Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen holhoaa miestään?

Vierailija
02.08.2026 |

Nalkuttaa, kritisoi, puuttuu jatkuvasti miehen olemiseen ja tekemiseen, tekee asioita miehen puolesta, ei anna miehen auttaa/hoitaa jne. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat allergisia koirille ja kissoille. Heidän on tyydyttävä mieheen, sillä yksin ei ole ketään mihin tunteitaan purkaa.

Vierailija
2/4 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mies tekee asioita huonosti ja on ehkä itse manspleinannut ja puuttunut naisen tekemisiin. Who knows. Kysy siltä naiselta.

Itse en puutu mieheni tekemisiin, hän on vastuullinen aikuinen joka huolehtii itse sekä hyvinvoinnistaan että velvollisuuksistaan. Samaa en voi sanoa suurimmasta osasta miehiä, joita tunnen. Niin eikä hän myöskään puutu minun tekemisiini ja erikoistumisiini, eli ei ole itse sössinyt tätä herkkää roolijakoa yrittämällä päsmäröidä ja päteä minun asioissani, vaan on kohdellut minua yhtä lailla kunnioittaen. Sitä niittää mitä kylvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo painostaa käymään lääkärin tarkastuksessa säännöllisesti. Ärsyttävää.

Vierailija
4/4 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitakin asioita, joita en anna miehen hoitaa, koska ne olisivat hoitamatta vielä ensi vuonnakin, ja on myös joitakin asioita, joissa en anna miehen auttaa, koska en tarvitse apua ja koska siitä auttamisesta on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Esimerkiksi jokin aika takaperin mies halusi auttaa pesemällä mun villasukkani, koska ne olivat niin orpona pyykkikorissa. Jep, laittoi normikoneelliseen normipyykkien sekaan, mutta osti sentään kiltisti uusia pilalle menneiden tilalle. Hulluintahan tuossakin oli, että huushollissa olisi sen seitsemän asiaa, joissa apua tarvitsisi, mutta jostakin syystä se auttamisen into kohdistuu kaikkeen muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän