Miehet valittavat, kun eivät saa naista, mutta eivät viitsi laittaa pienintäkään tikkua ristiin asian eteen
Kuten aloittaa keskustelua Tinderissä. Mykkinä vaan odottavat, että nainen tekee aloitteen.
Kommentit (79)
Naisen ei kannata aloittaa keskustelua, koska miehet vetävät kaikki oikealle. Ei se tykkäys ole merkki miehen kiinnostuksesta juuri tätä naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies laittaa tikun ristiin niin sitten miestä syytetään toksisuudesta koska naiset pitää jättää rauhaan.
Jospa vaan opettelet kommunikoimaan normaalisti.
Normaali kommunikointi on sitä, että naisia ei lähesty. Vahva ja itsenäinen nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.
Mitä tällaiset naiset tekisivät Tinderissä?
Saako naisia siis lähestyä vain Tinderissä? Jos puhuu naiselle ilman matchia niin se on metoo?
Miten ihmeessä sä oikein lähestyt niitä jos aina saat jotkut syytteet niskaasi? 😳
Mistä sä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Sitähän te naiset teette tinderissä. Mykkinä odotatte ja sitten ei kelpaa edes normaali tervehtiminen. Prinsessat haluaa kaiken valmiina.
Onneksi nuo ajat jäivät lyhyeksi kokeiluksi.
Aloituksen pitää olla omaperäinen ja jännä. Jos kykenet sanomaan vain MOI, olet jo valmiiksi hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata aloittaa keskustelua, koska miehet vetävät kaikki oikealle. Ei se tykkäys ole merkki miehen kiinnostuksesta juuri tätä naista kohtaan.
Mä aloin juttelemaan ihan eri maata olevan miehen kanssa mielenkiinnosta.
Monta kuukautta myöhemmin hän sanoi että pelkäsi mun olevan sitä lgbt porukkaa mistä ei tykkää 🤦🤦🤦
Mä aikakin olen tänään aloittanut jo monta keskustelua jäätelökiskalla olevien tyttöjen kanssa. t: Jorma 72v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän te naiset teette tinderissä. Mykkinä odotatte ja sitten ei kelpaa edes normaali tervehtiminen. Prinsessat haluaa kaiken valmiina.
Jos päivässä tulee 50 "moroooo", "moicca", "mite menee"- viestiä niin suht vähällä vaivalla siinä tekis vaikutuksen. En ymmärrä miten miehet ei tajua tätä ja miten on niin maan mahdotonta keksiä jotain sanottavaa.
Sinä olet varmasti henkilö, joka kuitenkin tuomitsee yhtiöt, jotka valittaa, että hakemuksia avoimiin työpaikkoihin tulee liikaa :D
Naisten kanssa tinderissä keskustelu on kuin kivirekeä vetäisi. Normaali keskustelu ei käy, heti pitää tuntemattomalle runoilla kuin ruuneberi tai muuten nainen muuttuu mykäksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa tinderissä keskustelu on kuin kivirekeä vetäisi. Normaali keskustelu ei käy, heti pitää tuntemattomalle runoilla kuin ruuneberi tai muuten nainen muuttuu mykäksi.
Kaikki moi-miehet on olleet sellaisia että keskustelu jää omille harteille kun ne ei keksi muuta sanottavaa kun sen MOOOOOI.
Ehkä "mitäs neitokaisen iltaan".
Ja kun kaikki tietää, että miehet sutii sinne tänne toivoen, että joku jää koukkuun niin miksi vaivautua vastaamaan jos se on sama kenen kanssa sitä lätisee.
En mä ainakaan lähesty ihmisiä, keissä ei ole jotain kiinnostavaa ja siitä yleensä alkaa ihan hyvä juttu ihan omalla painollaan.
Nimenomaan ei tarvitse olla mikään runoilija tai kielitieteilijä kun normaali puhekyky riittää näiden "Moro, mite menee" viestien sijaan.
Mikä on sulle sitä "normaalia" keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päivässä tulee 50 "moroooo", "moicca", "mite menee"- viestiä niin suht vähällä vaivalla siinä tekis vaikutuksen. En ymmärrä miten miehet ei tajua tätä ja miten on niin maan mahdotonta keksiä jotain sanottavaa.
Sinä olet varmasti henkilö, joka kuitenkin tuomitsee yhtiöt, jotka valittaa, että hakemuksia avoimiin työpaikkoihin tulee liikaa :D
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että joku nainen joskus jossain on tehnyt aloitteen. En vaan ole sitä ikinä omin silmin todistanut. Eli lienee urbaani legenda kyseessä. Muuten, täälläkin valitetaan koko ajan kuinka ne miehet jatkuvasti lähestyvät naisia (siellä Tinderissäkin). Nyt sitten eivät lähestykään. Tai sitten tollolla meni senat (ja valheet) sakaisin.
Nainen lähestyy kyllä miestä joka kiinnostaa.
En tiedä mikä sussa on vialla ettei sua lähestytä.
Epätoivo karkottaa aika tehokkaasti ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Omaat selvästi huonosti kehittyneen etulohkon. Sori siitä.
Olen aloittanut satoja keskusteluja mutta naiset on mykkiä ja vastaavat vaan jotain parilla rivillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet odottavat, että matchin tullessa hypättäisiin suoraan vakavaan seurusteluvaiheeseen jättäen kaikki tutustumisvaiheet pois. Yleensä ovat niitä, jotka ovat juuri eronneet ja uusi pitäisi äkkiä löytää.
Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.
Naisia vissiin ärsyttää se ettei niistä haluta oikein muuta kuin seksiä. Huoh ei jaksaisi enää näin vanhana valehdella milloin mitäkin. Joo hani sulla on niin kiehtova persoona (perse). Mä haluan tutustua (panna) sinuun enemmän.
Noinko se menee teillä, jotka ette ole koskaan rakastaneet? Näin 21 onnellisen vuoden jälkeen se persoona on edelleen se, mikä kiehtoo, ja saa sen perseenkin näyttämään kivalta. Vuosien nakerrus ei haittaa kun vierellä on sekä rakas että paras ystävä, samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanhan me kädet ristiin joka ilta.
Kätesi ovat tikut?
Käsien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itsehän sä olet matchannut näiden moicca-miehien kanssa. Valitsepa sellanen mies, joka saa yhden matchin viikossa, niin aivan varmasti saat vähän enemmän efforttia avaukseen.
eri
Mitä sulta siis vaaditaan ja mitä itse haluat saada?