eivät todellisuudessa välitä luonnosta pätkääkään vaan koko liike on perustettu seksuaalisia tavoitteita varten.
Kun aletaan lunastamaan sitä hintaa miten feministinen miehiä vihaava yhteiskunta on kilttejä ja kunnollisia miehiä sortanut, voi jälki olla rumaa. Itsemurhia, sekoilua, julkista ulostamista sekä laajamittaista töistä kieltäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt saunan taakse tuon miesviha itkusi kanssa. Mitä jos ottaisit itse vastuun itsestäsi sen sijaan että syytät naisia ja lopetat tuollaisen incel valituksen. Hyväkäytöksiset miehet saavat edelleen naisen. Tuollainen ulina taas ei kiinnosta ketään.
Miten hyväkäytöksinen mies saa naisen? Sanon kaupassa kiitos myyjälle, pidän ovia auki ihmisille enkä etuile julkisissa kulkuvälineissä. Siltikään parisuhdetta ei näy. Kuitenkin aika usein tulee huomiioitua, että naiset viihtyvät tatuoitujen ja röyhkeiden huonosti käyttäytyvien miesten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aletaan lunastamaan sitä hintaa miten feministinen miehiä vihaava yhteiskunta on kilttejä ja kunnollisia miehiä sortanut, voi jälki olla rumaa. Itsemurhia, sekoilua, julkista ulostamista sekä laajamittaista töistä kieltäytymistä.
Itsemurhat ovat ihan fine. Päästään saastasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mä olen jokaisessa parisuhteessani ollut se halukkaampi osapuoli. Ei ole häirinnyt vauva, koirat, stressi, työt tai ylipäätänsä mikään. Mulle vikko ilman on jo pitkä aika. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyväkäytöksinen mies saa naisen? Sanon kaupassa kiitos myyjälle, pidän ovia auki ihmisille enkä etuile julkisissa kulkuvälineissä. Siltikään parisuhdetta ei näy. Kuitenkin aika usein tulee huomiioitua, että naiset viihtyvät tatuoitujen ja röyhkeiden huonosti käyttäytyvien miesten seurassa.
Mihin sinä haluat naisen? Onko sinulla käyttötarkoitus esineelle nimeltä nainen valmiiksi suunniteltuna?
Anna suihinotto silloin tällöin. Ei siihen kauaa mene. Voitte sen jälkeen katsella telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mä olen jokaisessa parisuhteessani ollut se halukkaampi osapuoli. Ei ole häirinnyt vauva, koirat, stressi, työt tai ylipäätänsä mikään. Mulle vikko ilman on jo pitkä aika. Olen nainen.
Onhan teitä nymfojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisikohan jos kävisit juttelemassa asiasta jossakin? Seksuaalineuvojilla on koulutus juuri tällaiseen.
Ei auta. Kävin vaimoni kanssa pariterapiassa ja hetken hän jaksoi vähän yrittää makuuhuoneessa (ei kuitenkaan koskaan tehnyt aloitetta) mutta sitten se lopahti vanhaan samaan ja vähitellen loppui kokonaan. No onneksi on rakastajatar.
Muutama ajatus. Seksuaalineuvojan ja seksuaaliterapeutin koulutus on eri kuin pariterapeutin tai psykoterapeutin. Ja toisekseen, jos teillä ei toiminut, niin joillakin toisilla taas toimii - me olemme erilaisia ja tilanteet ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua. Poikkis ei koskaan halua paritella. Pelkään että kuolen neitsyenä.
T28
Jokin fyysinen ongelma jota ei kehtaa sanoa tai muuten vain jännittää tai ei kehtaa tehdä aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan teitä nymfojakin.
Just. Ei sovi että nainen ei halua eikä sekään että haluaa. Aina on jotain vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa kannattaa joskus tehdä asioita kumppanin mieliksi, vaikkei itseä niin huvittaisikaan. Muuten suhde saattaa yllättäen loppua, eikä aina kovin asiallisissa merkeissä.
Meillä on mies pihdannut vaikka kuinka kauan. Ei hän viitsi mieliksi antaa. Miksi naisia aina käsketään joustamaan?
Mikä tuossa on ongelma? Meillä koskaan mennyt halut nappiin, niinpä sanoin rouvalle, et aika kun haluttaa niin ottaa ja tekee vehkeelläni mitä tahtoo. Itse katsoin samalla tv:tä tai luin. Tuohan miehen "vehes" kun ei tartte toimiakseen älyä ja toiveita. Seisoa jöpöttää kosketuksesta ja en ole havainnut kuluvan käytöstä. Näin rouvakin on tyytyväinen ja itselläni enemmän vapaa-aikaa. Tosin viime aikoina olen herännyt siihen että päälläni on yöllinen ratsastaja. se vähän syö päivittäistä valveilla olo energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Jostain syystä elämme maailmassa, jossa miesten tarpeet ovat ensi sijalla aina. Niin sen ei pitäisi olla. Naisen ja miehen seksuaalisuus on erilaista.
Höpö höpö, käytännössä kaikki sosiaalipalvelut ja tukiverkostot on rakennettu naisille. Jopa koulujen opintosuunnitelmat on rakennettu naisille.
Mulla ei ole sinänsä mitään, etten haluaisi nautintoa tai ettei olisi haluja. Seksi on vain yksinkertaisesti todella huonoa. Minut on kasvatettu tietyllä tavalla niin hyvinkin suostuin varmaan satoja kertoja vain miehen mieliksi ja sanoin aina nätisti että hei tää sattuu, hei en ehdi mukaan, hei voisitko välillä huomioida minua.
Nyt on kolmas vuosi ilman seksiä alkamassa. Ei kiinnosta vaikka alkaisi käydä vieraissa ja olen sen hänelle sanonut. Kunhan on parempi elämäntilanne eroamiselle niin lähden, enkä kyllä tiedä haluanko enää mitään miestä.
Tuttu tilanne. Kun lapset olivat pieniä, niin seksi jäi vähiin. Siitä kun tuli pidempiaikainen tapa, niin suhteesta tuli kämppäkaveruutta ja ylipäänsä kiinnostus toista kohtaan hiipui. Seksi ei koskaan ole ollut itselleni edes viikoittainen kiinnostuksen kohde ja näin sinkkuna tämä ei ole mikään ongelma. Olin juuri reilu kuusi vuotta ilman seksiä ja ei taas mitään kiirettä uudestaan sänkyyn jonkun kanssa.
Myytti aina haluavasta miehestä on juurikin myytti.
Mitä sitä tänne tulet avautumaan, miksi ketään muuta se kiinnostaisi.