Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on vain sellainen mies, joka kantaa rahat kotiin, jotta vaimon ei tarvitse töihin mennä ja voi keskittyä sisustamaan kotia. Piste

Vierailija
02.08.2026 |

Täällä moni ajattelee usein, että kotirouva on nöyrä, huomaamaton ja itsestään uhrautuva. Mutta minä olen kaikkea muuta. Olen nainen, joka ottaa omistajuuden kodista, kehosta ja energiasta, joka täyttää huoneet. Ei ole mitään hävettävää siinä, että tiedän voimani ja käytän sitä. Ei ole mitään väärää siinä, että nautin, kun minua katsotaan, arvostetaan ja halutaan - sillä minäkin haluan. Kotirouvat ovat monelle salaperäisiä juuri siksi, että siihen liittyy jotain alkukantaista.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pää muuhun riitä...

Riittää toki. Olen monen kertaan todettu älykkääksi. Siivooja kerran viikossa kuulostaa hyvältä. Jää aikaa kotirouvailuun. 

Ai peilikuva todennut?

Jep. Minulla ei ole tarvetta todistaa mitään. Pysytään ketjun aiheessa. 

Vierailija
22/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaiset miehen pihalle jos ura- ja tilipussi ei kehity riittävän rivakkaa tahtia ja korvaat jollain sellaisella jolla on vähän enemmän kunnianhimoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa tuokin. Vielä kivampaa, jos miehen kanssa voi tulla ja mennä, tehdä monenlaista. Itse en jaksaisi vain viilailla kynsiä ja katsoa, kun mies syö tai lukee lehteä.

Ajan voi käyttää, miten haluaa. Tykkään käydä sienessä, hoidan puutarhaa, jumppaan, sisustan, laitan ruokaa silloin tällöin. Silti meillä käy siivooja ja ostan ostopalveluina paljon asioita. Mies tekee raskaat hommat ja kantaa aina tavarat puolestani. 
Mikäs tässä. 

Kuulostaa ihan saat..n tylsältä, kasikymppisen elämää. 

Vierailija
24/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pää muuhun riitä...

Riittää toki. Olen monen kertaan todettu älykkääksi. Siivooja kerran viikossa kuulostaa hyvältä. Jää aikaa kotirouvailuun. 

Ai peilikuva todennut?

Jep. Minulla ei ole tarvetta todistaa mitään. Pysytään ketjun aiheessa. 

Mikä se " aihe" on? 

Vierailija
25/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastineeksi pillua vähintään kerran vuoteen, hätänen juhannusaaton pano.

Rakastan miestäni, koska hän tekee vuokseni niin paljon asioita. Tykkään meloa, ja hän opetteli melomaan, jotta voimme yhdessä meloa. Tämä esimerkiksi. 824

Vierailija
26/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on aika paljon muitakin töitä kuin s eksiorjuus. Jos se on se mikä sinua kiinnostaa niin prostituutit palvelevat.

Vierailija
27/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon kodin sisustamiseen menee aikaa, kun sen on kerran tehnyt? Vai rikotaanko teillä paikkoja siihen tahtiin, että joka viikko pitää maalata ja tapetoida sekä ostaa uusia huonekaluja?

Vierailija
28/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opetellut:

-soittamaan kitaraa

-soittamaan selloa

-soittamaan rumpuja

-piirtämään

-maalaamaan vesiväreillä

-kaksi palapeliä 10 000 palan

Vierailija
29/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa tuokin. Vielä kivampaa, jos miehen kanssa voi tulla ja mennä, tehdä monenlaista. Itse en jaksaisi vain viilailla kynsiä ja katsoa, kun mies syö tai lukee lehteä.

Ajan voi käyttää, miten haluaa. Tykkään käydä sienessä, hoidan puutarhaa, jumppaan, sisustan, laitan ruokaa silloin tällöin. Silti meillä käy siivooja ja ostan ostopalveluina paljon asioita. Mies tekee raskaat hommat ja kantaa aina tavarat puolestani. 
Mikäs tässä. 

Kuulostaa ihan saat..n tylsältä, kasikymppisen elämää. 

Enpä tiedä. Matkustellaan, käydään ulkona, tehdään monenlaisia kivoja juttuja. Elämä on rentoa ja tosi jees. 

Vierailija
30/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon kodin sisustamiseen menee aikaa, kun sen on kerran tehnyt? Vai rikotaanko teillä paikkoja siihen tahtiin, että joka viikko pitää maalata ja tapetoida sekä ostaa uusia huonekaluja?

Vapaa-ajan asuntoja on muutama. Kun on kerran sisustettu, niin ei tarvitse vähään aikaan sisustaa. 

Vierailija
31/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide se on tuokin. Kaikilla omansa.

Vierailija
32/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hiton äärioikeistopaskaa, kiitos. 

Mikäs tässä oli oikeistolaista? Oma käsitys sen suunnan retoriikasta on ihan muuta. Ehkä tunnet olosi turvallisemmaksi jos puhutaan sossutukien maksimoimisesta. Tuliko lämmin olo ?

Vierailija
33/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen opetellut:

-soittamaan kitaraa

-soittamaan selloa

-soittamaan rumpuja

-piirtämään

-maalaamaan vesiväreillä

Just joo, kaikki näistä on jonniinjoutavaa.

Vierailija
34/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni, koska hän tekee vuokseni niin paljon asioita. Tykkään meloa, ja hän opetteli melomaan, jotta voimme yhdessä meloa. Tämä esimerkiksi. 824

Onko tämä jokin sanaleikki aiheesta "melaa mekkoon"?

Vierailija
35/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen opetellut:

-soittamaan kitaraa

-soittamaan selloa

-soittamaan rumpuja

-piirtämään

-maalaamaan vesiväreillä

Just joo, kaikki näistä on jonniinjoutavaa.

Voi olla. Voi olla olemattakin. Oletko hiukan kireä. 

Vierailija
36/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Osoitus, että jos tykkää toisesta, niin tekee asioita hänen vuokseen. Mieheni ei osaa uida. 

Vierailija
37/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta sisustusmuodit muuttuvat nopeasti. Riittää puuhaa, jos haluaa päivittää sisustuksen aina uusimman suuntauksen mukaiseksi.

Vierailija
38/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Osoitus, että jos tykkää toisesta, niin tekee asioita hänen vuokseen. Mieheni ei osaa uida. 

Sinun pitäisi sitten opettaa hänet uimaan. Nythän on puhuttu paljon uimataidon tärkeydestä. Se voi pelastaa hänen henkensä joskus.

Vierailija
39/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloinen ottaa "omistajuuden"? 

Vierailija
40/48 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi sitten opettaa hänet uimaan. Nythän on puhuttu paljon uimataidon tärkeydestä. Se voi pelastaa hänen henkensä joskus.

Ajattelinkin. Mutta tykkää minusta niin paljon, että lähtee melomaan, vaikkei osaa uida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä