Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso riita seksistä. Mies uhkaa nyt mennä vieraisiin

Vierailija
02.08.2026 |

Minulla alkaa olla perimenopaussi ja s*ksi ei oikein enää niin sytytä. Miehen mieliksi kuitenkin koitan kerran tai kaksi kuussa suostua siihen ja mies saa ensin hieroa minua sitten viedä sen loppuun kun makaan mahallani. No viimeksi mies lopetti kesken ja sanoi, että minun pitäisi kääntyä ympäri. Sanoin, että en todellakaan, tee loppuun asti. No hän siinä koitti, mutta lopulta sanoi, että ole järkeä jatkaa. En ollut kostunut kyllä yhtään enkä enää kostukaan oikein ollenkaan. Ihmettelin, että miksi mies noin lopetti ja sanoin sitten ehkä vähän ajattelemattomasti, että en tarvitse enää mitään seksiä, ei ole kiinnostanut vähään aikaan. Mies sanoi vain jaa ja alkoi nukkua. Nyt sitten mies avautui, että jos en kerran enää halua niin hän ei kuitenkaan aio lopettaa ja seksiä saa kuulemma myös muualta. Aikoo siis pettää? Miten tästä nyt eteenpäin?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oma suunnitelmasi? Lopettaa kahden ihmisen seksielämä kun itseä ei enää huvita?

Niin no ei kiikkustuolissa vanhana enää sen kautta eletä. Kyllä se parisuhde lähtee muista asioista.

Joo, mutta ennen niitä kiikkutuoli aikoja on monellekkin seksi aika tärkeä osa parisuhdetta, vaikka ei pääasiana ehkä olisikaan.

Pakkoko se on tehdä niin, että toiseen sattuu??

Missähän nyt puhuttiin sattumisesta? 

Vierailija
22/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole pettämistä. Mies rakastaa sinua edelleen ja tyydyttää seksuaalisen tarpeen toisen kanssa. Nämä muualta haetut ovat vain pelkkkiä panoaukkoja miehellesi, samalla tavalla kuin tekopimperot.

Tuo ei ole rakkautta nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oma suunnitelmasi? Lopettaa kahden ihmisen seksielämä kun itseä ei enää huvita?

Niin no ei kiikkustuolissa vanhana enää sen kautta eletä. Kyllä se parisuhde lähtee muista asioista.

Ja edelleen sinäkö sen päätät yksin mistä lähtee mistä ei? Taitaisi miehen olla hyvä vaan lähteä, et oikein kuulosta kumppanimateriaalilta.

Vierailija
24/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ennen niitä kiikkutuoli aikoja on monellekkin seksi aika tärkeä osa parisuhdetta, vaikka ei pääasiana ehkä olisikaan.

Kuiviltaan vedeltiin. Ei voi olla mukavaa.

Vierailija
25/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSIJUTUT SEKSIPALSTALLE

Vierailija
26/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ajattelematon mies, mutta ikävästi itsekin käyttäydyt. 

Olen itse 48 vuotias ja miesystäväni on 35. Hänellä halut hyrrää ja minulla ei ja tuntui paikat kuivalta. Mies tosi ymmärtäväinen, ei painosta. Mutta minua häiritsi ja kävin siis gynellä. Vaihdevuodet. Sain emätinpuikot ja estrogeeni geelin. Ja 2 viikossa on jo omat halut taas entisellään ja alapää kostuu kuten ennenkin. Eli apua kannattaa hakea eikä tuhota suhdetta. En minäkään miehenäsi suostuisi seksittömään elämään, onko se sulle ok ettei enää ikinä. Tuskin. 

Vierailija
27/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset jutut on mulle tosi "eksoottisia", kun meillä on tapana puhua toistemme kanssa. Meillä tilannetta ei voisi olla, että yksi sanoo, ettei sitä seksiä tartte enää olla, toinen sanoo jaa. Sit seuraavana päivänä: menen vieraisiin. Toinen ei vastaa, vaan jää ihmettelemään, että niin, mitäs nyt.

Ihme liittoja.  

Vierailija
28/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat poskeen siltä.

Vierailija
29/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiviltaan vedeltiin. Ei voi olla mukavaa.

Ap ei osaa itse hommata liukkaria ja/tai paikallisestrogeenia?

Samassa iässä, kropasta huomaa, seksiä on silti runsaasti ja molemmat näkee vaivaa sen eteen, kuten muutenkin toisen eteen elämässä ylipäätään. Minä hoidan kehoani niin, että on parhaat mahdollisuudet, mies kyselee mistä pidän, on varovainen ja jos sanon että tänään ei taida onnistua niin on vaan että ok, katsotaanko vaikka leffaa. 

Vierailija
30/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä pääasia on että molemmat nauttii, sekä mies että muna!

Vierailija
31/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla ajattelematon mies, mutta ikävästi itsekin käyttäydyt. 

Olen itse 48 vuotias ja miesystäväni on 35. Hänellä halut hyrrää ja minulla ei ja tuntui paikat kuivalta. Mies tosi ymmärtäväinen, ei painosta. Mutta minua häiritsi ja kävin siis gynellä. Vaihdevuodet. Sain emätinpuikot ja estrogeeni geelin. Ja 2 viikossa on jo omat halut taas entisellään ja alapää kostuu kuten ennenkin. Eli apua kannattaa hakea eikä tuhota suhdetta. En minäkään miehenäsi suostuisi seksittömään elämään, onko se sulle ok ettei enää ikinä. Tuskin. 

Tuoko on ainoa tapa harrastaa sitä?

Vierailija
32/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa tapauksessa on tietysri oikeus pettää.

Tuossa tapauksessa mies silmoittaa, että koska vaatii elämältään seksiä, on aika erota. 

Vierailija
33/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ei uhkaile.

Vierailija
34/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että jätä se sika

Vierailija
35/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä eletään. Meillä on jo ollut kultahääpäivä ja seksiä on kahdesti viikossa vieläkin.

Vierailija
36/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne seksihalut lopu jos nainen tulee aidosti kuulluksi ja nähdyksi. Keski-iän seksielämä rakennetaan nuorempana. Jos mies on tottunut saamaan pillua vaik ei laittais tikkua ristiin naisen hyvinvoinnin eteen, keski-iässä seksi loppuu. 

Vierailija
37/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa iso riita. Sanottiin pari lausetta ja lopuksi vaiettiin.  

Vierailija
38/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole pettämistä. Mies rakastaa sinua edelleen ja tyydyttää seksuaalisen tarpeen toisen kanssa. Nämä muualta haetut ovat vain pelkkkiä panoaukkoja miehellesi, samalla tavalla kuin tekopimperot.

Kutsutko sinä naisia pelkiksi panoaukoiksi? :o Miten olis jos vaikka yössä kulkee muitakin miehen kaltaisia avioliitossaan seksin suhteen syrjäytettyjä kunnollisia naisia, jotka ovat vain suojattua seksiä etsimässä? Ei nainen ole haluineen mikään huo  ra, vaan miehiin näden tyystin tasa-arvoinen ihminen.

Vierailija
39/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon ikäisen miehen kypsyysaste on kuvailusi luokkaa, eroaisin pelkästään siksi.

Vierailija
40/91 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin lopettajat: mitä muita asioita päätätte yksin toisenkin puolesta? Asuinpaikan? Yhteiset velat? Lapsien määrän? Entä millä muilla tavoin pidätte puolisonne hyvinvoinnista huolta ja osoitatte rakkautta? Yritän ymmärtää, mikä se logiikka on, jolla joku ajattelisi suhteen voivan pysyä hyvänä noin, näinkö voi hyvä suhde ollakaan vaan enemmän rahojen tms vuoksi yhdessä olemista ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi