Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun seksifantasia

Vierailija
01.08.2026 |

Olen 35 vuotias. Mun seksifantasia on naida itseäni vanhempaa 40-55 vuotiasta naista. Nainen olisi bikineissä ja siirtäisin bikinien alaosaa sivuun ja alkaisin naimaan. Mikä on sun seksifantasiaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksifantasia tuli tänään kadulla vastaan, vilkaisi aurinkolasien yli, hymyili ja oli oma upean kaunis nainen. Voisin nuolla hänet ekstaasiin kerran toisensa jälkeen. M58

Vierailija
42/49 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopis tuo aloittajan fantasia, itseasiassa iältäni olen tossa haarukassa ja olen myös toteuttanut tuon. On kiihottavaa antaa ”salaa” bikinien tai pikkareiden välistä. 

Kiihoittava kokemus olisi toteuttaa

Hiven nostaisin mekon helmaa kesäillassa

Kummarrut eteen ja näytät piksuja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 vuotias rock mimmi, mustatukka, nahkaa, hoikka ym. Niin kuin silloin nuorena. Pitäsi olla älykäs ja estoton, voisi olla maksullinenkin. M54

Vierailija
44/49 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks fantasia on olla miehen kanssa, joka kävis muhun niin kuumana, että hänen itsehillintä pettäisi ja naiminen olisi kunnon luolamiesmeininkiä. Ah! Kiimaista tässä olisi tietää olevansa miehen itsehillinnän rakoilun syy ja sekös olisikin nautinnollista mulle naisena. 

Kiinnostavaa sinänsä..millä teoilla tai 

Seksiin innostavalla tavalla mieheä kohtaan haluaisit osoittaa kuumat tunteesi.

Tähän mun fantasiaan kuuluisi se, että ylipäänsä minä naisena ja persoonana olisi niin houkutteleva, että tuo yllämainittu tapahtuu. Me ei oltaisi siis uppo-outoja toisillemme vaan suhteessa. 

No nyt ymmärrän paremmin, kun on toiseen ensin tutustunut sekä tunteet uskaltaa toteuttaa. Kerro hiukan mieltymyksesi..

Olisi kiinnostavaa jatkaa keskustelua kanssasi, myöhemmin jos sopii.

Heips, mitäs haluaisit aiheesta jutella?

Vierailija
45/49 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut poseeraamaan alastonmallina taidevalokuvissa. Muutaman kerran olen ollut kuvattavana ja se oli jotenkin voimauttava kokemus.

N. 38

Vierailija
46/49 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks fantasia on olla miehen kanssa, joka kävis muhun niin kuumana, että hänen itsehillintä pettäisi ja naiminen olisi kunnon luolamiesmeininkiä. Ah! Kiimaista tässä olisi tietää olevansa miehen itsehillinnän rakoilun syy ja sekös olisikin nautinnollista mulle naisena. 

Tähän mun fantasiaan kuuluisi se, että ylipäänsä minä naisena ja persoonana olisi niin houkutteleva, että tuo yllämainittu tapahtuu. Me ei oltaisi siis uppo-outoja toisillemme vaan suhteessa. 

No nyt ymmärrän paremmin, kun on toiseen ensin tutustunut sekä tunteet uskaltaa toteuttaa. Kerro hiukan mieltymyksesi..

Aurinko iltaa!

Miten olisi kiva vielä kesää viettää..romanttisesti

Nauttia ja tutustua.

Vierailija
47/49 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko iltaa!

Miten olisi kiva vielä kesää viettää..romanttisesti

Nauttia ja tutustua.

Kiinnostavaa olisi kuulla sun ajatus, osoitus

Miehelle niin että itsehillintäni laukeaisi

Kuumana tunteena...

Vierailija
48/49 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin panna naisystävää tuplana shemale kanssa ja sitten olla shemalen pantavana samalla kun panen naisystävää tai hän ottaa suihin

Vierailija
49/49 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiinnittäisi minut tiukasti käsistä ja nilkoista sänkyyn, peittäisi silmäni ja pitäisi minua seksilelunaan koko illan ja vaikka yönkin. Haluaisin kerrankin niin paljon seksiä että anelisin lopettamaan.

N38

Oletko kokenut edgingiä? Edellisen naisystäväni kanssa pääsin hänen härnäämistään kokeilemaan ja taisin löytää uuden osaamisalueen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän