Iso riita seksistä. Mies uhkaa nyt mennä vieraisiin
Minulla alkaa olla perimenopaussi ja s*ksi ei oikein enää niin sytytä. Miehen mieliksi kuitenkin koitan kerran tai kaksi kuussa suostua siihen ja mies saa ensin hieroa minua sitten viedä sen loppuun kun makaan mahallani. No viimeksi mies lopetti kesken ja sanoi, että minun pitäisi kääntyä ympäri. Sanoin, että en todellakaan, tee loppuun asti. No hän siinä koitti, mutta lopulta sanoi, että ole järkeä jatkaa. En ollut kostunut kyllä yhtään enkä enää kostukaan oikein ollenkaan. Ihmettelin, että miksi mies noin lopetti ja sanoin sitten ehkä vähän ajattelemattomasti, että en tarvitse enää mitään seksiä, ei ole kiinnostanut vähään aikaan. Mies sanoi vain jaa ja alkoi nukkua. Nyt sitten mies avautui, että jos en kerran enää halua niin hän ei kuitenkaan aio lopettaa ja seksiä saa kuulemma myös muualta. Aikoo siis pettää? Miten tästä nyt eteenpäin?
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä heittäisin tuollaisen lahnan kadulle.
M54
Minä olisin heittänyt tuollaisen miehen kadulle aikoja sitten.
Minä olisin heittänyt sinut kadulle aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa tapauksessa on tietysri oikeus pettää.
Toki suhteessa voi olla kausia, jolloin seksiä halutaan vähemmän. Terveessä suhteessa näistä asioista kuitenkin pystytään keskustelemaan avoimesti kumppanin kanssa. Tässä tilanteessa AP olisi ehkä kannattanut ottaa asia puheeksi myös lääkärin kanssa, sillä perimenopaussiin liittyviin kostumis- ja haluongelmiin on usein saatavilla apua.
Toisaalta sekään ei kuulosta terveeltä, että mies alkaa uhkailla pettämisellä. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua, vaikka parisuhteessa olisi ongelmia. Jos seksielämä ei enää vastaa toisen tarpeita, ihmisellä on oikeus pohtia, haluaako hän jatkaa suhdetta, mutta siitä pitää keskustella rehellisesti eikä käyttää pettämistä painostuskeinona. Ennen kaikkea tällaiset ongelmat pitäisi yrittää ratkaista yhdessä niin, ettei kumpikaan osapuoli jää yksin tai koe, että häntä syyllistetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa tapauksessa on tietysri oikeus pettää.
Ihanko totta??? me kaikki vanhenemme! Aika itsekkäästi ajattelet.Voitkohan luopua mistään jonkun muun hyväksi.
Ethän sinäkään suostu luopumaan yksiavioosuudesta? Minuu ei nyt huvita niin toistakaan ei saa huvittaa. Minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä halunnut hoidella mieheni, vaikka en itse ole halunnut seksiä. Silloin suihinotto on nopein ja helpoin. Muitakin keinoja on. Mielelläni katson hänen tyytyväisyyttä, vaikka omat halut on välillä pois. Haluan tehdä sen hänelle. Hän tekee paljon hyvää minulle. Ja meidän välillä ei ole katkeruutta. En "palvelisi" miestä, ellen kokisi saavani saman.
Tämähän se on. Rakastamalleen ihmiselle tekisi mielellään ihan mitä tahansa. Taivas on rajana.
Yksipuolinen yrittäminen polttaa loppuun.
Mitä väliä jos mies hakee seksinsä muualta, jos ei itse sitä edes halua? Sama kun vaatisi että jos itsellä ei ole nälkä, on toisenkin oltava syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n miehellä on nytten neljä vaihtoehtoa käytettävissään:
1. sopeutua tilanteeseen
2. hakea seksi muualta ap:n luvalla
3. hakea seksi muualta omalla luvalla
4. erota
Eihän ap voi edes loukkaantua, jos mies valitsee vaihtoehdot 2 tai 3, koska ap ei ole edes kiinnostunut seksistä eikä miehensä tarpeista. Tuossa tilanteessa valitsisin ehdottomasti vaihtoehdon 4. MItä töllasella kiukuttelevalla ja pihtaavalla naisella viriili mies tekee? Ei mitään. Kyllä maailmassa halukkaita naisia löytyy. Tai niitä, jotka huolehtivat omasta halukkuudestaan esim. lääkärin avulla. Ap joutaa luiskaan!
5, avata suhde. Kummallakin saa olla muita suhteita vanhan lisäksi. Seksi tai muu tarve tyydytetääm muiden kanssa.
Ei voi olla validi vaihtoehto täätässäs, koska ap on jo kertonut, että sitä ei seksi kiinnosta eikä haluja ole. Onko sulla tähän vielä jotain lisättävää?
Ei ole sanonut, että seksi ei kiinnosta. On todennut, että halu on vähentynyt.
Siihen voi olla monta syytä ja se saattaa vielä muuttua.
Öö. Avauksesta. "Seksi ei kiinnosta, eikä oikeastaan ole kiinnostanut pitkään aikaan". Ihan kirjaimellisesti kun luet tuolta.
Ei kannata olettaa, että tällä palstalla kaikki ymmärtäisivät lukemansa.
Pääasia, että pääsee sanomaan mielipiteensä, vaikka, ei edes tajua mitä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies hakee seksinsä muualta, niinhän se menee. Sinä sitten päätät, haluatko jatkaa hänen kanssaan.
Olet saanut aikanaan oikein miesten miehen. Anna hänen käydä vapaasti vieraissa, jos kerran saat kuitenkin itsekin tarvitsemasi määrän laadukasta seksiä. Kuten vanha sananparsikin sanoo: Ei mela meloen kulu!
Mela kyllä kuluu. Järvi ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä halunnut hoidella mieheni, vaikka en itse ole halunnut seksiä. Silloin suihinotto on nopein ja helpoin. Muitakin keinoja on. Mielelläni katson hänen tyytyväisyyttä, vaikka omat halut on välillä pois. Haluan tehdä sen hänelle. Hän tekee paljon hyvää minulle. Ja meidän välillä ei ole katkeruutta. En "palvelisi" miestä, ellen kokisi saavani saman.
Niin. Nimenomaan, JOS saat saman. Harvoin se niin tasapuolista on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole pettämistä. Mies rakastaa sinua edelleen ja tyydyttää seksuaalisen tarpeen toisen kanssa. Nämä muualta haetut ovat vain pelkkkiä panoaukkoja miehellesi, samalla tavalla kuin tekopimperot.
Saako nainen myös mennä rauhassa vieraisiin jos miestä ei enää seksi kiinnosta? Vai koskeeko vain miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies hakee seksinsä muualta, niinhän se menee. Sinä sitten päätät, haluatko jatkaa hänen kanssaan.
Olet saanut aikanaan oikein miesten miehen. Anna hänen käydä vapaasti vieraissa, jos kerran saat kuitenkin itsekin tarvitsemasi määrän laadukasta seksiä. Kuten vanha sananparsikin sanoo: Ei mela meloen kulu!
Juuri näin. Anna muiden naisten nauttia miehesi halusta ja kyvystä. Moni on puutteessa kun ei löydä kyvykästä miestä.
Miten muut naiset siitä nauttisivat kun selvästi on itsekäs ja todella huono rakastaja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jos mies hakee seksinsä muualta, jos ei itse sitä edes halua? Sama kun vaatisi että jos itsellä ei ole nälkä, on toisenkin oltava syömättä.
Mitä väliä? Joillakin se seksi nyt sattuu olemaan sellainen asia, että sitä tehdään vain puolison kanssa. Helpottaa varmasti jo hukassa olevia seksihaluja, jos toinen on kiinnostunut myös muista sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Seksin puutteeseen ei kuole että sikäli tuo vertaus ontuu. Jos pettää on l u t k a. Mieskin voi olla ja usein onkin saastainen petturil u t k a
muistan kyllä edellisessä elämässäni tämänkaltaiset keskustelut.
Tajusin, että vaikka vaimo ei halunnut enää (minun kanssani...), ja suhde oltaisiin haluttu avata, niin ratkaisu oli ero. En halunnut suostua vapaaehtoisesti pakotettua ratkaisuun jota en halua. Hän laittoi minut selkä seinää vasten ja oikein muuta en voinut tehdä kuin erota, itseään sentään ei saa pettää.
Halusin vaimoani järjettömästi koko ajan, mutta hän ei enää minua.
Hän olisi sallinut minulle(kin) panna muita, mutta koska rakastin häntä, en olisi edes pystynyt siihen.
Syytin itseäni vuosia siitä että olin huono mies koska hän ei enää halunnut minua.
Eron jälkeen treenasin itseni aivan järkyttävän kovaan fyysiseen kuntoon.
Lopulta ymmärsin että ei minussa ole mitään vikaa.
Seksuaalisuus vaan on semmonen juttu että sillä voi saada aikaan todella kovaa vahinkoa. Ja silloinen vaimoni teki minuun pysyvän arven siitä etten ollut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämishalukkuus on kahdenvälisen parisuhteen loppumerkki.
Sitä ihmettelen, että miksi aloittaja ei halua parisuhteen nimissä kokeilla haluttomuuden ja kuivuuden oireisiin hormonihoitoa. En tiedä johtuuko siitä, mutta omalla kohdallani (olen yli 50v.) ei ole halut kadonneet mihinkään ja voisin puuhastella vaikka päivittäin ja joskus omatoimisesti parikin kertaa päivässä.
Toisaalta on ttyypillistäsekä miesten että naisten kohdalla, että toisen eteen ei pitkissä parisuhteissa halua tehdä oikein mitään.
Jos olette niin etäällä toisistanne (että ap ei halua miehensä takia yrittää mitään ja mies on valmis pettämään) kuin mitä aloitus antaa kuvan, olisitte luultavasti onnellisempia erillään, eroamalla.
Toisaalta aloitus vaikutti provolta eli ihan sama.
Kiinnostelisi tietää mikä saa jonkun tekemään tuolla poljennolla olevia provoja tänne kommenttipalstalle.
Tyhjyyden tunne?
Se on feminististä propagandaa, sen kovinta ydintä, siinä on kyse "naisen" arvosta, eli tavaran arvosta, joka heidän mukaansa on ihan syntymästä hautaan asti muuttumaton. Kieltävät biologiassaan olevan elämänmuutoksen (vaihdevuodet/menopaussi/&c).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n miehellä on nytten neljä vaihtoehtoa käytettävissään:
1. sopeutua tilanteeseen
2. hakea seksi muualta ap:n luvalla
3. hakea seksi muualta omalla luvalla
4. erota
Eihän ap voi edes loukkaantua, jos mies valitsee vaihtoehdot 2 tai 3, koska ap ei ole edes kiinnostunut seksistä eikä miehensä tarpeista. Tuossa tilanteessa valitsisin ehdottomasti vaihtoehdon 4. MItä töllasella kiukuttelevalla ja pihtaavalla naisella viriili mies tekee? Ei mitään. Kyllä maailmassa halukkaita naisia löytyy. Tai niitä, jotka huolehtivat omasta halukkuudestaan esim. lääkärin avulla. Ap joutaa luiskaan!
5, avata suhde. Kummallakin saa olla muita suhteita vanhan lisäksi. Seksi tai muu tarve tyydytetääm muiden kanssa.
Ei voi olla validi vaihtoehto täätässäs, koska ap on jo kertonut, että sitä ei seksi kiinnosta eikä haluja ole. Onko sulla tähän vielä jotain lisättävää?
Ei ole sanonut, että seksi ei kiinnosta. On todennut, että halu on vähentynyt.
Siihen voi olla monta syytä ja se saattaa vielä muuttua.
Öö. Avauksesta. "Seksi ei kiinnosta, eikä oikeastaan ole kiinnostanut pitkään aikaan". Ihan kirjaimellisesti kun luet tuolta.
Ei kannata olettaa, että tällä palstalla kaikki ymmärtäisivät lukemansa.
Pääasia, että pääsee sanomaan mielipiteensä, vaikka, ei edes tajua mitä keskustellaan.
Kannattaa tosiaan opetella lukemaan.
Suora sitaatti: "sanoin sitten ehkä vähän ajattelemattomasti, että en tarvitse enää mitään seksiä, ei ole kiinnostanut vähään aikaan."
Aiemmin kertoo, että kiinnostus vähän laskenut. Ei siis kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
muistan kyllä edellisessä elämässäni tämänkaltaiset keskustelut.
Tajusin, että vaikka vaimo ei halunnut enää (minun kanssani...), ja suhde oltaisiin haluttu avata, niin ratkaisu oli ero. En halunnut suostua vapaaehtoisesti pakotettua ratkaisuun jota en halua. Hän laittoi minut selkä seinää vasten ja oikein muuta en voinut tehdä kuin erota, itseään sentään ei saa pettää.
Halusin vaimoani järjettömästi koko ajan, mutta hän ei enää minua.
Hän olisi sallinut minulle(kin) panna muita, mutta koska rakastin häntä, en olisi edes pystynyt siihen.
Syytin itseäni vuosia siitä että olin huono mies koska hän ei enää halunnut minua.
Eron jälkeen treenasin itseni aivan järkyttävän kovaan fyysiseen kuntoon.
Lopulta ymmärsin että ei minussa ole mitään vikaa.
Seksuaalisuus vaan on semmonen juttu että sillä voi saada aikaan todella kovaa vahinkoa. Ja silloinen vaimoni teki minuun pysyvän arven siitä etten ollut tarpeeksi.
Naisen seksuaalisuuteen voi tehdä kovaa vahinkoa raskaudet, vaihdevuodet, hormoniehkäisy ja muut tällaiset "kivat pikkujutut", joita miehillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Joillakin se seksi nyt sattuu olemaan sellainen asia, että sitä tehdään vain puolison kanssa. Helpottaa varmasti jo hukassa olevia seksihaluja, jos toinen on kiinnostunut myös muista sillä silmällä.
Tässä tapauksessahan puoliso ei halua sitä tehdä puolisonsa kanssa. Luultavasti ei enää tulevaisuudessakaan halua yhtään sen enempää. Avoimia suhteita on maailma pullollaan eikä siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti oli noin 43v kun vaihdevuodet lopetti hänen seksuaalisuuden. Viikon verran oli havaittavissa melkoista ilmapiirin kireyttä ja äänekkäitä "keskusteluja" iltamyöhällä. Seuraavalla viikolla meillä alkoi ihan vilisemään sukulaisia ja lääkäreitä. Lopputulos kuitenkin oli että äiti katkeroitui ja märehti itsensä XXL kokoon ja isä alkoi vierailemaan naapurikaupungissa kaksi kertaa viikossa nuoren neidon luona. Vanhemmillani oli sitten noin 30 vuoden ajan kummallakin oma makkari, kunnes erosivat virallisesti lähinnä verotaloudellisista syistä. Kun isä kärrättiin hoitokotiin 86v ikäisenä, hän tilasi sinne ilotytön kerran viikossa – hoitotädit olivat thyvin hyvin vihaisia, tyrmistyneitä.
Höpönpöpö
Niinpä! Kukaan ei tiedä noin tarkasti vanhempiensa seksielämää. Sairasta, jos tietää!
Höpönpöpö