Kauniina kesäiltoina yksinäisyys tuntuu ahdistavalta.
Ei kavereita eikä elämänkumppania. Olen yksin.
Ei saisi valittaa. Olen vapaa tekemään mitä vain. Mutta silti, kyllä yksinäisyys masentaa.
Kommentit (7)
Ajatusten virtaa. Ostin dildon vuonna 1995 ja se on edelleen käytössä. Ei se kulu puhki vaikka mitä tekisi.
Ap
Katselen naapureita. Välillä ajattelen. DI tulee kyllä jättämään sen naisen aivan varmasti. Ei oo terve se nainen. Ja sitten on mun vuoro päästä orin ratsaille. Onko se väärin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajatusten virtaa. Ostin dildon vuonna 1995 ja se on edelleen käytössä. Ei se kulu puhki vaikka mitä tekisi.
Ap
Oletko saanut montakin origamia sillä tekokyrvällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko saanut montakin origamia sillä tekokyrvällä?
En edes tiedä
Kyllä maalla on mukavaa. Illalla sauna lämpiämään ja saunan jälkeen makkara nuotio laavulle. Siinä katselee ylhäisessä yksinäisyydessä nuotiota ja nousevaa kuuta.
Posliini heijastuu kimallellen järven pinnasta, hiukset laskeutuvat päälaelta alas paljaille rinnoille kuin kullanhippuja täynnä oleva Lapin vuolas virta.
Avaa välillä parvekkeen ovea tai ikkunaa. Tuuleta. Ehkä löytyy jotain ideoita mikä innostaa ja kiinnostaa, josko sieltä löytyy uusia ihmisiäkin. Kirjoita paperille listaa mikä on kivaa ja mikä ei käy.