Onko teillä vihervasemmistolaisilla aikomustakaan mennä töihin?
Tiedätte itsekin, ettei seuraava mahdollinen vasemmistohallitus tule parantamaan työllisyyttä vähääkään. Onko teillä siis pointtina, että haluatte vain mahdollisimman hyvät tuet?
Kommentit (11)
Saatana hiljaa siellä. Minä olen vihervasemmistolainen ja tehnyt töitä 67-vuotiaaksi asti. Just äsken lähetin viimeisen tilaustyön toimeksiantajalle. Nyt loppuu.
Ei kuulu elämäntyyliin hei. Make love, not work. Peace man.
Ei vaan me halutaan lisää ulkomaalaispaskoja tänne sekaantumaan naisiin ja lapsiin!
Olet kai tietoinen, että persujen äänestäjissä on eniten työttömiä - ja tämä hallitus on lisännyt työttömyyttä massiivisesti?
Aion toki, kunhan vielä pari viikkoa pidän vuosilomaa. Mitäs siellä, onko pitkäkin työura takana? Itsellä reilut 40 vuotta, siitä viimeiset 15 vuotta asiantuntijatehtävissä.
Enpä taida jaksaa, muutaki tekemistä kuitenki
Ei ole. Pistän taas Koneen säätiölle anomuksen, olen nääs taiteen maisteri. Viimeksi tuli 130 000 euroa, mutta nyt alkaa rahat jo pian loppua, vaikka meillä ei ole kuin Karkkilassa talo ja Merihaassa stadikämppä ja mä olen nyt terapeuttiopinnoissa, kun noi hierojaopinnot keskeytin, mutta viereillä yhä noi somaattiset Tanskan opinnot jotka kestää viisi vuotta, ne on jo maksettu, mutta mä en tiedä jaksanko mä lähipäiviä ja sitä harjottelua. Mun tyttö on erityislapsi ja sen hoito on maksanut mutta onneks oon saanut tuet siihen, se oli laitoksessakin niin sain keskittyä mun podcastiin, toisaalta toi pentukoira on tosi rasittava, maksoi perskeleesti kun tuli hyvältä jalostajalta, mutta mun kaksi teinipoikaa osittain hoitaa sitä.
Lähen olin marjassa ja kohta lähen Merihakaan viikon alkuun ja sitten katon miten toi viikko tosta lähtee, mutta sanon vaan että ilman apurahoja olisi ollut tosi vähemmän rikas elämä. Elämää tää vaan on.
Piranna 44
Loma loppui pari viikkoa sitten joten joo, töissä oon. Toimistohommia, niin kuin akateemisista moni.
Vierailija kirjoitti:
Olet kai tietoinen, että persujen äänestäjissä on eniten työttömiä - ja tämä hallitus on lisännyt työttömyyttä massiivisesti?
vaihdahan jo levyä saatanan jankuttaja pelle!
Juu, aion jatkaa samoissa hommissa, siinä kuuluisassa vaativassa asiantuntijatyössä liki 5 000 euron palkalla, missä olen nytkin. Kiitos kysymästä.
Vaikka itse pärjään hyvin ja kerrytän omaisuutta, en halua, että opiskelijat, lapsiperheet, sairaat ja esim. yleisen taloustilanteen takia työttömäksi jääneet joutuvat kärvistelemään. Olen itsekin ollut opiskelija ja yt-neuvotteluja on lähipiirissä ollut viime vuosina useita. Julkista terveydenhuoltoakin käytän. Tuntuisi tyhmältä äänestää omien etujen vastaisesti.
Ei ole. 44 vuotta riitti. Tee persusika perässä.
Ajattelin mennä huomenna joo, tämän päivän työvuoro meni jo. Kolme olis vielä jäljellä tätä kiertoa ja sitten on kuuden päivän vapaat.
ONKO SULLA IDIOOTILLA AIKOMUS SPÄMMÄTÄ TÄTÄ VIELÄ MONTAKIN KERTAA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HELVETIN PERSUSIKA, VAIHDA ITSE. _eri
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan me halutaan lisää ulkomaalaispaskoja tänne sekaantumaan naisiin ja lapsiin!
Kommentin kirjoitti persusika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HELVETIN PERSUSIKA, VAIHDA ITSE. _eri
Jankuti jankuti jankuti vassusika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentin kirjoitti persusika.
Mites sun työt vassusika?
Viheriäinen en ole, vasemmistolainen olen. En enää eläkeläisenä halaja töihin.
Fucking hell, it’s not your business