Puhumattomaksi heittäytyvä mies haluaa oikeasti eron
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Noin ylipäätään puhumattomaksi heittäytyvä ihminen on sekä red flag että turn off. Kannattaa juosta - sukupuoleen katsomatta. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.
Miksei voi käyttää suomen kieltä? Ärsyttää nuo punaiset liput ja pois päältä käännöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo haluavansa erota. Pikkupoika sen sijaan luulee muiden lukevan ajatuksia ja pelleilee kummankin elämän ajan tuhlaamiseksi.
Kun mies järjestää siten että ulospäin vaikuttaa naisen ottaneen eron, on se kohteliasta, ikään kuin viimeinen palvelus mieheltä naiselle. Silloin naisella on paljon parempi uudelleenpariutumisen todennäköisyys kuin tapauksessa jossa ulkopuolisille käy selvästi ilmi että mies on jättänyt naisen.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin ylipäätään puhumattomaksi heittäytyvä ihminen on sekä red flag että turn off. Kannattaa juosta - sukupuoleen katsomatta. Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.
Miksei voi käyttää suomen kieltä? Ärsyttää nuo punaiset liput ja pois päältä käännöt
Kuinka wanhusnaiset voisivat sitten päteä jos eivät saisi käyttää hienoja vihasyöttejä ja panettelevaa terminologiaa?
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, olen eronnut kolme kertaa, aina samalla kaavalla: Ensin naiseni alkoi pihtaamaan, sitten pidin mykkäkoulua 1-3 kuukautta, sitten aloin peuhaamaan paremman naisen kanssa jota en viitsinyt erityisesti peitellä, jonka seurauksena vapaus koitti nopeasti ja helposti eli naiseni otti eron kuten toivoin.
Sen jälkeen kun nainen on alkanut pihtaamaan, tilanne aina muuttuu vain huonommaksi, se ei koskaan korjaannu.
Etkö itse osannut hakea eroa ditä halutessasi? Miksi piti sikailla? Miksi olet selkärangaton?
Yksinkertaisen, keskustelutaidottoman ihmisen tapa tuo mykkäkoulu.
Kuka sellaisen kanssa haluaisi oollakaan. Ero kuulostaa hyvältä.
Miksi joku poistatti sen pitkän ketjun?
Minä ymmärsin sen perusteella, että mieheni on halunnut erota jo monta vuotta. Se on vapauttava oivallus, olen turhaan yrittänyt parantaa suhdetta ja kävin idioottina vielä yksin pariterapiassakin, kun mies ei tullut mukaan, ja yritin kehittyä ja parantaa suhdettamme. Se ei tietenkään auttanut mitään ja nyt ymmärrän sen johtuvan siitä, että mies ei halua olla naimisissa kanssani, on vain niin munaton, ettei saa aikaiseksi erota.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, olen eronnut kolme kertaa, aina samalla kaavalla: Ensin naiseni alkoi pihtaamaan, sitten pidin mykkäkoulua 1-3 kuukautta, sitten aloin peuhaamaan paremman naisen kanssa jota en viitsinyt erityisesti peitellä, jonka seurauksena vapaus koitti nopeasti ja helposti eli naiseni otti eron kuten toivoin.
Sen jälkeen kun nainen on alkanut pihtaamaan, tilanne aina muuttuu vain huonommaksi, se ei koskaan korjaannu.
Kuinka kertoa olevansa huono mies sanomatta, että on huono mies.
Meillä se mykkä mies oli se, joka myös pihtasi.
Eroa sitten, jos haluat erota. Tai älä eroa jos et halua. Noin helppoa se on.
Kuitenkin naurettavaa on yleistää jokin yksittäinen asia laajasti ihmisjoukkoon oman mielen tulkinnan mukaan. Sitä voisi kutsua riidankylväjyydeksi, tavoitteena vastakkainasettelu, mollaaminen ja riitely.
Yksi kaunottareni harjoitti yhdistettyä mykkäkoulua ja pihtauskoulua, yritti siten painostaa minua siittämään lapsen.
Useimmiten naiset ainoastaan jäkättävät/nalkuttavat, kuin pitävät mykkäkoulua, koska heillä kiukun aiheet ovat lähes poikkeuksetta pieniä/mitättömiä, heidän vaan täytyy ajoittain päteä, kokeakseen olemassaolonsa tärkeäksi meneillään olevassa liitossa.