40+ nainen uskoisitko että sinulla on mahdollisuuksia kauramiljonäärin kaltaiseen alfaan vai oletko jo liian kokenut ja varttunut?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kauramiljonääri on hetkessä miljoonansa syönyt ja juonut, muutenkin käytös täysin yksilmäistä. Antti Herlin on tosi mies, pitää verorahansa Suomessa. (hs tänään)
Ja enkelisijoittanut humalassa ties mihin.
Kauramiljonääri on syytteessä lähisuhdeväkivallasta ja kolme muutakin pahoinpitelysyytettä, joten siinäpä unelmakumppani kaikille naisille.
En ole kiinnostunut. Mulla on ansassa suloinen basisti. Oltiin treffeillä metsässä. Kerättiin marjoja ja syötiin ne. Oon ihan hapoilla. Mies nukahti 🥰
Ennemminkin olen huolissani ap:sta, jos hän kokee tällaisen miehen puoleensavetäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. En ehkä ole tarpeeksi kaunis ja nuori. Muuten olen rauhallinen ja mukava. Riippuu, mitä arvostaa.
Kauramiljardööri tykkää kauniista naisesta mediatietojen mukaan
Miljardööri? Älä nyt naurata.
Ap näköjään himoitsee rikasta kusipäätä. Älä projisoi, mä en ole ostettavissa ja on velaton kolmio.
Ap asuu äitinsä luona loisena. Hei mee Grindriin ja etsi rikas homomies itsellesi, kun perseen myynti on sulla verissä.
Kauramaitoako tässä pitäisi alkaa lutkuttaa? - Narttu!
Kuinka itsetuhoinen henkilö voi olla että tuon miehen läheisyyteen haluaisi?
Myi isänsä perustaman firman, no onhan hän ihan pro.
Kauramiljonääri Kukkonen ja alfa sanana eivät ole mitenkään yhteensopivia. Minua ei kiinnosta keskenkasvuiseksi jääneet aikuiset miehenpuolikkaat.
Lesoilee rahoillaan ja vaikuttaa jokseenkin yksinkertaiselta tapaukselta. Käyttää noloka Vuittonin laukkuja. Sekoilee suhteissaan jatkuvasti. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauhea mies. Lukenutjun vain yhden kirjan eläissään, hänestä itsestään kirjoitetun!
Hehehe, ei viddu miten nolo kaveri.
Kauramiljonäörikö siis haluaa 10-vuotiaan seuralaisen kuten ap?
Vierailija kirjoitti:
Kauramiljonääri on syytteessä lähisuhdeväkivallasta ja kolme muutakin pahoinpitelysyytettä, joten siinäpä unelmakumppani kaikille naisille.
Persut sitä ihailee anukset sykkien
Jos sillä olis aivot mutta kun ei ole. Nämä perijämiljonäärit on kaikki idareita, kts. Keskinen, Kukkonen, Musk, Trump.
Kateellisten panettelua.
Heh kyllä kukkonen seuraa löytää ;)
Rahalla saa ja hevosella pääsee siitä naisten luonto pitää huolen.
Ei herranjumala! Onneksi ei TARVITSE tyytyä tällaiseen.
En myöskään ymmärrä millä tavalla ko. henkilö on mielestäsi "alfa" - olisit edes ottanut esimerkin sellaisesta, joka on!