Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset voisivat lähestyä tavallisia miehiä arjessa.

Vierailija
02.08.2026 |

Nainen, jos näet kadulla tai kaupassa kiinnostavan tyypin niin mene juttelemaan. Et menetä siinä mitään. Jos et huomaa sormusta niin ehdota treffejä ja vaihtakaa numeroita. Näitä spontaaneja kohtaamisia voi odottaa monikin mies.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa että miehet lähestyisi tavallisia naisia arjessa.

Mutta ei kuitenkaan esim. lenkkipolulla? Ainakin sellainen toiminta oli yleisesti tuomittavaksi todettu toisessa ketjussa.

Tähän oli hyvä vinkki se, että älä puhuttele tai lähesty naisia siten, miten et itse toivoisi toisen miehen sinua lähestyvän vankilassa. 

Jos kokisit ahdistavaksi tilanteen, jossa sinua voimakkaampirakenteinen vanki lähestyy sinua rauhallisessa paikassa, missä tiedät, että ei ole muita ihmisiä, kertoen että näytät hyvältä ja änkeää lähelle, ymmärrä että tällainen ahdistaa myös naisia.

Kyllä kokisin ahdistavaksi tilanteen, jossa minua voimakkaampirakenteinen vanki lähestyy minua missä vaan paikassa. Joten palaan väitteeseeni, että mies ei voi lähestyä naista, koska se olisi ahdistelua. Se lähestyminen on sitten nykyään kokonaan naisten vastuulla.

Vankila on miehille sellainen paikka, mikä elämä on naisille. Vankilassa miestenkin täytyy pelätä seksuaalirikoksen uhriksi joutumista. Mutta kyllähän siellä ihan normaaliakin kanssakäymistä on. Se ei vain ole sitä, että odotetaan, että toinen on yksin ja sitten ängetään liian lähelle. 

Ja minun puolestani miehet joiden on vaikea hahmottaa niitä tilanteita, jolloin tuntemattomia ei lähestytä, saavat olla yksin. Valtaosalle miehistä tuollainen ei tuota mitään ongelmia. 

Eikös tuo lähestyminen olisi kuitenkin esim. moikkaamista ja ehkä jotain pientä juttelua eikä niinkään liian lähelle änkeämistä ja seksuaalirikostelua. Mutta tämä just kun naiset (ei ehkä kaikki mutta monet) arvelee heti että nyt tässä ollaan rikoksen uhriksi joutumassa jos joku hiukankin yrittää lähestyä, johtaa siihen että yleisesti ottaen mies ei voi lähestyä naista, ellei halua että häntä syytetään ties mistä rikoksista vaikka ei mitään sellaista olisi ollutkaan mielessä.

Miksi ei voi lähestyä sellaisissa paikoissa, joissa on muitakin ihmisiä, jos välttämättä haluaa yrittää tuntemattomille rupatella? Luultavasti puskaraiskaajatkin aloittavat pienellä rupattelulla.

Vierailija
42/46 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieheni kanssa oltiin hämmentyneitä, kun joku ventovieras ilmeisesti luonneongelmainen nainen käyttäytyi miestäni kohtaan aika ahdistavasti, melkein lähentelevästi arkisessa ja tavallisessa tilanteessa. Tilanteesta jäi häiritty olo. Että enpä suosittele lähestymään vieraita miehiä (tai naisia) spontaanisti, ellei kyseinen vieras ihminen erittäin selkeästi osoita kiinnostusta sinua kohtaan! Voin varmaksi sanoa, ettei mieheni tehnyt elettäkään kyseisen naisen suuntaan. Hyi että siitä jäi inhottavan puistattava, loukattu olo. :( Piti oikein varmistaa ettei se outo näe mihin suuntaan lähdemme sieltä ja lähteekö seuramaan. Miettikää jos tuollainen olisi jossain arjessa, niin että pakosta joutuu kohtaamaan. Tässä ei onneksi ollut niin.

Tuollaisten ei kuuluisi liikkua vapaalla jalalla. Jättäkää omaan elämäänsä keskittyvät ihmiset rauhaan! Painukaa ihan vaikka hlvttiin. Sairasta tuollainen käytös, epätoivoisuudellakin pitää olla joku raja! Tervepäinen ihminen erottaa kyllä seuraa etsivät ihmiset niistä, jotka eivät etsi. Älä tunge, et ole toivottu. Tuollaisesta sen sijaan on lyhyt askel poliisiasiaksi, koska kyseessä on ahdistelu ja häirintä.

"spontaani: adjektiivi: itsestään syntyvä t. tapahtuva; tahaton, vaistomainen; oma-aloitteinen, omaehtoinen" - https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/spontaani?searchMode=all

Avauksessa "naisia" kehoitetaan suorittamaan ennalta harkittuja hyökkäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Tuleva mieheni kyllä lähestyy minua, jos miehekseni aikoo.

Vierailija
44/46 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa että miehet lähestyisi tavallisia naisia arjessa.

Mutta ei kuitenkaan esim. lenkkipolulla? Ainakin sellainen toiminta oli yleisesti tuomittavaksi todettu toisessa ketjussa.

Tähän oli hyvä vinkki se, että älä puhuttele tai lähesty naisia siten, miten et itse toivoisi toisen miehen sinua lähestyvän vankilassa. 

Jos kokisit ahdistavaksi tilanteen, jossa sinua voimakkaampirakenteinen vanki lähestyy sinua rauhallisessa paikassa, missä tiedät, että ei ole muita ihmisiä, kertoen että näytät hyvältä ja änkeää lähelle, ymmärrä että tällainen ahdistaa myös naisia.

Kyllä kokisin ahdistavaksi tilanteen, jossa minua voimakkaampirakenteinen vanki lähestyy minua missä vaan paikassa. Joten palaan väitteeseeni, että mies ei voi lähestyä naista, koska se olisi ahdistelua. Se lähestyminen on sitten nykyään kokonaan naisten vastuulla.

Vankila on miehille sellainen paikka, mikä elämä on naisille. Vankilassa miestenkin täytyy pelätä seksuaalirikoksen uhriksi joutumista. Mutta kyllähän siellä ihan normaaliakin kanssakäymistä on. Se ei vain ole sitä, että odotetaan, että toinen on yksin ja sitten ängetään liian lähelle. 

Ja minun puolestani miehet joiden on vaikea hahmottaa niitä tilanteita, jolloin tuntemattomia ei lähestytä, saavat olla yksin. Valtaosalle miehistä tuollainen ei tuota mitään ongelmia. 

Eikös tuo lähestyminen olisi kuitenkin esim. moikkaamista ja ehkä jotain pientä juttelua eikä niinkään liian lähelle änkeämistä ja seksuaalirikostelua. Mutta tämä just kun naiset (ei ehkä kaikki mutta monet) arvelee heti että nyt tässä ollaan rikoksen uhriksi joutumassa jos joku hiukankin yrittää lähestyä, johtaa siihen että yleisesti ottaen mies ei voi lähestyä naista, ellei halua että häntä syytetään ties mistä rikoksista vaikka ei mitään sellaista olisi ollutkaan mielessä.

Miksi ei voi lähestyä sellaisissa paikoissa, joissa on muitakin ihmisiä, jos välttämättä haluaa yrittää tuntemattomille rupatella? Luultavasti puskaraiskaajatkin aloittavat pienellä rupattelulla.

Miksi luulet ettei voisi?

Vierailija
45/46 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten tukevan naisen lähestyminen ikäistään perheellistä miestä kadulla ei toimi. Ei osu sopivaa noin. Nuoremmat etsivät nuorempaa. Vaarit eivät kiinnosta ikäero vuoksi. Jäljelle jää ulkomaat. Jossa tuskin on vapaana sopivaa noin vain. Eikä sinne pääse.

Vierailija
46/46 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, mulla on jo yksi mies ja se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme