Vanheneva nainen, oletko löytänyt
Kommentit (39)
Kyllähän se kuiva iho hetkeksi siliää, kun laittaa mitä tahansa voidetta.
Miehillä on paksumpi iho, ja siksi he rypistyvät vasta vähän vanhempina kuin samanikäinen rouvansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä? Käytätkö sinä ap. ryppyvoiteita?
En. Ihmetyttää vaan naiset, jotka laittavat voiteisiin paljon rahaa, kun ilmeisesti ryppyjä oikeasti ehkäisevää tuotetta ei ole olemassa.
Siinähän käyttävät. Miksi miettiä muiden tekemisiä.
No onhan se nyt valtava huijaus, jos tehoavia voiteita ei oikeasti ole. Tarkoitukseni on herätellä naisia.
Joopa, täällä "herätellään" jos millaisilla väittämillä, ja uskon että lähestulkoon kaikki tietävät jostain asioista jotain, mutta ne ovat kumminkin ihmisten omia asioita, eikä se sunkaan huuto täällä kauas kuulu.
En jaksa välittää rypyistä. Olen aika ihana itsenäni. T 60-
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen kiloa lisää painoa joka vuosi niin pysyy nahka kireällä. Eikä vaivaa rypyt.
En suosittele tuota. Lihavuus altistaa monelle sairaudelle. Voi henki mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen kiloa lisää painoa joka vuosi niin pysyy nahka kireällä. Eikä vaivaa rypyt.
En suosittele tuota. Lihavuus altistaa monelle sairaudelle. Voi henki mennä.
Niinhän se henki menee joka tapauksessa, vai väitätkö muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä rypyissä on vikana, täh? Ihan luonnollista että vanheneville tulee ryppyjä. Ei mua häiritse vaikka itsellä on vähän ryppyjä, 75N. En tee mitään.
Luonnollista muttei kaunista, kaikkien mielestä. Itse olisin mieluummin ilman ryppyjä. Juonteet ok.
Rypyt johtuvat ihossa olevan kollageenin vähenemisestä, sitä ei voi muuttaa millään voiteilla. Iho ikääntyy kuten muutkin elimet.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ihmetyttää vaan naiset, jotka laittavat voiteisiin paljon rahaa, kun ilmeisesti ryppyjä oikeasti ehkäisevää tuotetta ei ole olemassa.
No siksi, että myyn näitä työkseni. Ihmettelen, miksi ihmiset ostaa.
Katsokaa E Vikmania, siinäpä nainen ei rypyn ryppyä😁Vieläköhän suurentaa huuliaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt valtava huijaus, jos tehoavia voiteita ei oikeasti ole. Tarkoitukseni on herätellä naisia.
Itsensä hoitaminen tuottaa iloa. Ei siinä mitään herättelyä tarvita.
Aurinko näkyy ihosta. Etelän mailla vuosia asuneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä hoitaminen tuottaa iloa. Ei siinä mitään herättelyä tarvita.
Tarkoitin sitä, että maksetaan tyhjästä. Itseään voi hoitaa halvallakin. Tuoko siis rahan tuhlaaminen sitä iloa?
Kakkahattutäti kirjoitti:
Rypyt johtuvat ihossa olevan kollageenin vähenemisestä, sitä ei voi muuttaa millään voiteilla. Iho ikääntyy kuten muutkin elimet.
Aitolehti laittoi lasiin ja otsa ei enää rypisty😳
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiseni taistelee suorastaan ryppyjä vastaan vuosikymmenet kalliilla voiteilla, ampulleilla, seerumeilla, mitä näitä nyt on. Tuli ryppyjä jopa enemmän kuin siskoilleen, jotka ei käyttäneet mitään. Molemmat yli 80.
Aivan oikein hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt valoja päälle. Mitkään ryppyvoiteet eivät auta. Elintavat ratkaisevat elämän aikana. Ryppy on ryppy eikä muuksi muutu.
T. Ei enää nuori nainen
Se on geenit ja elintavat. Mutta ihoa pitää myös hoitaa. Ei tarvitse olla kalliita tuotteita eikä kymmentä erilaista tuotetta.
Vähän pesee ja kosteuttaa, niin siinä se on.
Kun on riittävästi kosteutettu iho niin se on jo iso asia. Se, mitä suuhunsa laittaa näkyy myös naamassa. Tyrnikapseleita ja kalaa säännöllisesti ruokana.
Jos oikeasti haluaa apua niin retinolirasvat on kai ainoat. Joskus kokeilin, oli omalle kasvoille liian tukia. Apteekissa joku miedompi Bella Vita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt valoja päälle. Mitkään ryppyvoiteet eivät auta. Elintavat ratkaisevat elämän aikana. Ryppy on ryppy eikä muuksi muutu.
T. Ei enää nuori nainen
Se on geenit ja elintavat. Mutta ihoa pitää myös hoitaa. Ei tarvitse olla kalliita tuotteita eikä kymmentä erilaista tuotetta.
Joo ja kannattaa käydä hyvällä kosmetologilla, joka tutkii ihosi ja antaa ohjeita sen hoitoon. Kasvojen lisäksi levitän voiteen myös kaulaan. Suojaa myös ihosi auringolta.
Anteeksi, kun sanon, mutta kyllä sulla on, et vain itse näe itseäsi koko ajan, muut näkevät.