Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Creampie yhden yön suhteessa

Vierailija
02.08.2026 |

Miehet: Oletteko lauennut naisen sisään ekoilla treffeillä tai jonka kanssa päädyitte yhden yön suhteeseen? 
Naiset: Oletteko koskaan antaneet miehen laueta sisäänne kumitta yhden yön jutussa, tai voisitteko kuvitella tekevänne niin? 

Kiinnostaisi kuulla kokemuksianne ja ajatuksianne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sisään jos muuta ohjetta ei tule. Kyllä kiihkeimmät on jopa nielly eka yönä

Vierailija
22/30 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta olen lauennut ensimmäisillä treffeillä miehen sisään ja myös minun persereikääni on lauettu. Prep on keksitty. 

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mikään aistillisempi fiilis kuin maata sängyssä alastomana miehen vieressä täysin seksistä uupuneena ja valua rakastajan spermaa lakanoille jaksamatta tehdä asialle edes nenäliinan kurottamisen vertaa yöpöydältä. N30

Vierailija
24/30 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden yön juttuja. Kuvottaa pelkkä ajatus.

Vierailija
25/30 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan sitä nuorena hengailtua bändien takahuoneissa. Pillerit oli, eikä nimekkäiltä rokkareilta kehdannut mitään kumin käyttöä  vaatia. 

Nussiiko rokkikukot oikeesti bändäreitä takahuoneessa ja vielä paljaalla?

Sehän oli 70-80 -luvullamelkein pakko. Ensin tuli pikkarit lavalle ja takahuoneen ovella neidot tuuppivat toisiaan sivuun, että pääsivät nussimaan aidon rokkarin kanssa paljaalla. Kysykää vaikka herroilta D ja F. 

Google ei tunne tuon nimisiä suomalaisia rokkareita, etkä tunne sinäkään

Vierailija
26/30 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta olen lauennut ensimmäisillä treffeillä miehen sisään ja myös minun persereikääni on lauettu. Prep on keksitty. 

M28

Menikö lukutaito ennen vai jälkeen tämän todeksi väittämäsi soopan

Vierailija
27/30 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa yhden yön kanssa naisen pyllyn lauennut. Ensin kumilla pilluun ja toinen kierros paljaalla pyllyn. Kiinasta ollut kun nainen vaan pakotti kivan kalun kakkoseen.

Vierailija
28/30 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useamman kerran.

Vaimo antoi laueta paljaalla eka tapaamisella. Edellinen oli lauennut paljaalla vaimooni edellisenä iltana. Se oli yhden yön pano. Kuulin tästä vuosia myöhemmin.

Ensimmäinen kappale tätä satua olisi riittänyt mainiosti

Vierailija
29/30 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermapiirakka on luonnollinen päätös hyvälle panolle. Jos ei ole käytössä ehkäisyä, katumuspillereitä löytyy apteekista. Seksi on ihanaa. 

Vierailija
30/30 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, tosin en tiedä oliko tämä yhden yön suhde vai treffit. Tapasimme kaksinkertaisesti ja toisella kerralla pantiin. Kaksi kertaa kylläkin. Paljaalla ja sisään laueten. Se oli ehkä kuuminta seksiä jota olen koskaan kokenut. Ei pelkästään tuon asian takia mutta se kruunasi kaiken. Jäin tuopin velkaa katumuspillerin hinnasta.