Mies on vain sellainen mies, joka kantaa rahat kotiin, jotta vaimon ei tarvitse töihin mennä ja voi keskittyä sisustamaan kotia. Piste
Täällä moni ajattelee usein, että kotirouva on nöyrä, huomaamaton ja itsestään uhrautuva. Mutta minä olen kaikkea muuta. Olen nainen, joka ottaa omistajuuden kodista, kehosta ja energiasta, joka täyttää huoneet. Ei ole mitään hävettävää siinä, että tiedän voimani ja käytän sitä. Ei ole mitään väärää siinä, että nautin, kun minua katsotaan, arvostetaan ja halutaan - sillä minäkin haluan. Kotirouvat ovat monelle salaperäisiä juuri siksi, että siihen liittyy jotain alkukantaista.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se sisustaminen kestää ?
Sisustamme yhdessä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se sisustaminen kestää ?
Sisustamme yhdessä miehen kanssa.
En halua sisustaa yksin. Haluan, että molemmat pitävät sisustuksesta. Yhdessä pohdimme.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiitos. En ole itseäni kouluttanut vain saadakseni jäädä kotiin siivoamaan.
Kuka käskee siivoamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiitos. En ole itseäni kouluttanut vain saadakseni jäädä kotiin siivoamaan.
Kuka käskee siivoamaan?
Siivooja ei nyt maksa NIIN paljon. Joko yhdessä siivotaan, mies siivoaa tai sitten siivooja. En siivoa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opetellut:
-soittamaan kitaraa
-soittamaan selloa
-soittamaan rumpuja
-piirtämään
-maalaamaan vesiväreillä
-kaksi palapeliä 10 000 palan
Just joo, kaikki näistä on jonniinjoutavaa.
Jep, kaikki miesten harrastukset ovat turhaa humpuukia :)
Voiko turhempaa ihmistä ollakaan, halveksin sydämeni pohjasta.
Meillä käy siivooja ja mies tekee muita kotitöitä. Sanoo aina, että istu ja nauti.