Kenen älynväläys on ollut laittaa Mikroaaltouuniin piippausääni?
Piit......piip......piip.....piip...piip
Eihän tässä ole mitään järkeä!
Kommentit (46)
Meillä saa ohjelmoitua piippauksen tason ja myös kokonaan pois.
Minä en edes tiedä mikä ääni minun mikrossa on kun aina pysäytän ennen loppua avaamalla luukun. Eli se on aina päällä siten että käynnistyy kun laitan luukun kiinni.
Varmaan jonkun DI:n. Monta kertaa pistää mietityttämään jonkun toimimattoman asian kohdalla, että mitäköhän se suunnitteluinsinööri on tässä oikein ajatellut, vai ei yhtään mitään.
Sen piippaus äänen saa valikosta pois.
Minulta hajosi vedenkeitin ja ostin uuden nyt siinäkin on todella kova piippausääni. Vanha sanoi vain naks ja sammui kun vesi alkoi kiehua. Eihän tuota piippiä edes tarvita, kun laite sammuu automaattisesti ajan loppuessa.
Meillä on integroitu mikro, jonka edellinen omistaja oli asentanut. Se ei pysähdy edes piippaukseen, vaan jää hurisemaan ja 30 s päästä piippaa uudelleen, ja toistaa niin kauan, että luukku avataan. Itse otan ruoan ulos ennen kuin mikro piippaa, mutta mies tekee aina niin, että laittaa esim. 2 min, sitten menee muualle ja mikro ehtii piipata vähintään 2 kertaa, ennen kuin mies tulee laittamaan lisää aikaa 1 min ja taas sama toistuu... Eikä auta vaikka olen sanonut ja häntä itseäänkin ärsyttää se piippaus. Kerran hän jo totesi, etteikö tuo piippaus koskaan lopu, kun hurina ja piippaus oli toistunut ainakin 3 kertaa. Kerran hän myös meni suihkuun, ja minä laitoin mikron pois päältä ensimmäisen piippauksen jälkeen, ihan sama vaikka olisi kylmää ruokaa, mutta minä en sitä piippausta enää kuuntele.
Frank Buzzer sen siinä viime metreillä veti ässän hihasta ja keksi summerin asennettavaksi jokaiseen mikroon.
Vierailija kirjoitti:
Sen piippaus äänen saa valikosta pois.
Tämä.
Oon kuullut kun pyykkikone kukkuu
Vierailija kirjoitti:
Minulta hajosi vedenkeitin ja ostin uuden nyt siinäkin on todella kova piippausääni. Vanha sanoi vain naks ja sammui kun vesi alkoi kiehua. Eihän tuota piippiä edes tarvita, kun laite sammuu automaattisesti ajan loppuessa.
En tiedä paljon maksaa jos joku pienelektroniika korjaaja avaisi laitteesi ja napsaisi kaksi johtoa jotka menee kaiuttimeen. Ei ole iso juttu tehdä mutta pitäisi tietää mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on integroitu mikro, jonka edellinen omistaja oli asentanut. Se ei pysähdy edes piippaukseen, vaan jää hurisemaan ja 30 s päästä piippaa uudelleen, ja toistaa niin kauan, että luukku avataan. Itse otan ruoan ulos ennen kuin mikro piippaa, mutta mies tekee aina niin, että laittaa esim. 2 min, sitten menee muualle ja mikro ehtii piipata vähintään 2 kertaa, ennen kuin mies tulee laittamaan lisää aikaa 1 min ja taas sama toistuu... Eikä auta vaikka olen sanonut ja häntä itseäänkin ärsyttää se piippaus. Kerran hän jo totesi, etteikö tuo piippaus koskaan lopu, kun hurina ja piippaus oli toistunut ainakin 3 kertaa. Kerran hän myös meni suihkuun, ja minä laitoin mikron pois päältä ensimmäisen piippauksen jälkeen, ihan sama vaikka olisi kylmää ruokaa, mutta minä en sitä piippausta enää kuuntele.
Miten se toimii jos laittaa pistorasiaan jonkun ajastimen?
Nykyään kaikki piippailee, myös liesi. Pesukone rallattelee ohjelman loputtua jne.
KAIKKEIN ENITEN mua ärsyttää se sähköhammasharjaan laitettu PYSÄHTYMINEN pakollisena 2 minuutin välein!!! Aivan uskomatonta. Ite pesen joskus harvemmin, mutta sitäkin huolellisemmin, ja se jatkuva keskeytys vähän väliä on ärsyttäväää!
Meidän mikro on vanha ja sanoo KLING
Vierailija kirjoitti:
KAIKKEIN ENITEN mua ärsyttää se sähköhammasharjaan laitettu PYSÄHTYMINEN pakollisena 2 minuutin välein!!! Aivan uskomatonta. Ite pesen joskus harvemmin, mutta sitäkin huolellisemmin, ja se jatkuva keskeytys vähän väliä on ärsyttäväää!
Onko halvimmissakin malleissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä paljon maksaa jos joku pienelektroniika korjaaja avaisi laitteesi ja napsaisi kaksi johtoa jotka menee kaiuttimeen. Ei ole iso juttu tehdä mutta pitäisi tietää mitä tekee.
Kiitos. Kokeilen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tarkoitatko sitä silmänräpäyksen kestävää taukoa, vai lopettaako sun harja kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki piippailee, myös liesi. Pesukone rallattelee ohjelman loputtua jne.
Minulla oli aikoinaan vuokra kämpässä jääkaappi joka huusi jos ovi jäi auki. Oli ihan ok mutta jos tulin kaupasta ja aloin täyttää jääkaappia oli laitettava se ensin pois päältä. En jaksanut kuunella sitä piipitystä.
Miksi aivan kaikkeen on pitänyt laittaa piippausääni? Onneksi suurimmasta osasta sen saa pois, koska muuten melkein koko ajan jossain piippaisi kun milloin mikäkin valmistuu tai on ongelmatilassa.
Vain vulgaari käyttää mikroaaltouunia.