Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea myöntää olevansa ylipainoinen

Vierailija
01.08.2026 |

Olen plösöytynyt tehokkaasti 10v aikana kun jätin liikunnan, joudun syömään ajoittain kortisonia ja sitten vaihdevuodet. Kävin eilen vaalla, 94kg, pituutta 162cm. Ihan mahtavaa. En edes tiedä miksi kirjoitan tästä tänne. Ehkä kerjään haukkumaviestejä, jos ne vaikka sysäisivät käyntiin elämäntapaprojektin. Taas kerran.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään ylipainoinen.  Olet vaan liian lyhyt painoon nähden.

Vierailija
2/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että 10 v kesti tajuta?? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tarkkaillut painoani. Sitten kyllästyin ja lopputulos tämä. Näistä lukemista onkin sitten himppasen haastavaa pudottaa painoa. Ap

Vierailija
4/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa melkoisesti painoa. 180cm ja 70kg on itsellä mittoja. Siihen verrattuna sinulla pituutta -18cm ja painoa +24. Aika paljon.

Vierailija
5/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tarkkaillut painoani. Sitten kyllästyin ja lopputulos tämä. Näistä lukemista onkin sitten himppasen haastavaa pudottaa painoa. Ap

Noista lukemista on hyvin helppo pudottaa 10kg nopeasti järkevämmällä ruokavaliolla ja määrällä. Jos siis semmoinen runsaan ylensyönnin lopetus onnistuu.

Vierailija
6/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista lukemista on hyvin helppo pudottaa 10kg nopeasti järkevämmällä ruokavaliolla ja määrällä. Jos siis semmoinen runsaan ylensyönnin lopetus onnistuu.

Juuri nyt on päällä kortisonikuuri, järkyttävä ruokahalu kaiken aikaa, vaikka olisin juuri syönyt proteiinipitoisesti. Tiedän että kiloja tippuisi helposti oikealla syömisellä. Yritän sinitellä tuon kortisonikuurin loppuun, ettei 100kg menis rikki. Sitten ruokahalu normalisoituu ja paremmat mahdollisuudet. Ap

Vierailija
7/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. 

Vierailija
8/26 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi huomio omasta painonpudotuksesta. 
Olen merkinnyt ylös 10 vuoden ajan painoni.

Kun lopetin alkoholinkäytön karisi 11 kiloa. Nykyään voin syödä mitä vain ja paino ei nouse.Tätä on jatkunut jo useamman  vuoden  ajan. Oma kokemus on, että pullo viiniä viikonloppuna sai syömään viinin kanssa, sunnuntaina en liikkunut krapulan vuoksi ja nukuin huonosti. Viinin lipittäminen vaikutti siis siihen, että paino oli +11 kg ja elämäntavat huonot .

Vierailija
9/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta noilla mitoilla et ole enää ylipainoinen vaan lihava. Olen  päälle 170 cm ja painoin pahimmillaan  97 kiloa ja olin kaikissa mittareissa lihava. Nyt painan noin 83 kg ja olen ylipainoinen. Normaali paino 170 cm pituisella on 10 kg vähemmän eli about 73. Toki vaihtelee lihaksen mukaan mutta reilusti alle 80 minulla. Sinulla ehkä alle 70?

Vierailija
10/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään sanojen merkitystä, ylipainoinen, lihava. Ensin ajattelin että mulle ne on sama asia, kun on liikaa laardia niin sitä on liikaa. Mutta onhan lihava sanana voimakkaampi ja tilannekin huonompi. Olen lihava. Tuosta alkoholista, lopetin alkon käytön kokonaan ja sen jälkeen aloin lihomaan. Minulla tämä toimii jostain syystä toisinpäin kuin muilla, mutta en ala käyttämään alkoa sen takia. Ap

Vierailija
11/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne wowot keksitty juuri sitä varten että vassusiatkin pääsevät muutaman kerran vuodessa leipomoon ja äänestämään vassuja.

Vierailija
12/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lisätä liikkumista? Ruokavalio tottakai tärkein mutta voisit aloittaa liikkumisesta. Sitten kun ruokahimo helpottaa niin sitten ruokavalio kuntoon. Liikkuminen tekee hyvää ja polttaa kaloreita. 

Itse en ole kovin liikunnallinen mutta kävely on helppoa ja yritän saada mahdollisimman paljon hyötyliikuntaa. 

Vierailija
13/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae resepti, niinhän kaikki pläskit nykyään tekevät.

Vierailija
14/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaikea lihavuus. Älä laihduta vaan yritä muuttaa elämäntavat ilman puntaria.

Vierailija
15/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pituutta hiukan vähemmän ja painoa lähes 120 kg.

Vierailija
16/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kestä enää näläntunnetta vaan pitää olla syömässä koko ajan?

Vierailija
17/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ollut vaikeaa myöntää olevani ylipainoinen, mutta se on vaikeaa, ettei paino putoa millään. :( 171 cm ja 78 kg. Tiedän kyllä ettei kyseessä ole kovin vaikea ylipaino, mutta on raskas olo eikä vaatteet mahdu päälle. 

Vierailija
18/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50kg ylipainoa. Mieti 50 maitotölkkiä täynnä ihraa.

Vierailija
19/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-lääkettä vaan pistämään, niin loppuu ylensyöminen.

Vierailija
20/26 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne wowot keksitty juuri sitä varten että vassusiatkin pääsevät muutaman kerran vuodessa leipomoon ja äänestämään vassuja.

Hullu!